Buskerudgjengen!

Jeg er 31 og mannen er 37. Vi er i 3pp nå, men har ikke vært aktive i prøvingen. Bare sluttet med prevansjon og ser hva som skjer. Jeg begynte å lese meg opp for å forberede meg på en mulig graviditet, så havnet inn på babyverden.

Vi har vært sammen i 4 måneder nå. Bor ikke sammen enda. Vi jakter på hus. Og så har vi to flotte hunder :)

Jeg lurer på om jeg hadde en kjemisk i pp2, men testet ikke. Bare merket at jeg var fryktelig øm i brystene, kunne så vidt ta på de. Og kvalm. Og når TR kom hadde jeg noe voldsomt vondt og kunne knapt gå. Når jeg tenker tilbake så var det litt for mange symptomer, for kvalme har jeg ikke opplevd før i forbindelse med TR. Var så kvalm at jeg måtte gå fra jobb, og det var i dagene rett før TR kom. Men jeg hadde aldri hørt om kjemisk abort før her på babyverden, så tanken slo meg ikke der og da.
 
Så koselig at det kommer flere og flere inn her :) Vi må snart arrangere et treff ;)
Jeg er straks 28, og mannen er 33. Vi prøver på vår første, er nå inne i pp 13. Jeg er satt på pergo for å booste el. Håper det snart blir en spire på oss :) Ellers bor vi på en fantastisk flott gård med våre to hunder :Heartred
 
Så koselig at det kommer flere og flere inn her :) Vi må snart arrangere et treff ;)
Jeg er straks 28, og mannen er 33. Vi prøver på vår første, er nå inne i pp 13. Jeg er satt på pergo for å booste el. Håper det snart blir en spire på oss :) Ellers bor vi på en fantastisk flott gård med våre to hunder :Heartred

Enig![emoji1]
Åh da håper jeg spiren sitter hos dere nå[emoji1] Blir jo nesten smågal i denne prøvetiden. Hvertfall jeg. Det er ganske altoppslukende til tider.. tenkomhvisom om alt mulig rart.

Åh så idyllisk det hørtes ut[emoji173]️ Flott gård med 2 hunder! Vi bor i leilighet med en søt liten katt på 6 år[emoji295]️
 
Enig![emoji1]
Åh da håper jeg spiren sitter hos dere nå[emoji1] Blir jo nesten smågal i denne prøvetiden. Hvertfall jeg. Det er ganske altoppslukende til tider.. tenkomhvisom om alt mulig rart.

Åh så idyllisk det hørtes ut[emoji173]️ Flott gård med 2 hunder! Vi bor i leilighet med en søt liten katt på 6 år[emoji295]️
Det håper jeg også ;):Heartred Er så mye man tenker på hele tiden. Nå tenker jeg igrunn kun på om jeg i det hele tatt kan bli gravid, jeg har aldri hatt noen positiv test. Og man mister jo litt troa på at det plutselig skal klaffe etter så lang tid. :oops: Men en vakker dag er det nok vår tur også :)
Det er veldig idyllisk ja :rolleyes: Jeg er veldig glad i katter også, så kommer nok til å skaffe det etterhvert ;)
 
Det håper jeg også ;):Heartred Er så mye man tenker på hele tiden. Nå tenker jeg igrunn kun på om jeg i det hele tatt kan bli gravid, jeg har aldri hatt noen positiv test. Og man mister jo litt troa på at det plutselig skal klaffe etter så lang tid. :oops: Men en vakker dag er det nok vår tur også :)
Det er veldig idyllisk ja :rolleyes: Jeg er veldig glad i katter også, så kommer nok til å skaffe det etterhvert ;)

Akkurat sånn tenkte jeg også. Hadde aldri fått en positiv test før, før nå i oktober. Plutselig sitter du på badet med en positiv test i hånden[emoji1]

Vi vil ha hund etterhvert vi også[emoji4] Vi er veldig glade i dyr begge to. Det er noe jeg er glad for[emoji1] Han var litt skeptisk i starten til katt, men det gikk fort over[emoji4]
 
Akkurat sånn tenkte jeg også. Hadde aldri fått en positiv test før, før nå i oktober. Plutselig sitter du på badet med en positiv test i hånden[emoji1]

Vi vil ha hund etterhvert vi også[emoji4] Vi er veldig glade i dyr begge to. Det er noe jeg er glad for[emoji1] Han var litt skeptisk i starten til katt, men det gikk fort over[emoji4]
Får satse på at det skjer meg også :) Det er koselig med dyr :) Da er man aldri ensom!
 
Jeg er 34, han 45.
Jeg har 5 unger fra før, han har 3 fra før..
Så ønsker vi oss en sammen, men det er visst ikke så lett.
Vært prøvere siden aug/sept i fjor, hadde en MA i påsken, og medisinsk abort fredag for en uke siden.

Men krysser fingrene for at det sitter snart, for alle :) :Heartred
 
Jeg og mannen er begge 25 og blir 26, har vært sammen siden vi var ferdige på videregående så det blir syv år til sommeren :) vært samboere i seks år og i fjor giftet vi oss og kjøpte leilighet så neste steget nå blir barn da jeg endelig har fått meg fast jobb som lærer :) bor landlig til med en liten hage og terrasse og koser oss med det :happy:
er i fjerde prøveperiode nå og håper veldig det har klaffet :Heartred
 
Jeg er 28år og samboer 33. Vi prøver på vårt første barn. Var så heldige at det klaffet i pp4, men vi mistet dessverre i starten av april. Prøver igjen nå og håper at en ny spire allerede har festet seg. Håper tr holder seg langt unna og at vi sitter med en positiv test i slutten av uka.
 
Jeg er 28år og samboer 33. Vi prøver på vårt første barn. Var så heldige at det klaffet i pp4, men vi mistet dessverre i starten av april. Prøver igjen nå og håper at en ny spire allerede har festet seg. Håper tr holder seg langt unna og at vi sitter med en positiv test i slutten av uka.

Trist å høre at dere mistet:(
Håper spiren sitter nå[emoji1] Blir spennende å se testen din. Du må dele den med oss om du vil[emoji173]️
 
CD 22:) Blinkesmiley i går og i dag. Håper på fast i morgen eller torsdag, så kan jeg snart telle ned dpo dager jeg også[emoji16][emoji85]
Satser på at el er rett rundt hjørnet for deg :)
 
Back
Topp