Åh, her hører jo jeg også til! [emoji2]
Hurra[emoji1][emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, her hører jo jeg også til! [emoji2]
Velkommen!Åh, her hører jo jeg også til! [emoji2]
Så koselig at det kommer flere og flere inn her Vi må snart arrangere et treff
Jeg er straks 28, og mannen er 33. Vi prøver på vår første, er nå inne i pp 13. Jeg er satt på pergo for å booste el. Håper det snart blir en spire på oss Ellers bor vi på en fantastisk flott gård med våre to hunder
Det håper jeg også Er så mye man tenker på hele tiden. Nå tenker jeg igrunn kun på om jeg i det hele tatt kan bli gravid, jeg har aldri hatt noen positiv test. Og man mister jo litt troa på at det plutselig skal klaffe etter så lang tid. Men en vakker dag er det nok vår tur ogsåEnig![emoji1]
Åh da håper jeg spiren sitter hos dere nå[emoji1] Blir jo nesten smågal i denne prøvetiden. Hvertfall jeg. Det er ganske altoppslukende til tider.. tenkomhvisom om alt mulig rart.
Åh så idyllisk det hørtes ut[emoji173]️ Flott gård med 2 hunder! Vi bor i leilighet med en søt liten katt på 6 år[emoji295]️
Det håper jeg også Er så mye man tenker på hele tiden. Nå tenker jeg igrunn kun på om jeg i det hele tatt kan bli gravid, jeg har aldri hatt noen positiv test. Og man mister jo litt troa på at det plutselig skal klaffe etter så lang tid. Men en vakker dag er det nok vår tur også
Det er veldig idyllisk ja Jeg er veldig glad i katter også, så kommer nok til å skaffe det etterhvert
Får satse på at det skjer meg også Det er koselig med dyr Da er man aldri ensom!Akkurat sånn tenkte jeg også. Hadde aldri fått en positiv test før, før nå i oktober. Plutselig sitter du på badet med en positiv test i hånden[emoji1]
Vi vil ha hund etterhvert vi også[emoji4] Vi er veldig glade i dyr begge to. Det er noe jeg er glad for[emoji1] Han var litt skeptisk i starten til katt, men det gikk fort over[emoji4]
Jeg er 28år og samboer 33. Vi prøver på vårt første barn. Var så heldige at det klaffet i pp4, men vi mistet dessverre i starten av april. Prøver igjen nå og håper at en ny spire allerede har festet seg. Håper tr holder seg langt unna og at vi sitter med en positiv test i slutten av uka.
4 dpo i dag. Synes tiden går sakte Hva med deg?Hvordan går det med dere?[emoji4]
4 dpo i dag. Synes tiden går sakte Hva med deg?
Satser på at el er rett rundt hjørnet for degCD 22 Blinkesmiley i går og i dag. Håper på fast i morgen eller torsdag, så kan jeg snart telle ned dpo dager jeg også[emoji16][emoji85]
Heier på el og dpo- land!CD 22 Blinkesmiley i går og i dag. Håper på fast i morgen eller torsdag, så kan jeg snart telle ned dpo dager jeg også[emoji16][emoji85]
Jeg fikk positiv test i ettermiddag så er helt i ørska her! Kan enda ikke tro det!Hvordan går det med dere?[emoji4]
Jeg fikk positiv test i ettermiddag så er helt i ørska her! Kan enda ikke tro det!
Åå så hyggelig! Tusen takk nå håper jeg på stigning fremover og digital i helga!Åå[emoji1][emoji1] Hurraaa! Nå ble jeg glad på deres vegne[emoji173]️[emoji173]️ Wiii[emoji322][emoji322]