CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

Limt inn fra tidligere kommentarer på forumet :)

Ananas: Bedrer miljøet i livmoren
Del en hel ananas i fem skiver. Spis en skive hver dag fra 1-5dpo. Viktig å ikke ta ut kjernen siden stoffet bromelain som er viktig er konsentrert der.
http://natural-fertility-info.com/bromelain-pineapple-for-implantation.html
Ananas inneholder en substans som kalles bromelain, bromelain har vist seg å støtte implantasjonen med sine anti-inflammatoriske egenskaper(Tilskudd av bomelain anbefales ikke da det er for høye doser).
takk for forklaringen :Heartred

CD 7, begynner aksjerlegging i morgen, el forventet tirsdag eller onsdag:hello2

Åååh, skulle ønske jeg også hadde så kort til EL :p

CD7 her også, men neppe kortere enn 10-15 dager til EL.
Blør/spotter litt enda også, pleier ikke vare så lenge, men var ikke helt normalt forrige syklus.

Cd 5, dag 4 på letrozol! Siste tablettene tas i morgen også begynner el jakten :happy: ny time hos gyn 29 for videre oppfølging og mulig progesteron og blodprøve for å sjekke om egg faktisk har sluppet, men mulig blodprøven bør tas etter positiv el test. Ikke sikkert jeg har det på Cd 14 denne syklusen:hilarious:

CD26 og 11DPO :Heartred IKM på onsdag som kommer. Håper mensen holder seg unna og at dette blir et vellykket svangerskap :smiley-angelic001

Cd 12, og har tatt letrozol denne gang så nå er jeg kjempespent og utålmodig etter eggløsning. Foreløpig ingenting som tilsier at el nærmer seg foruten litt svak murring.

Back
Topp