Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der jaFnis, jo den er tatt for 5 min siden!men ikke skikkelig konsentrert urin, må opprettholde væskeinntaket pga feber. Streken kommer ganske umiddelbart, men er svak. Dette er etter Ca 4 min, venter på at den skal tørke
nytt bilde da!
Vis vedlegget 103319
WoooowVakker utvikling! Digital i morgen!!

Ingen tvil nei, så herlig, gratulerer igjen og masse lykke tilPP17, 12 DPO
Åh, dere er søte da!!jeg har nettopp våknet jeg, feber = myyye søvn. Men her er dagens tester etter 4 minutter. Dette er helt uvirkelig, men dere? Jeg er graviiiiid!
Så ydmyk, takknemlig og livredd på en gang! Tenk at det var vår tur nå! Kjære lille, klor deg fast så hardt du bare kan, jeg lover å gjøre alt jeg kan for at du skal trives de neste 8 månedene!
Vis vedlegget 103392
Vis vedlegget 103394
Ingen tvil nei, så herlig, gratulerer igjen og masse lykke til![]()
Nok en gang grøsninger og nok en gang gratulererHihi. Herlig å omsider kunne sende deg avgårde til terminforum (selv om det selvfølgelig blir kjipt å miste deg her inne)!! <3 Har du sagt noe til mannen enda eller?
Overraskende stor forskjell faktisk, til å være bt!! Jeg tror hvg stiger FORT hos deg. Tok inke du pergo nå???PP17, 11 DPO forts.
Jeg må bare legge ut dette, er er testen fra morgenen i går øverst og dagens nederst. Stor forskjell
Vis vedlegget 103405
Overraskende stor forskjell faktisk, til å være bt!! Jeg tror hvg stiger FORT hos deg. Tok inke du pergo nå???
Jeg får veldig følelsen av to ja!![]()
Men det som uansett er interessant, er at når man ser noe 9-10 dpo på bt, så utvikler det seg ganske fort dersom det er noe reelt. Det er hvertfall min erfaring nå, og den teorien underbygges med din test i dag.