Buskerudgjengen!

Åå så hyggelig!:Heartred Tusen takk:Heartred nå håper jeg på stigning fremover og digital i helga!

Så spennende[emoji1][emoji1] Del bilder med oss da[emoji173]️[emoji173]️ Det er så koselig med positive tester[emoji295]️ Har du bilde av den du tok i dag?[emoji1]
 
Så spennende[emoji1][emoji1] Del bilder med oss da[emoji173]️[emoji173]️ Det er så koselig med positive tester[emoji295]️ Har du bilde av den du tok i dag?[emoji1]
Det skal jeg gjøre :)
Her er de jeg tok på ettermiddagen i går:
IMG_3086.JPG
 
Åå[emoji1] Så fine tester[emoji173]️[emoji173]️ Har du hatt noen symptomer i forkant av testene eller?[emoji295]️ Kjenner du noe på kroppen nå?[emoji173]️
Takk :Heartred
Har hatt mye murring i magen og ut i lysken, vært svimmel og trøtt og emosjonell:) har de samme symptomene enda men nå verker det og i korsryggen, er veldig trøtt og sykt sulten hele tiden!:pdet rumler og står på:hilarious:
 
Såå koselig[emoji1][emoji173]️[emoji173]️ Gratulerer så masse igjen! Du må holde oss oppdatert på alt[emoji85] Hvordan du føler deg og hva du føler skjer med kroppen. Kjempe koselig[emoji173]️
Tusen takk igjen, du er god!:Heartred
Det er fremdeles helt uvirkelig at jeg faktisk er gravid. Det blir spennende fremover. Skal holde dere oppdatert :) akkurat nå pønsker vi på hvordan vi skal si det til foreldrene våres. Pappa har bursdag 17.mai den dagen hjertet begynner å slå så han skal få vite det da og de andre dagen før eller etter. Tenker å kjøpe et eller annet til han og legge i bursdagsgaven:joyful:
 
Går det bra med dere? Hvordan ligger dere an? [emoji4]

Her er tr snart dratt og tiden snegler seg avgårde mot det fertile vinduet [emoji14]
 
Last edited:
Går der bra med dere? Hvordan ligger dere an? [emoji4]

Her er tr snart dratt og tiden snegler seg avgårde mot det fertile vinduet [emoji14]

Går vel sakte men sikkert fremover her også[emoji4] Fikk ikke fast smil kun blinkende før jeg gikk tom for tester. Så vet egentlig ikke hvor mange dpo jeg er... Men er jeg veldig kvalm om dagen. Stikker i magen og i lysken. I dag tidlig var jeg så kvalm at jeg bare måtte ta en test for å se. Fikk en svak strek/skygge. Så vi får se neste uke hva testen sier[emoji120]
 
Går vel sakte men sikkert fremover her også[emoji4] Fikk ikke fast smil kun blinkende før jeg gikk tom for tester. Så vet egentlig ikke hvor mange dpo jeg er... Men er jeg veldig kvalm om dagen. Stikker i magen og i lysken. I dag tidlig var jeg så kvalm at jeg bare måtte ta en test for å se. Fikk en svak strek/skygge. Så vi får se neste uke hva testen sier[emoji120]
Åå så spennende! Du må holde oss oppdatert!:joyful:
 
Går vel sakte men sikkert fremover her også[emoji4] Fikk ikke fast smil kun blinkende før jeg gikk tom for tester. Så vet egentlig ikke hvor mange dpo jeg er... Men er jeg veldig kvalm om dagen. Stikker i magen og i lysken. I dag tidlig var jeg så kvalm at jeg bare måtte ta en test for å se. Fikk en svak strek/skygge. Så vi får se neste uke hva testen sier[emoji120]
Oi, så spennende! [emoji2] Skal du teste igjen snart? Håper på spire![emoji173]
 
Oi, så spennende! [emoji2] Skal du teste igjen snart? Håper på spire![emoji173]

Tror jeg skal prøve holde meg til neste uke :) Får se hvor lenge jeg klarer å vente[emoji85] Har egentlig ikke på følelsen at det har klaffet nå heller. Men vi får se [emoji4]
 
Tror jeg skal prøve holde meg til neste uke :) Får se hvor lenge jeg klarer å vente[emoji85] Har egentlig ikke på følelsen at det har klaffet nå heller. Men vi får se [emoji4]
Du få holde oss oppdatert! [emoji4] Er jo flere som opplever at det gikk den pp'en de trodde det at det i hvert fall ikke gikk [emoji6]
 
Du få holde oss oppdatert! [emoji4] Er jo flere som opplever at det gikk den pp'en de trodde det at det i hvert fall ikke gikk [emoji6]

Vet ikke hvor mange dpo jeg er. Men er fortsatt utrolig kvalm. Gjennom hele dagen egentlig[emoji854]
Mandag testet jeg og fikk en svak strek. Testet igjen i dag og fikk en litt sterkere strek. Om det er skygge eller ikke er jeg usikker på.
Øverste er fra mandag, nederste fra i dag[emoji4]
da4b5cd037fab07b75ba3527fd84c676.jpg
 
Her har TR akkurat dratt, første dagen uten noe og er på CD4. Ifølge FertilityFriend skal jeg ha EL om halvannen ukes tid. Får følge med på slimet og se hva som skjer.... :p
 
Vet ikke hvor mange dpo jeg er. Men er fortsatt utrolig kvalm. Gjennom hele dagen egentlig[emoji854]
Mandag testet jeg og fikk en svak strek. Testet igjen i dag og fikk en litt sterkere strek. Om det er skygge eller ikke er jeg usikker på.
Øverste er fra mandag, nederste fra i dag[emoji4]
da4b5cd037fab07b75ba3527fd84c676.jpg
Så spennende! Jeg ser helt klart en strek på den nederste og hint av noe på den øverste og jeg har ikke streksyn ;)men vanskelig å si noe om hvilken type strek det er da:) du må legge ut når du har tester igjen!
 
Back
Topp