Buskerudgjengen!

Huff da :( håper ryggen er bedre!
Er spent nå på hvor lenge jeg vil blø, når gr test blir negativ, om jeg finner EL før neste tr, om jeg blir raskt gravid igjen.. raser så mye tanker og spørsmål rundt i hodet mitt nå.

Det er veldig forståelig.. Er ikke lett.. Jeg prøvde bare og slappe av så mye som mulig, prøvde og tenke minst mulig på at jeg hadde mista og lute tenking på og bli gravid igjen. Men var jo mye sengekos uansett. Testen min ble negativ innen to uker. Prøv og slapp av så mye som mulig(vet det er vanskelig) sender masse gode klemmer [emoji173]️)
 
Hvordan går det med el testinga ?[emoji5]

Har ikke testet enda i dag, men den var noe svakere i går så jeg håper egget har "kommer seg løs" nå[emoji28]
Hadde dager med sterke tester så ble de svake så sterke igjen. Så tydelig at kroppen prøver[emoji108]
Tenker jeg tester i 18 tiden i kveld [emoji4]
 
Har ikke testet enda i dag, men den var noe svakere i går så jeg håper egget har "kommer seg løs" nå[emoji28]
Hadde dager med sterke tester så ble de svake så sterke igjen. Så tydelig at kroppen prøver[emoji108]
Tenker jeg tester i 18 tiden i kveld [emoji4]

Krysser fingrene! Skjønner meg ikke helt på mine jeg, min var nesten positiv så ble den bare svakere ...
 
Krysser fingrene! Skjønner meg ikke helt på mine jeg, min var nesten positiv så ble den bare svakere ...

Ja sånn har mine vært litt nå også.
Irriterende[emoji85] Jeg temper ikke heller.. Så vi får nå se da. Om tr kommer eller om vi slipper unna i noen mnd[emoji108]
 
Jeg hører til området Kongsberg sykehus! Bruker den ene gyn fra Kongsberg sykehus faktisk! Er så fornøyd!
Kan jeg spørre om du alltid må ha henvisning fra lege for å benytte gynekologen på sykehuset eller om du kan ta kontakt selv? Jeg har alltid blitt henvist til en gynekolog som ikke tilhører sykehuset og er ikke sp fornøyd med den....
 
Kan jeg spørre om du alltid må ha henvisning fra lege for å benytte gynekologen på sykehuset eller om du kan ta kontakt selv? Jeg har alltid blitt henvist til en gynekolog som ikke tilhører sykehuset og er ikke sp fornøyd med den....

Jeg kontakter selv. Men han gynekologen jeg bruker jobber på sykehuset, men jobber også et annet sted på kveldstid. Så tar kontakt med han ang time på kveldstid. Da slipper jeg alt tullet med lege og henvisning
 
Jeg kontakter selv. Men han gynekologen jeg bruker jobber på sykehuset, men jobber også et annet sted på kveldstid. Så tar kontakt med han ang time på kveldstid. Da slipper jeg alt tullet med lege og henvisning
Kan du sende meg navnet hans på direkte melding? Leter etter en god gynekolog :)
 
Back
Topp