Åh, så kjekt å høreKjekt med en oppdatering fra deg.
Snuppa mi var 6,1 på tre mnd kontroll hun....og er en bedagelig anlagt frøken som ikke ruller noen vei med vilje

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så kjekt å høreKjekt med en oppdatering fra deg.
Snuppa mi var 6,1 på tre mnd kontroll hun....og er en bedagelig anlagt frøken som ikke ruller noen vei med vilje
Det håper jeg ogSå herlig oppdatering! ♡ Skjønner godt at det oppleves som utrolig å endelig få være mamma til en perfekt liten en.♥
(Håper forresten at prøveperioden blir mye enklere for deg når dere ønsker nummer to, men skjønner at det er tidlig enda.)
Søte du, takk for det ❤❤❤Ja, Gud for en boble det er! Og så fryktelig altoppslukende.. Jeg kjenner at jeg gruer meg til den karusellen hvis vi vil prøve på en til om noen år. Men den tid den sorgEnn så lenge er jeg og veldig happy med å knaske pillene mine
![]()
Ja, her inne har det jo gått veldig bra den siste tiden (utenom for neon da, bl.a deg og kjære Jada) så nå satser vi på at Enkefalos er neste suksess
![]()
og venter på alle fødslene som nærmer seg
![]()
Det håper jeg ogEnn så lenge er nr to en veldig fjern tanke, men tipper vi kommer dit en dag. Nå vil jeg nyte det å være tre lenge, så lillesnuppa kan få min fulle oppmerksomhet
![]()
Men planen er å slutte på prevensjon når det passer seg slik ift jobb osv, gjerne en stund før vi tenker å begynne å prøve, og håpe på at vi kan slippe å måtte telle prøveperioder igjenmen tviler, haha!
Jeg har det virkelig helt fantastiskSøte du, takk for det ❤❤❤
Herlig å lese oppdatering fra deg igjenHøres ut som du har det helt supert! Nyt nyt nyyyt
❤
Gratulerer så mye med ettåring! ❤
Tusen takk! Ja, tenk hvor fort det har gått!! I mitt hode har du nettopp født Sara, og Lykkeliten er enda et stykke unna terminGratulerer så mye. Tenk hvor fort dette året har gått!
Tusen takk! Ja, tenk hvor fort det har gått!! I mitt hode har du nettopp født Sara, og Lykkeliten er enda et stykke unna terminJeg kan ikke tro at tiden går SÅÅÅ fort
![]()
I mitt hode har jeg også nettopp født. Du også.Tusen takk! Ja, tenk hvor fort det har gått!! I mitt hode har du nettopp født Sara, og Lykkeliten er enda et stykke unna terminJeg kan ikke tro at tiden går SÅÅÅ fort
![]()
Ja, jeg tenker at det er godt det enda er noen år unnaÅh, jeg er heldigvis ferdig med å spy.Tiden går nesten altfor fort.
Har du noen tanker om søsken da?![]()
Ti mndI mitt hode har jeg også nettopp født. Du også.
Men din er et år og min straks ti mnd
Det er definitivt et tegnHjelpes, tiden flyr uten tvil!! Herlig å lese din siste kommentar fra april da, skrevet et år før EL-terminen min nåDet må være et tegn! Fnis.
Ja, jeg tenker at det er godt det enda er noen år unna![]()