Carros sin dagbok

Kjekt med en oppdatering fra deg.

Snuppa mi var 6,1 på tre mnd kontroll hun....og er en bedagelig anlagt frøken som ikke ruller noen vei med vilje
Åh, så kjekt å høre :D det er først for noen uker siden hun her begynte å rulle, men idet hun startet har hun ikke stoppet :p men enn så lenge bare til venstre. Hun har funnet ut at hvis hun ruller mage-rygg-mage-rygg klarer hun å flytte på seg :p Så nå kan hun havne langt unna dersom jeg snur meg!
 
Så herlig oppdatering! ♡ Skjønner godt at det oppleves som utrolig å endelig få være mamma til en perfekt liten en. :D

(Håper forresten at prøveperioden blir mye enklere for deg når dere ønsker nummer to, men skjønner at det er tidlig enda.)
 
Så herlig oppdatering! ♡ Skjønner godt at det oppleves som utrolig å endelig få være mamma til en perfekt liten en. :D

(Håper forresten at prøveperioden blir mye enklere for deg når dere ønsker nummer to, men skjønner at det er tidlig enda.)
Det håper jeg og :p Enn så lenge er nr to en veldig fjern tanke, men tipper vi kommer dit en dag. Nå vil jeg nyte det å være tre lenge, så lillesnuppa kan få min fulle oppmerksomhet❤️

Men planen er å slutte på prevensjon når det passer seg slik ift jobb osv, gjerne en stund før vi tenker å begynne å prøve, og håpe på at vi kan slippe å måtte telle prøveperioder igjen ;) men tviler, haha!
 
Ja, Gud for en boble det er! Og så fryktelig altoppslukende.. Jeg kjenner at jeg gruer meg til den karusellen hvis vi vil prøve på en til om noen år. Men den tid den sorg :p Enn så lenge er jeg og veldig happy med å knaske pillene mine ;)

Ja, her inne har det jo gått veldig bra den siste tiden (utenom for neon da, bl.a deg og kjære Jada❤️) så nå satser vi på at Enkefalos er neste suksess :D ❤️ og venter på alle fødslene som nærmer seg :D
Søte du, takk for det ❤❤❤

Herlig å lese oppdatering fra deg igjen :D Høres ut som du har det helt supert! Nyt nyt nyyyt :D
 
Det håper jeg og :p Enn så lenge er nr to en veldig fjern tanke, men tipper vi kommer dit en dag. Nå vil jeg nyte det å være tre lenge, så lillesnuppa kan få min fulle oppmerksomhet❤️

Men planen er å slutte på prevensjon når det passer seg slik ift jobb osv, gjerne en stund før vi tenker å begynne å prøve, og håpe på at vi kan slippe å måtte telle prøveperioder igjen ;) men tviler, haha!

Ja, nyte nummer én. ❤️❤️❤️ Så er det likevel lov å håpe på en enklere prøvetid når den tid kommer. :)
 
Ettåring i hus!❤️

Da har vi feiret første bursdag, og oi så stas det var :D Mini solte seg i glansen.

Hun begynte i barnehagen for to måneder siden, det har gått over all forventning! Hun elsker virkelig å være der, og har enda ikke grått en eneste gang. Ellers er hun ikke den største jenten, ca 8,5 kg nå og 75 cm, akuratt passe for seg selv❤️ Hun er generelt i godt humør, men begynner å vise en sta og dramatisk side ;) Hun går langs møbler, men er nok enda et stykke unna å slippe seg. Alt til sin tid :) søvn går litt opp og ned, bruker til tider tid på å sove og er litt våken på natt. Men som oftest går det heldigvis bra.

Vi storkoser oss og nyter hvert minutt sammen!❤️ og er så lykkelig og takknemlig for at akuratt denne fine, morsomme og herlige jenten ble vår!❤️
 
Gratulerer så mye med ettåring! ❤
 
Gratulerer så mye. Tenk hvor fort dette året har gått!
 
Hjelpes, tiden flyr uten tvil!! Herlig å lese din siste kommentar fra april da, skrevet et år før EL-terminen min nå :D Det må være et tegn! Fnis.
 
Tusen takk! Ja, tenk hvor fort det har gått!! I mitt hode har du nettopp født Sara, og Lykkeliten er enda et stykke unna termin :p Jeg kan ikke tro at tiden går SÅÅÅ fort :rolleyes:

Åh, jeg er heldigvis ferdig med å spy. :) Tiden går nesten altfor fort.

Har du noen tanker om søsken da? ;)
 
Tusen takk! Ja, tenk hvor fort det har gått!! I mitt hode har du nettopp født Sara, og Lykkeliten er enda et stykke unna termin :p Jeg kan ikke tro at tiden går SÅÅÅ fort :rolleyes:
I mitt hode har jeg også nettopp født. Du også.

Men din er et år og min straks ti mnd
 
Back
Topp