Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tomt for neper allerede? Kansje prøve med kålerabi og gulrot? Kutte opp i staver,legge i vann og i kjøleskapet. Digg snacksJeg var ikke kvalm i det hele tatt i mitt forrige svangerskap. Nå har jeg kjent på sporadisk kvalme den siste uka, og konstant de siste 2 dagene. Men det eneste jeg ser for meg at demper kvalmen er nepe, og det har de ikke i butikken lenger What to do?
Skal teste det også i kveld fungerer det heldigvis med skrellet agurk og norske tomaterTomt for neper allerede? Kansje prøve med kålerabi og gulrot? Kutte opp i staver,legge i vann og i kjøleskapet. Digg snacks
Jeg spiser også rista brød med smør!Rista brød med masse smør
Drømte om det i natt, har ikke spist det siden barndommen
Selv om jeg ikke er kvalm, så blir jeg fort uvel vis jeg ikke spiser ofte nok og da er rista brød helt perfektJeg spiser også rista brød med smør!
Jaa samme her! Jeg spiser mye for å unngå å bli uvell, blir også fort uvell og småkvalm når jeg blir slitenSelv om jeg ikke er kvalm, så blir jeg fort uvel vis jeg ikke spiser ofte nok og da er rista brød helt perfekt
Ja, akkurat samme her!Jaa samme her! Jeg spiser mye for å unngå å bli uvell, blir også fort uvell og småkvalm når jeg blir sliten
Meny selger «gårsdagens jordbær til 15 krKonstant litt smålig uvel og jordbær er det eneste som funker for å holde det unna Blir en dyr affære med alle disse norske jordbærene!
Whaaat?? Hvorfor har ikke jeg hørt om dette før? Regner med mannen blir greit glad for denne informasjonen, er jo ofte han som må «rett innom» butikkenMeny selger «gårsdagens jordbær til 15 kr
Oppdaget det selv for 2 dager siden Kanskje noe nytt de har begynt medWhaaat?? Hvorfor har ikke jeg hørt om dette før? Regner med mannen blir greit glad for denne informasjonen, er jo ofte han som må «rett innom» butikken
I så fall er det helt gull! Tusen takk for infoenOppdaget det selv for 2 dager siden Kanskje noe nytt de har begynt med