Cravings

Hadde cravings på asiatisk mat, spesielt sursøt saus og sushi. Vi spiste det i går og nå har jeg det helt motsatt. Jeg blir uggen bare av tanken. :wideyed:
Kaffe er ikke godt lenger… og det kommer fra en kaffeavhengig.

Nå craver jeg bare frukt, bær og bris.
 
Har ikke lyst på noe egentlig.. men det som døyver kvalmen er frukt, agurk og tomat. Flaks med den :) Det smaker helt magisk med appelsin, fersken, nektariner, melon etc her i Spania! Gleder meg til i morgen, da får vi leiebil, så jeg kan hamstre enda mer digg frukt :hello2
 
Har så dilla på salami(trygg for gravide) med gulost, kunne seriøst spist meg ihjel på det :hilarious:
 
Alt de ikke har på Rhodos, for å si det sånn :grumpy:

Har helt sykt lyst på sånne baguette-flutes med smør og eggerøre........ Åååh gleder meg til å komme hjem :laughing002
 
Funkyginebrød med brelett og brunost.. iskald melk.. hehe
 
Jeg har bare lyst på friske ting, frukt og smoothies, potet er også bra! Alt av kjøtt gjør meg kvalm
 
Har egentlig ingen cravings jeg :p Trodde jeg skulle få det, samt god luktesans, men har ikke fått noe av det. Det eneste jeg ikke klarer tanken på er laks og fiskesuppe, eller, alle slags kremete supper egentlig:depressed: Og har ikke særlig lyst på smågodt og sånne ting.
 
Sjokomelk! Har gått hele ferien og hatt lyst på sjokomelk, men de jeg har kjøpt har smakt feil. Nå kom jeg endelig hjem i går, og fikk endelig kjøpt norsk sjokomelk, bare for å finne ut at det MÅ være Tine, ikke Litago. Litagoen som jeg skulle ha, ligger halvdrukken i sekken til mannen...
 
Fikk akutt lyst på sjokoladekake, lagde kake å holdt på å spy når jeg spiste første bit for da var jeg akutt kvalm:facepalm:
Fikk 5 min etter akutt lyst på taco, mannen måtte kjøre ned på butikken (22.30) handle til taco, han kommer opp fra butikken da har jeg ikke lyst på taco lengre, faktisk ikke i det hele tatt:meh: omg
 
Ingenting så langt :) Sist var det mandler. Den gangen tenkte jeg at "det er jo ikke en craving, det er jo bare at mandler er veldig godt". Vel, etter svangerskapet innså jeg at det er ikke sååå fantastisk godt.
 
Har egentlig ingen utpregede cravings, har heller merket at jeg ikke vil ha ting jeg vanligvis liker. Feks sjokolade og potetgull. Kjøpte min favoritt bakevare i går, den ligger fortsatt urørt i posen sin..

Men godt med fersk frukt, grønnsaker og bær. Nektariner, vannmelon, moreller, appelsin, gulrot og blomkål:hungry:
 
Back
Topp