Buskerudgjengen!

Vet ikke hvor mange dpo jeg er. Men er fortsatt utrolig kvalm. Gjennom hele dagen egentlig[emoji854]
Mandag testet jeg og fikk en svak strek. Testet igjen i dag og fikk en litt sterkere strek. Om det er skygge eller ikke er jeg usikker på.
Øverste er fra mandag, nederste fra i dag[emoji4]
da4b5cd037fab07b75ba3527fd84c676.jpg
Jeg ser også strek på den nederste! Spennende! [emoji2][emoji173]
 
Tror jeg får strimler i posten i morgen, så tenker jeg tester igjen på lørdag[emoji4] Krysser aaalt jeg har[emoji120]
 
Så leit å gå sånn på vent :( Det kan jo hende el var senere ja:) Testet du etter el?

Jeg testet med cb digital el test men fikk kun blinkesmil. Orket ikke kjøpe en ny pakke da jeg ble tom:) Så jeg testet ikke helt frem til jeg for sikkert visste at jeg hadde el. Men hadde elsmerter to-tre dager etter forventet el:)
 
Jeg testet med cb digital el test men fikk kun blinkesmil. Orket ikke kjøpe en ny pakke da jeg ble tom:) Så jeg testet ikke helt frem til jeg for sikkert visste at jeg hadde el. Men hadde elsmerter to-tre dager etter forventet el:)
Ok. Da satser vi på senere el litt til:)
 
Vi fikk i så fall ikke lagt inn aksjer på rett tidspunkt da jeg var bortreist:( Meen da syntes jeg tr kan komme snart så ny pp kan begynne[emoji85][emoji106]
Så leit:oops: ja da heier jeg på tr jeg og og nye muligheter! Sender en klem mens du venter:Heartred
 
Her går det bra, hadde jo sa 7 uker siden i morgen. Begynte og spotte på fredag men aldri opplevd spotting før, så vurderer en test [emoji15] hvordan går det med deg?[emoji173]️

Så trist å høre at dere mistet:(

Så spennende![emoji1] Når venter du tr da?
Hold meg oppdatert med testingen din da[emoji1][emoji254]
 
Back
Topp