Bukett prøver på nr 1 <3

Takk for meg.

Det har vært fint å både kunne dele og lese om andres erfaringer, få tips osv...men det har for meg vært altfor altoppslukende og nå må jeg rette fokuset på meg selv og mine.

:)
Skjønner hva du mener. Vært lettere å bare titte innom i ny og ned og ikke være så aktiv for min del ihvertfall. Masse lykke til videre fine du ❤ Vært kjekt å få ta del i deres pp :) Håper utredning og fri fra forum gir dere en spire snart, goklemmer fra meg ❤❤
 
❤️❤️
 
Huff så leit å lese Bukett, skjønner godt din frustrasjon :/ ta deg en liten pause du, og ta vare på deg selv. ♡
 
Takk for meg.

Det har vært fint å både kunne dele og lese om andres erfaringer, få tips osv...men det har for meg vært altfor altoppslukende og nå må jeg rette fokuset på meg selv og mine.

:)

Jeg forstår valget ditt men synes det er veldig trist :( Håper jeg får vite hvordan det går med deg etter hvert. Lykke til ❤️
 
Takk for meg.

Det har vært fint å både kunne dele og lese om andres erfaringer, få tips osv...men det har for meg vært altfor altoppslukende og nå må jeg rette fokuset på meg selv og mine.

:)

Det forstår jeg godt ❤️❤️❤️
Masse lykke til, det må være så kjedelig med lang prøvetid, særlig når du har mistet også :(
Håper nå likevel du snart kommer med en bitteliten oppdatering om en ny spire snart ❤️ :) Klem!
 
Jeg er inne og sniker litt innimellom, må jo følge litt med på hva som skjer her:) Kan jo komme med en liten oppdatering når jeg først er inne.. Mannen tok sædprøve i Porsgrunn dag og hadde visst veldig bra svømmere... man må ha 15 for at de skal være brukbare og han fikk 95. Så det er ihvertfall veldig bra :) Nå kan vi endelig henvises til ivf :) Ellers er tempen min helt på styr...helt i andre enden av hvor den burde ligge. Satser på el neste mnd da :)
 
Jeg er inne og sniker litt innimellom, må jo følge litt med på hva som skjer her:) Kan jo komme med en liten oppdatering når jeg først er inne.. Mannen tok sædprøve i Porsgrunn dag og hadde visst veldig bra svømmere... man må ha 15 for at de skal være brukbare og han fikk 95. Så det er ihvertfall veldig bra :) Nå kan vi endelig henvises til ivf :) Ellers er tempen min helt på styr...helt i andre enden av hvor den burde ligge. Satser på el neste mnd da :)

Så bra at dere skal henvises. Da har dere iallefall en plan hvis det ikke går på ei stund nå :) hvor skal dere søke dere til?
 
Så bra at dere skal henvises. Da har dere iallefall en plan hvis det ikke går på ei stund nå :) hvor skal dere søke dere til?
Ja:) gyn henviser oss til Porsgrunn. Satser på at det ikke tar for lang tid :) Åssen går det med deg?
 
Ja:) gyn henviser oss til Porsgrunn. Satser på at det ikke tar for lang tid :) Åssen går det med deg?

Har hørt mye bra om Porsgrunn, brukte å lese bloggen deres faktisk, siden jeg synes fagfeltet er veldig interessant. Jeg vet ikke om bloggen er nedlagt nå, men de virket både dyktige og koselige :happy: jeg er 7 dpo i morgen, har ingen magefølelse i det hele tatt. :yuck:
 
Jeg er inne og sniker litt innimellom, må jo følge litt med på hva som skjer her:) Kan jo komme med en liten oppdatering når jeg først er inne.. Mannen tok sædprøve i Porsgrunn dag og hadde visst veldig bra svømmere... man må ha 15 for at de skal være brukbare og han fikk 95. Så det er ihvertfall veldig bra :) Nå kan vi endelig henvises til ivf :) Ellers er tempen min helt på styr...helt i andre enden av hvor den burde ligge. Satser på el neste mnd da :)

Så hyggelig med livstegn fra deg! :)

Så bra at dere har fått utelukket dårlige svømmere, i det minste :) Det hjelper forsåvidt ikke stort om det ikke skjer noe men det er vel bra med tanke på IVF? Håper henvisning og sånn går fort og at det er det som skal til for å oppfylle drømmen ❤️

God helg! ❤️
 
Har hatt omgangssyken siste to dagene, men virker som det begynner å gi seg nå da :) Er så spent for hva fremtiden vil bringe oss nå som vi er i henvisningsfasen til ivf. Sjekker postkassa hver dag, men enn så lenge får jeg vel smøre meg med tolmodighet. Er jo vant til å vente så. Blir fint å få en dato å forholde seg til ihvertfall:) håper det går fort!!
 
Har hatt omgangssyken siste to dagene, men virker som det begynner å gi seg nå da :) Er så spent for hva fremtiden vil bringe oss nå som vi er i henvisningsfasen til ivf. Sjekker postkassa hver dag, men enn så lenge får jeg vel smøre meg med tolmodighet. Er jo vant til å vente så. Blir fint å få en dato å forholde seg til ihvertfall:) håper det går fort!!
Huff, god bedring ❤️ Spennende tider i vente altså! Håper det går fort så dere får komt i gang :)
 
Så spennende! Det blir nok veldig greit å få en dato og forholde seg til, ja :) Håper det går kjapt!
 
Så spennende! Det blir nok veldig greit å få en dato og forholde seg til, ja :) Håper det går kjapt!

Ja håper det :) hvordan har du det om dagen?
 
Pp11 - CD 30
Tr var egentlig forventet i går, men når el uteble er det umulig å si når den velger å dukke opp. Håper snart, sånn at jeg kan komme meg ut av limbo land og i gang med en ny pp. Slik trenden har vært siste halvåret så har jeg el hver andre mnd så da satser jeg på el og full klaff neste pp. Mannen sa faktisk at han følte på seg at det kom til å klaffe neste pp, men det tenker jeg at han sa pga han fikk vite at han hadde super gode svømmere og fikk en selvtilittsboost :hilarious::hilarious: bra det da:)
 
Da har jeg fått beskjed om at jeg er henvist til både ivf i Porsgrunn og sykehuset i Vestfold for lapraskopi!
 
Back
Topp