Bukett prøver på nr 1 <3

Kjenner det er så oppløftende med stabil og ikke minst kort syklus!!! El på dag 15 og ikm på dag 28/29!! Kortere ventetid på både el og ikm.. hadde 32-34 før med el på dag 17-19. Det er noen lange dager ekstra altså :)

Heia heia !! Denne pp må det bare gå<3
 
1 Dpo
Prøver meg på ananas denne pp, så gjenstår det å se om egget har lyst å feste seg denne gangen da:) Vurderer kanskje akupunktur neste pp om det ikke skulle klaffe...erfaringer? Eventuelt å sende inn prøver til Athen. Virker som det har klaffet for mange etter at skjulte betennelser har blitt oppdaget og tatt bort med medisin...
 
IMG_4988.PNG
???
 
Pp11 - forhåpentligvis 2 Dpo (negativt innlegg)
Jeg vet ikke hva jeg skal tro om den tempen, men forhåpentligvis har det ikke noe å si at tempen sank litt allerede 2 Dpo og at det ikke ble 3 høye temper etter hverandre. Lite sannsynlig at vi får til å legge inn aksjer i dag pga mannen ikke er hjemme før seint i kveld..om el fks er i dag så har vi aksjene fra søndag og mandag... dvs 2 og 3 dager før el... bedre enn ikke noe. Men ikke nok.

Ble så jævlig skuffet når jeg tempet i morges at jeg fikk lyst å kaste termometeret i dass. Er jo ikke termometeret sin skyld men kroppen!! Hadde tenkt å slette babyverden og... og skrinlegge tempingen videre. Det jager meg sånn opp begge deler. Før babyverden var prøvelivet chill. Nå er det bekymringer og uro.. på egen og andres vegne.

Men på den andre siden så er det så mange fine folk her og.. mye støtte, gode råd og fine ord. Blæ
 
Er det flere enn meg som føler at prøvingen har forandret hvordan du er som person? Jeg er ihvertfall mye mindre tolmodig. Blir fort sur og lei. Må grave lenger for å finne ting som gjør meg glad og avslappet.. er mindre sosial... har mindre ork.. lista er laaaaang.
 
Er det flere enn meg som føler at prøvingen har forandret hvordan du er som person? Jeg er ihvertfall mye mindre tolmodig. Blir fort sur og lei. Må grave lenger for å finne ting som gjør meg glad og avslappet.. er mindre sosial... har mindre ork.. lista er laaaaang.
Jepp.. [emoji53] må fokusere på ting jeg vet er positivt og sånt, og konstant drittlei og grinete, synes jeg ser gravide og små barn overalt rundt meg, det gjorde jeg aldri før.
 
Jepp.. [emoji53] må fokusere på ting jeg vet er positivt og sånt, og konstant drittlei og grinete, synes jeg ser gravide og små barn overalt rundt meg, det gjorde jeg aldri før.

Hva fokuserer du på da? Tips? Altså, jeg kan jo hvis jeg vil...jeg skjønner jo at man kan oppleve værre ting osv.. men dette er her og nå.. har liksom mistet litt piffen til å tenke positivt.
 
Hva fokuserer du på da? Tips? Altså, jeg kan jo hvis jeg vil...jeg skjønner jo at man kan oppleve værre ting osv.. men dette er her og nå.. har liksom mistet litt piffen til å tenke positivt.
Vel, prøver å planlegge hyggelige ting man ikke kan gjøre som gravid, vi skal på spa den helgen jeg har bursdag, vi planlegger ferie til neste år, gleder meg som en tulling til å starte på skolen, prøver å være mest mulig med resten av familien og med kusina mi på 4, selv om det høres litt tveegget ut så har jeg mye selskap i mine venninners babyer [emoji4]
 
Pp11 - forhåpentligvis 2 Dpo (negativt innlegg)
Jeg vet ikke hva jeg skal tro om den tempen, men forhåpentligvis har det ikke noe å si at tempen sank litt allerede 2 Dpo og at det ikke ble 3 høye temper etter hverandre. Lite sannsynlig at vi får til å legge inn aksjer i dag pga mannen ikke er hjemme før seint i kveld..om el fks er i dag så har vi aksjene fra søndag og mandag... dvs 2 og 3 dager før el... bedre enn ikke noe. Men ikke nok.

Ble så jævlig skuffet når jeg tempet i morges at jeg fikk lyst å kaste termometeret i dass. Er jo ikke termometeret sin skyld men kroppen!! Hadde tenkt å slette babyverden og... og skrinlegge tempingen videre. Det jager meg sånn opp begge deler. Før babyverden var prøvelivet chill. Nå er det bekymringer og uro.. på egen og andres vegne.

Men på den andre siden så er det så mange fine folk her og.. mye støtte, gode råd og fine ord. Blæ

Jeg kjenner følelsen. Jeg håper virkelig ikke at du forsvinner da, jeg vil jo så gjerne følge deg til positiv test og helst helt frem til baby ❤️

Jeg skjønner veldig godt at du ble frustrert over tempen. Kan det være feilmåling? Håper den spretter til værs i morgen og at EL faktisk har vært!

Er det flere enn meg som føler at prøvingen har forandret hvordan du er som person? Jeg er ihvertfall mye mindre tolmodig. Blir fort sur og lei. Må grave lenger for å finne ting som gjør meg glad og avslappet.. er mindre sosial... har mindre ork.. lista er laaaaang.

Jepp. Jeg begynte å bli en person jeg ikke selv likte engang etter bare 5 måneder, så det er overhode ikke rart at du føler det sånn. Jeg merket det mest på at jeg ble så bitter. Jeg unnet ikke andre barn heller og ble kjempeirritert på alle det klaffet for fort. Jeg mistet litt livsgnisten og hadde ikke lyst til noe, og var veldig lite positiv. Det er vanskelig å klare og snu det :(

Sender en bamseklem ❤️
 
Er det flere enn meg som føler at prøvingen har forandret hvordan du er som person? Jeg er ihvertfall mye mindre tolmodig. Blir fort sur og lei. Må grave lenger for å finne ting som gjør meg glad og avslappet.. er mindre sosial... har mindre ork.. lista er laaaaang.

Skriver under på denne!!
 
Hvordan ser tempen ut i dag? :)

Den har gått opp, men fortsatt lav...ligner veldig på den grafen hvor jeg aldri fant el. Skal poste bilde under.
 
Pp11 - 3 Dpo? Dagens temp.
Den går opp igjen men hvis jeg sammenligner grafen med mai grafen hvor jeg aldri fant el Ser det foreløpig likt ut.

IMG_4996.PNG

IMG_4994.PNG
 
Back
Topp