CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

CD5. Mensen er i ferd med å avsluttes, så da er det bare å vente på eggløsning. Drepende kjedelig periode!

er på CD 16 i dag. Denne pp så har jeg droppet eggløsningstest for å slippe plikt sex og at jeg klarer å slappe av litt mere. (håper jeg) Har tatt tester i over 1 år så har ca peiling på når eggløsningen her. Har også drukket grapefrukt juice og er nå på ananas juice. Håper det klaffer denne pp. :smiley-angelic001

er på CD 16 i dag. Denne pp så har jeg droppet eggløsningstest for å slippe plikt sex og at jeg klarer å slappe av litt mere. (håper jeg) Har tatt tester i over 1 år så har ca peiling på når eggløsningen her. Har også drukket grapefrukt juice og er nå på ananas juice. Håper det klaffer denne pp. :smiley-angelic001
Har hørt om grapefrukt juice, men hva skal ananas juice hjelpe mot? :cool:

Har hørt om grapefrukt juice, men hva skal ananas juice hjelpe mot? :cool:
Limt inn fra tidligere kommentarer på forumet :)

Ananas: Bedrer miljøet i livmoren
Del en hel ananas i fem skiver. Spis en skive hver dag fra 1-5dpo. Viktig å ikke ta ut kjernen siden stoffet bromelain som er viktig er konsentrert der.
http://natural-fertility-info.com/bromelain-pineapple-for-implantation.html
Ananas inneholder en substans som kalles bromelain, bromelain har vist seg å støtte implantasjonen med sine anti-inflammatoriske egenskaper(Tilskudd av bomelain anbefales ikke da det er for høye doser).

Back
Topp