Bukett prøver på nr 1 <3

Om du ikke har hatt el, hvorfor har du da den streken i grafen? Jeg har ikke greie på dette i det hele tatt :p
 
Om du ikke har hatt el, hvorfor har du da den streken i grafen? Jeg har ikke greie på dette i det hele tatt :p

Den streken tror jeg bare kommer pga el testen. Den bekrefter ikke el før krysset kommer.
 
Hvis du går på forsiden til appen så står det om det er pga el.testen [emoji4] sånn som her;
aa825fb8650b7de7ee829e1e6c78a30b.jpg
 
IMG_4997.PNG


Pp11 - CD 19
 
Hvis du går på forsiden til appen så står det om det er pga el.testen [emoji4] sånn som her;
aa825fb8650b7de7ee829e1e6c78a30b.jpg

Okay.. jeg har hverken striplet linje eller opk øverst...er el bekreftet hos meg da?? Trodde krysset måtte til
 
Okay.. jeg har hverken striplet linje eller opk øverst...er el bekreftet hos meg da?? Trodde krysset måtte til
Du har registrert utflod også, tror at den setter dem sammen og tenker "ja det der er klare tegn på el" [emoji14] men kan jo være den forandrer seg utover syklusen hvis du fortsetter å tempe
 
Den streken tror jeg bare kommer pga el testen. Den bekrefter ikke el før krysset kommer.
Åå, så man får den om man legger inn positiv eltest? Mye man skal lære forstår jeg :rolleyes: Håper du likevel er i dpoland da ❤️
 
Åå, så man får den om man legger inn positiv eltest? Mye man skal lære forstår jeg :rolleyes: Håper du likevel er i dpoland da ❤️

Hm.. jeg vet faktisk ikke.. kan hende jeg tar feil.. :p
 
Er det flere enn meg som føler at prøvingen har forandret hvordan du er som person? Jeg er ihvertfall mye mindre tolmodig. Blir fort sur og lei. Må grave lenger for å finne ting som gjør meg glad og avslappet.. er mindre sosial... har mindre ork.. lista er laaaaang.
Jeg kjenner meg igjen fra tidligere prøveperioder. Vi la det hele på is da hele prosjektet ble for mye for meg. Denne gangen fokuserer jeg på mange andre ting, for å distrahere meg fra selve prøvingen. Men merker at jeg blir mer og mer oppslukt. Håper du klarer å flytte fokuset til noe hyggelig igjen
 
FF trenger seks målinger før EL for å kalkulere coverline, så kanskje det er årsaken til at du bare får en vertikal linje?

Okay, mye jeg ikke kan ser jeg :) jeg la inn en temp til nå (CD 2) fortsatt ikke noe som skjer, men får bare se an videre, håpe på el men forberede meg på sykluskluss
 
Jeg kjenner meg igjen fra tidligere prøveperioder. Vi la det hele på is da hele prosjektet ble for mye for meg. Denne gangen fokuserer jeg på mange andre ting, for å distrahere meg fra selve prøvingen. Men merker at jeg blir mer og mer oppslukt. Håper du klarer å flytte fokuset til noe hyggelig igjen

Ja det er fort gjort å bli oppslukt, spesielt når man er her inne på babyverden daglig og leser og styrer. Har du prøvd lenge?
 
Startet prøvingen for 7 år siden i september. Ble gravid på 3. pp som endte i MA oppdaget i uke 12. Etter det prøvde jeg kanskje 7måneder til. så hadde vi en liten pause. Så prøvde vi en god stund til, men så fant vi ut at vi ville flytte fokuset på noe annet. Så ble fokuset værende på det "andre" i 5 år. Her i huset er det mannen som har vært pådriver av å prøve igjen. Jeg har ikke vært klar før nå. Vet ikke om jeg er helt klar enda, men.. men når er man egentlig "klar"?! I mellomtiden jobber jeg med å komme i form, så jeg (forhåpentlig - ønsketenkning) får en superlett graviditet, og slipper å slite med å komme i form etterpå. Så jo lengre tid det tar å bli gravid, jo bedre form blir jeg. og mer tid til hobbyen min, og alle planene vi har i høst og vinter.. Men blir jeg gravid, så blir jeg glad for det og... så forhåpentligvis klarer jeg å holde hodet "i sjakk" på den måten :)
 
Okay, mye jeg ikke kan ser jeg :) jeg la inn en temp til nå (CD 2) fortsatt ikke noe som skjer, men får bare se an videre, håpe på el men forberede meg på sykluskluss
Har du prøvd å legge inn to ekstra? Mulig FF ikke regner med selve EL-dagen, og da har du så vidt jeg kan se fire :) Jeg har på ingen måte fasiten, men håper det ikke er syklustull som er årsaken :)
 
Har du prøvd å legge inn to ekstra? Mulig FF ikke regner med selve EL-dagen, og da har du så vidt jeg kan se fire :) Jeg har på ingen måte fasiten, men håper det ikke er syklustull som er årsaken :)

Ja har gjort det.. ingen forandring :p takk for at du prøver å finne løsninger:)
 
Håper virkelig du har hatt EL, altså, men det ser kanskje ikke så lovende ut? :( Hvordan går IVF-prosessen? Er dere utredet begge to? Det er ikke noe som kan være galt som ikke er sjekket?
 
Håper virkelig du har hatt EL, altså, men det ser kanskje ikke så lovende ut? :( Hvordan går IVF-prosessen? Er dere utredet begge to? Det er ikke noe som kan være galt som ikke er sjekket?

Jeg er delvis utredet men skal nok inn til sånn lapraskopi etterhvert. Mannen skal ta prøver til uka. Så får vi se :)
 
Takk for meg.

Det har vært fint å både kunne dele og lese om andres erfaringer, få tips osv...men det har for meg vært altfor altoppslukende og nå må jeg rette fokuset på meg selv og mine.

:)
 
Back
Topp