Cravings

Toasts med løk og tomater. Løk og hvitløk, herlighet det blir en tredje gutt!!
Vann med kullsyre, helst fra Rema 1000:cool:
 
Rista brød med masse smør :hilarious:
Drømte om det i natt, har ikke spist det siden barndommen :laughing002
 
Jeg var ikke kvalm i det hele tatt i mitt forrige svangerskap. Nå har jeg kjent på sporadisk kvalme den siste uka, og konstant de siste 2 dagene. Men det eneste jeg ser for meg at demper kvalmen er nepe, og det har de ikke i butikken lenger :bored: :meh: What to do?:hilarious:
 
Jeg var ikke kvalm i det hele tatt i mitt forrige svangerskap. Nå har jeg kjent på sporadisk kvalme den siste uka, og konstant de siste 2 dagene. Men det eneste jeg ser for meg at demper kvalmen er nepe, og det har de ikke i butikken lenger :bored: :meh: What to do?:hilarious:
Tomt for neper allerede? Kansje prøve med kålerabi og gulrot? Kutte opp i staver,legge i vann og i kjøleskapet. Digg snacks :)
 
Tomt for neper allerede? Kansje prøve med kålerabi og gulrot? Kutte opp i staver,legge i vann og i kjøleskapet. Digg snacks :)
Skal teste det også :) i kveld fungerer det heldigvis med skrellet agurk og norske tomater :)
 
Slurper i meg porsjonsnudler med egg i...
Blir litt rar i magen...
 
Konstant litt smålig uvel og jordbær er det eneste som funker for å holde det unna :laughing002 Blir en dyr affære med alle disse norske jordbærene!
 
Back
Topp