Carros sin dagbok

Ingen kveldstest altså?? O:-)

Fnis, jo den er tatt for 5 min siden! :p men ikke skikkelig konsentrert urin, må opprettholde væskeinntaket pga feber. Streken kommer ganske umiddelbart, men er svak. Dette er etter Ca 4 min, venter på at den skal tørke :) nytt bilde da!

ImageUploadedByBV Forum1423773858.166407.jpg

Fnis, jo den er tatt for 5 min siden! :p men ikke skikkelig konsentrert urin, må opprettholde væskeinntaket pga feber. Streken kommer ganske umiddelbart, men er svak. Dette er etter Ca 4 min, venter på at den skal tørke :) nytt bilde da!

Vis vedlegget 103319
Se der ja :D Så gøy det må være å teste når man får to streker hver gang! Også på de blå a gitt. Jeg gleder meg til morgendagens test :D

Der er det jo strek jo!
HURRA!

PP17, 10 DPO kveld

Her er testen tørket. Og et samlebilde, de to øverste er morgen/kveld i går, og de to nederste morgen/kveld i dag. Kveldens strek er sterkere enn i morges.. Herregud dere, jeg er gravid!!!

ImageUploadedByBV Forum1423777615.192217.jpg
ImageUploadedByBV Forum1423777630.758154.jpg

Woooow :D Vakker utvikling! Digital i morgen!!

Nå er jeg utålmodig etter å se dagens. :) Kjempefin utvikling. ♥

Åååååh, tenk at dette ble din tur! Må er jeg sikker på at cbd vil bli positiv også!!

*Tromme med fingrene* Håper du er opptatt med Skypesamtale :D

PP17, 11 DPO

Åh, dere er søte da!!❤️ jeg har nettopp våknet jeg, feber = myyye søvn. Men her er dagens tester etter 4 minutter. Dette er helt uvirkelig, men dere? Jeg er graviiiiid! :D Så ydmyk, takknemlig og livredd på en gang! Tenk at det var vår tur nå! Kjære lille, klor deg fast så hardt du bare kan, jeg lover å gjøre alt jeg kan for at du skal trives de neste 8 månedene!❤️

ImageUploadedByBV Forum1423824460.547119.jpg
ImageUploadedByBV Forum1423824478.046077.jpg

PP17, 12 DPO

Åh, dere er søte da!!❤️ jeg har nettopp våknet jeg, feber = myyye søvn. Men her er dagens tester etter 4 minutter. Dette er helt uvirkelig, men dere? Jeg er graviiiiid! :D Så ydmyk, takknemlig og livredd på en gang! Tenk at det var vår tur nå! Kjære lille, klor deg fast så hardt du bare kan, jeg lover å gjøre alt jeg kan for at du skal trives de neste 8 månedene!❤️

Vis vedlegget 103392
Vis vedlegget 103394
Ingen tvil nei, så herlig, gratulerer igjen og masse lykke til :D

Se der ja! Overhodet ingen tvil!

Nok en gang grøsninger og nok en gang gratulerer :D Hihi. Herlig å omsider kunne sende deg avgårde til terminforum (selv om det selvfølgelig blir kjipt å miste deg her inne)!! <3 Har du sagt noe til mannen enda eller?

Nok en gang grøsninger og nok en gang gratulerer :D Hihi. Herlig å omsider kunne sende deg avgårde til terminforum (selv om det selvfølgelig blir kjipt å miste deg her inne)!! <3 Har du sagt noe til mannen enda eller?

Åh, jeg håper dere flytter til november hele gjengen, så jeg kan henge med dere der! :D jeg tenker jeg ber mod flytte dagboken min ut på åpent ila dagen, også stikker jeg forsiktig en tå inn på oktober..

Nei, ikke sagt noe enda. Men ikke snakket med han heller, får se hvordan jeg reagerer når jeg gjør det! :p hvis ikke tror jeg det blir Skypedate i kveld! :D

PP17, 11 DPO forts.

Jeg må bare legge ut dette, er er testen fra morgenen i går øverst og dagens nederst. Stor forskjell :)

ImageUploadedByBV Forum1423829275.647616.jpg

PP17, 11 DPO forts.

Jeg må bare legge ut dette, er er testen fra morgenen i går øverst og dagens nederst. Stor forskjell :)

Vis vedlegget 103405
Overraskende stor forskjell faktisk, til å være bt!! Jeg tror hvg stiger FORT hos deg. Tok inke du pergo nå???

Overraskende stor forskjell faktisk, til å være bt!! Jeg tror hvg stiger FORT hos deg. Tok inke du pergo nå???

Jooo.. Skal du bekrefte tanken min om at det kan være to nå? :p Jeg fortsetter nok å teste litt fremover med disse (har mange liggende), det kan være forskjell i fargestoff også :)
Jeg skal ringe gyn på mandag, har avtalt ul i uke 7/8 for å sitat "se hvor mange som gjemmer seg inni der".

Jeg får veldig følelsen av to ja! ;)

Men det som uansett er interessant, er at når man ser noe 9-10 dpo på bt, så utvikler det seg ganske fort dersom det er noe reelt. Det er hvertfall min erfaring nå, og den teorien underbygges med din test i dag.

Jeg får veldig følelsen av to ja! ;)

Men det som uansett er interessant, er at når man ser noe 9-10 dpo på bt, så utvikler det seg ganske fort dersom det er noe reelt. Det er hvertfall min erfaring nå, og den teorien underbygges med din test i dag.

Hihi, vi får se hva det blir. Tar gledelig imot tvillinger jeg :)

Jeg håper fortsatt at dine tester vil utvikle seg, men skjønner også hvorfor du tenker at håpet er ute❤️

Back
Topp