Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spørs kanskje hvor lang syklus du har. Jeg har EL mellom CD14-16 og hvis jeg tester så starter jeg gjerne på CD10. Tidligere så startet jeg på CD8.CD4. Spent på hvor lenge tr er her denne gangen, sist ble det 8 dager
Når det hensiktsmessig å starte å teste etter el forresten?
Spørs kanskje hvor lang syklus du har. Jeg har EL mellom CD14-16 og hvis jeg tester så starter jeg gjerne på CD10. Tidligere så startet jeg på CD8.
Vil si 18-20 dager før forventet mens (ved relativt regelmessige sykluser)..? Noen har jo lutealfase på type 17 dager, men er gjerne sjeldenhetene. Ville kanskje testet kun midt på dagen i starten, og heller kanskje teste litt oftere når man mistenker det nærmer seg.CD4. Spent på hvor lenge tr er her denne gangen, sist ble det 8 dager
Når det hensiktsmessig å starte å teste etter el forresten?
Vil si 18-20 dager før forventet mens (ved relativt regelmessige sykluser)..? Noen har jo lutealfase på type 17 dager, men er gjerne sjeldenhetene. Ville kanskje testet kun midt på dagen i starten, og heller kanskje teste litt oftere når man mistenker det nærmer seg.
Når du ikke har peiling på syklus, begynn etter mens
Gjør det. Kjedelig å misse ELTakk for svar ligger under "hakke peiling" på syklus, så får starte ganske raskt etter mens