Buskerudgjengen!

Her kjører vi på med en gang. Har gått en liten f**n i meg det siste døgnet: jeg SKAL bli gravid! Dette SKAL vi få til! :p Så mannen har fått beskjed om at så snart jeg er ferdig med å blø, så er det på igjen ;) Prøvde dere igjen med en gang etter SA? Ventet du til etter første TR?

Jeg hadde samme tanken jeg også[emoji1]
 
Så spennende[emoji1] Del gjerne bilde[emoji173]️

Negativ. Men tok en eggløsningstest bare for og se, trodde jeg hadde el for flere uker siden.
cc2f6e121118feb1e78dd099503739e8.png
 
Negativ. Men tok en eggløsningstest bare for og se, trodde jeg hadde el for flere uker siden.
cc2f6e121118feb1e78dd099503739e8.png

Så kjedelig:(
Hmm ja det kan jo være ett godt tegn det!:)
Når er IKM?
Sist jeg tok en eltest sånn fordi grtesten var negativ fikk jeg også super positiv eltest, men tr rett etterpå[emoji29] Så man kan tydligvis få superpositiv eltest rett før tr.
Men jeg håper for dere enda jeg altså[emoji1] Kan jo være at eltesten slår ut nå først[emoji4]
 
Så kjedelig:(
Hmm ja det kan jo være ett godt tegn det!:)
Når er IKM?
Sist jeg tok en eltest sånn fordi grtesten var negativ fikk jeg også super positiv eltest, men tr rett etterpå[emoji29] Så man kan tydligvis få superpositiv eltest rett før tr.
Men jeg håper for dere enda jeg altså[emoji1] Kan jo være at eltesten slår ut nå først[emoji4]

Ingen aning når ikm er, siden jeg ikke har hatt mensen etter SA. får bare krysse fingrene [emoji7] men den testen er vel kanskje ikke helt positiv?
 
Ingen aning når ikm er, siden jeg ikke har hatt mensen etter SA. får bare krysse fingrene [emoji7] men den testen er vel kanskje ikke helt positiv?
Hvor lenge etter SA begynte du å teste for EL? Er i samme situasjon :)
 
Det skjønner jeg godt :)
Men jeg sleit så med ryggen den perioden også, så jeg orket ikke tenke på det akkurat da.
Huff da :( håper ryggen er bedre!
Er spent nå på hvor lenge jeg vil blø, når gr test blir negativ, om jeg finner EL før neste tr, om jeg blir raskt gravid igjen.. raser så mye tanker og spørsmål rundt i hodet mitt nå.
 
Huff da :( håper ryggen er bedre!
Er spent nå på hvor lenge jeg vil blø, når gr test blir negativ, om jeg finner EL før neste tr, om jeg blir raskt gravid igjen.. raser så mye tanker og spørsmål rundt i hodet mitt nå.

Ja er heldigvis bedre nå :)

Ja det er forståelig. Jeg hadde tusenvis av tanker selv når jeg var midt oppi det. Jeg runda Google med alt mulig rart av ting jeg lurte på[emoji85]
Jeg håper virkelig for dere. At det går fort til neste spire[emoji4] Her har den latt vente på seg... Så håper det snart blir vår tur også.
 
Back
Topp