CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

CD4. Spent på hvor lenge tr er her denne gangen, sist ble det 8 dager :bag:

Når det hensiktsmessig å starte å teste etter el forresten?

Spørs kanskje hvor lang syklus du har. Jeg har EL mellom CD14-16 og hvis jeg tester så starter jeg gjerne på CD10. Tidligere så startet jeg på CD8.

Spørs kanskje hvor lang syklus du har. Jeg har EL mellom CD14-16 og hvis jeg tester så starter jeg gjerne på CD10. Tidligere så startet jeg på CD8.

Ja, det er ikke godt å si. Forgje runde varte 40 dager, men det var også første etter p-pille slutt. Tenker jeg prøver meg et par-tre dager etter tr og ser.

Vil si 18-20 dager før forventet mens (ved relativt regelmessige sykluser)..? Noen har jo lutealfase på type 17 dager, men er gjerne sjeldenhetene. Ville kanskje testet kun midt på dagen i starten, og heller kanskje teste litt oftere når man mistenker det nærmer seg.

Når du ikke har peiling på syklus, begynn etter mens :)

CD..2...? Håper jeg? CD1? Eller kanskje jeg mistolker og er på CD43. :dontknow

Vil si 18-20 dager før forventet mens (ved relativt regelmessige sykluser)..? Noen har jo lutealfase på type 17 dager, men er gjerne sjeldenhetene. Ville kanskje testet kun midt på dagen i starten, og heller kanskje teste litt oftere når man mistenker det nærmer seg.

Når du ikke har peiling på syklus, begynn etter mens :)

Takk for svar :) ligger under "hakke peiling" på syklus, så får starte ganske raskt etter mens :)

Cd 4 og nesten ferdig med tr:) så da er det bare å vente på ny el❤️

CD5 og det virker til at tr er på vei til å gi seg. Forgje gang hadde jeg tr i 8 dager, så glad for at det antagelig ikke blir like mange dager denne gangen :)

Back
Topp