Buskerudgjengen!

Murre

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Etter skravling på en annen tråd fant vi ut at en Buskerudtråd må til, så her er den:joyful: Rop ut om du hører til her så får vi se hvor mange vi blir:)
 
Jeg har akkurat begynt med temping, startet forrige uke. Og det går kjempebra! Er overasket over hvor mye informasjon man får fra kroppen, når man bare ser etter de rette tingene. Temperaturen har gått helt etter boka så langt. Nesten litt magisk å se grafen og hvordan det stemmer overens med slimet, sjekker jo også slimet. Så blir skikkelig kjent med min egen kropp nå, og disse tingene som jeg aldri tenkte noe over før gir endelig mening.

Så med en noe ustabil mens, har jeg nå endelig funnet ut når EL er denne syklusen. Og jeg forventer TR en hel uke etter hva jeg fikk forrige syklus. Så temping har definitivt åpnet øynene mine, og kan knapt snakke om annet med kjæresten min :p Det er kanskje ikke så interessant for mannfolka å vite alle detaljene om slim osv, haha, så prøver å spare han for det. Men jeg er ganske gira på at jeg se resultatet av tempingen. Så nå kan jeg si 99% sikkert at det IKKE blir noe denne pp'n, fordi jeg har fått bekreftelse på når EL var. Og da var ikke mannen her (jobbreise). Og det er ganske deilig å ikke ligge og lure, eller vente nervøst på TR.

Om jeg ikke hadde begynt å tempe, og TR kom en uke etter forventet, og testene var negative, så ville jeg jo fått litt hetta. Så derfor er det så utrolig deilig å vite når EL var, og at denne syklusen dermed blir lengre enn forrige. Aner ikke hvorfor den varierer da, tror det er stressrelatert?
 
Åh jeg skjønner deg godt[emoji1] Det må være ekstremt deilig å vite helt sikkert når el var osv[emoji4]

Jeg temper ikke, men el-tester funker veldig bra for meg. Så jeg bruker billigstrimler og cbtester for å finne el.

Jeg har alltid tenkt at det var noe rart med kroppen min. Usikker på el osv. Men etter jeg begynte med eltester og får det bekreftet så er det så deilig. Føler at man forstår kroppen sin mye bedre. Alle tegn og symptomer faller på plass[emoji4]
 
Jeg temper ikke, og ikke sjekker jeg el.. Haha.. Jeg er enten lat, eller bare rett og slett for opptatt ;)
Men ære til de som klarer å gjøre det :)
Jeg sjekker aldri før ikm heller.. Så redd for å bli skuffa :/

Jeg bare går å venter på at kroppen skal komme seg i gang igjen etter en MA og en syk medisinsk abort... Blæh..
 
Jeg temper ikke, og ikke sjekker jeg el.. Haha.. Jeg er enten lat, eller bare rett og slett for opptatt ;)
Men ære til de som klarer å gjøre det :)
Jeg sjekker aldri før ikm heller.. Så redd for å bli skuffa :/

Jeg bare går å venter på at kroppen skal komme seg i gang igjen etter en MA og en syk medisinsk abort... Blæh..

Jeg håper kroppen din kommer seg til normalt igjen så fort som mulig[emoji173]️
 
Jeg temper ikke, og ikke sjekker jeg el.. Haha.. Jeg er enten lat, eller bare rett og slett for opptatt ;)
Men ære til de som klarer å gjøre det :)
Jeg sjekker aldri før ikm heller.. Så redd for å bli skuffa :/

Jeg bare går å venter på at kroppen skal komme seg i gang igjen etter en MA og en syk medisinsk abort... Blæh..

Jeg tenkte også først: for noe mas, hvem gidder det?!?! Tempe hver eneste morgen! Slitsomt! Men så fikk jeg lyst å prøve da, ble jo nysgjerrig. Og så fant jeg ut at det ikke er noe mas, egentlig. Nå er jo jeg godt vant med p-pille bruk over mange år, så det å huske på å gjøre en ting til fast tid hver dag, det er jeg vant med. Og syntes ikke det var noe værre. Trenger jo ikke føre det opp med en gang jeg våkner, det digitale termometeret lagrer tempen til neste gang jeg skrur den på. Så jeg bare våkner, temper, og legger meg igjen eller slumrer videre. Så plotter jeg det inn senere på dagen og kan se på den fine grafen min :D Jeg liker grafer. Har studert litt statistikk og samfunnsøkonomi, så grafer er morro.

Og så var det det med å kunne bruke temping til å planlegge graviditet, istedenfor å bare ha masse sex og prøve på. For jeg ble så skuffet hver gang TR kom. Og med uregelmessig mens, så fikk jeg håpet opp, og så skuffet igjen. Pluss, at jeg ønsker uansett ikke å gå tilbake til kondomer. Så om vi blir gravide, og vil vente med nr to, så er det en fin og naturlig måte å unngå graviditet på også.
 
Dere, jeg er SÅ dårlig på å huske hva folk har skrevet i alle andre tråder. Kan vi ha en liten intro-runde bare oss her i gjengen? Synes det er så mye enklere å forholde seg til litt færre personer enn ute i det store forumet :p
 
Så gøy at vi er litt folk da :happy: så får vi håpe at man er ekstra mottakelig for å bli gravid når man bor i buskerud :joyful::hilarious:
Jeg er 7dpo i dag og gleder meg til jeg kan begynne å teste:) fant el denne gangen med temp og tester.
 
Så gøy at vi er litt folk da :happy: så får vi håpe at man er ekstra mottakelig for å bli gravid når man bor i buskerud :joyful::hilarious:
Jeg er 7dpo i dag og gleder meg til jeg kan begynne å teste:) fant el denne gangen med temp og tester.

Åh, så spennende! Jeg tror ikke min neste EL blir før rundt uke 21. Så enda lenge til jeg kan begynne å glede meg til testing.... Men jeg gleder meg uansett masse til kjæresten kommer hjem fra den dumme jobbreisen sin. Har vært borte i to uker! Så jeg sutrer litt. Jeg tror aldri jeg kunne klart å være sammen med en som jobber 4 uker på 2 uker av som i oljenæringen eller fiskere. Jeg er alt for klengete.

Hva slags yrker jobber dere innenfor? Jeg er innen kontor/administrasjon.
 
Jeg er født i 90 (26 snart 27år) samboer er født i 88 (28 snart 29 år)

Vi har vært sammen i litt over 6 år og bodd sammen i 5.

Vært aktive prøvere siden juli/august[emoji4]

Hadde en sa (var 8 uker på vei) i november.

Er det noe mer dere vil vite om meg så spør i vei[emoji1]
 
Back
Topp