Cravings

Har egentlig ingen utpregede cravings, har heller merket at jeg ikke vil ha ting jeg vanligvis liker. Feks sjokolade og potetgull. Kjøpte min favoritt bakevare i går, den ligger fortsatt urørt i posen sin..

Men godt med fersk frukt, grønnsaker og bær. Nektariner, vannmelon, moreller, appelsin, gulrot og blomkål:hungry:
Akkurat samme her. Jeg elsker sjokolade og nå kan jeg ikke huske sist jeg spiste det :hilarious:
 
Har ikke noe særlig cravings, matlysten er ikke eksisterende pga kvalmen. Men, klarer ikke tanken på noe som helst søtt
 
Akkurat samme her. Jeg elsker sjokolade og nå kan jeg ikke huske sist jeg spiste det :hilarious:
Rart med det! Må vanligvis jobbe for å ikke ville spise det:shy:

Spiste bakverket jeg hadde kjøpt i går i dag, men ble bare uvel og kvalm etterpå, så tydelig at dette ikke er noe kroppen vil ha:p
 
Rart med det! Må vanligvis jobbe for å ikke ville spise det:shy:

Spiste bakverket jeg hadde kjøpt i går i dag, men ble bare uvel og kvalm etterpå, så tydelig at dette ikke er noe kroppen vil ha:p
Ja, veldig rart. Kjøpte meg faktisk en sjokolade i dag jeg også, har ikke åpnet den engang :laughing002
Men klager ikke, forrige gang gikk jeg opp 25kg og håper jeg slipper det denne gangen så da passer det fint å ikke like søtsaker :hilarious:
 
Har egentlig ingen utpregede cravings, har heller merket at jeg ikke vil ha ting jeg vanligvis liker. Feks sjokolade og potetgull. Kjøpte min favoritt bakevare i går, den ligger fortsatt urørt i posen sin..

Men godt med fersk frukt, grønnsaker og bær. Nektariner, vannmelon, moreller, appelsin, gulrot og blomkål:hungry:
Kjenner meg så igjen i dette!
 
Har bare litt lyst på alt egentlig! Sånn føler jeg må maule på noe hele tiden :dead:
 
Jeg vet ikke om jeg skal kalle det craving, men det blir vanskeligere og vanskeligere å komme meg gjennom en butikken uten å kjøpe frukt eller sjokolade i en eller annen form.
 
I dag har jeg hatt skikkelig lyat på kjøttkaker i brun saus. Mannen lagde det til middag etter litt mas fra meg. Etter middagen gikk jeg rundt i huset med kjøttkake dyppa i brun saus på gaffel. Det ble noen, kan du si! :hilarious:
 
Hadde sååå craving på ostepop igår, kjøpte meg og gledet meg så til å spise den, men så smakte det heeelt annerledes enn til vanlig såå jeg ble bare kvalm haha
 
Har ikke lyst på noe som helst (7+4), har så skrekken for nesten alt av mat at jeg ikke får i meg i nærheten av nok. Klarer å spise Skyr med Sitron, litt cottage cheese med jordbærsyltetøy, grønne epler, appelsin og ritzkjeks. Blir kvalm av å tenke på å spise. Har overraskende nok ikke spydd en eneste gang, men takler ikke mat, føler meg utmattet og svimmel hele dagen. Håper det går over før jeg blir helt beinrangel. :depressed:
 
Slush med colasmak eller shave-is med cola :smiley-bounce012 hadde det med nr 2 også. Ikke med nr 1 og 3. Nektatiner haddejeg dilla på de første ukene av graviditeten. Reker har jeg også veldig lyst på i sommer. Men kaffe smaker ikke godt lenger.
 
Back
Topp