Bringebærbaby ❤️

En liten oppdatering

Sommeren er over. Det ble en varm, avslappende, deilig, rolig, familiekjær sommer. Like etter min smak. Jeg har ladet batteriene for en ny høst med prøving.

Vi har en blasto på frys, og planen var at den skulle settes inn i denne syklus, men jeg fikk eggløsning litt skjevt i forhold til weekenden, og dermed ble det ikke noe av, dessverre. Vi prøver på nytt neste måned, men jeg merker at det tar på når alt jeg har fokusert på og sett frem til var innsett i slutningen av august. Nå blir det så i slutningen av september i stedet. Håper jeg! Jeg tror jeg prøver en runde til med naturlig syklus, og så går jeg over på medisiner som kan kontrollere det litt mer. Så jeg slipper å bruke hele høsten på å vente på at eggløsningen klaffer.

Jeg har (dessverre) blitt erfaren i prøve-gamet, og blir ikke like satt tilbake av en sånn litt kjedelig beskjed. Samtidig er jeg veldig gira på at det snart skal skje, og kjenner at jeg og resten av familien bare blir eldre og eldre og vi gjerne vil ha et nytt medlem nå med det samme. Så litt trist er det selvfølgelig <3
Dette var både en fin og trist oppdatering. Jeg er glad for å lese at du har mer roen og at de negative beskjedene preller mer av. Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver, for jeg er blitt mer følelsesløs, hvis det er riktig ord, i dette prøvergamet. Hvis man bare lar være å håpe, kan man heller ikke bli skuffet.

Håper september blir deres mnd og at dere får baby i juni♥️

(Hilsen Nuuni)

Dette var både en fin og trist oppdatering. Jeg er glad for å lese at du har mer roen og at de negative beskjedene preller mer av. Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver, for jeg er blitt mer følelsesløs, hvis det er riktig ord, i dette prøvergamet. Hvis man bare lar være å håpe, kan man heller ikke bli skuffet.

Håper september blir deres mnd og at dere får baby i juni♥️

(Hilsen Nuuni)
Tusen takk for melding, kjære du, og gratulerer så mye med graviditet. Det har jeg jammen ikke fått med meg, men det skal sies at en måte å takle nederlag på er å være mindre her inne.

Det er så godt at det endelig lykkes for dere, og at du skal få en sommerbaby neste år. Jeg husker da drømmen om juli 2021 brast. Jeg håper så inderlig at jeg kan følge etter og melde meg på juni 2022. Kanskje vi begge skal få en opptur i 2022 <3

RUGER ❤️
Jeg er nå ruger på vår aller siste blasto (innsett åå torsdag). For sjette gang skal jeg ruge på et lite søsken. Tre av gangene har jeg blitt gravid, men deretter mistet i uke 7-9. Utallige undersøkelser har vist at det er intet galt med meg. Tre aborter på 9mnd er rett og slett uflaks. Jeg håper det. Jeg håper denne lille blastoen har lyst til å vokse seg stor inni magen, og bli et etterlengtet småsøsken til vår supergutt, og en liten skatt til oss foreldre. Vi er så inderlig klar for å ta i mot en til i familien ❤️

Kort oppdatering, men det er ikke så mye mer å si ❤️ Hverdagen ruller og går, litt uavhengig av hormoner, medisiner, tanker og følelser :happy: Og godt er egentlig det ❤️

RUGER ❤️
Jeg er nå ruger på vår aller siste blasto (innsett åå torsdag). For sjette gang skal jeg ruge på et lite søsken. Tre av gangene har jeg blitt gravid, men deretter mistet i uke 7-9. Utallige undersøkelser har vist at det er intet galt med meg. Tre aborter på 9mnd er rett og slett uflaks. Jeg håper det. Jeg håper denne lille blastoen har lyst til å vokse seg stor inni magen, og bli et etterlengtet småsøsken til vår supergutt, og en liten skatt til oss foreldre. Vi er så inderlig klar for å ta i mot en til i familien ❤️

Kort oppdatering, men det er ikke så mye mer å si ❤️ Hverdagen ruller og går, litt uavhengig av hormoner, medisiner, tanker og følelser :happy: Og godt er egentlig det ❤️
Nå skal det gå veien, fine bringebæra! Masse babystøv sendes i retning:angel8

RUGER ❤️

Sender over masse babystøv!!:Heartred Måtte denne holde hele veien:smiley-angelic001

RUGER ❤️

Masse lykke til!:joyful: Håper den klamrer seg fast:Heartred

Sender babystøv! Nå skal det gå bra♥️

RUGER ❤️

Gratulerer som ruger ❤ Krysser virkelig alt jeg har for at det nå er deres tur ❤

Jeg tror jeg ser en strek ❤️ Dette kan bare være skygge. Testen tatt nå. Tok i morges, ingen antydning. Litt rart at det slår ut på utvannet formiddagstiss, men jeg håper håper ❤️❤️

Vedlegg

• D3BB0297-6C3B-4AB4-89D1-B1E156D7BE3D.jpeg
    D3BB0297-6C3B-4AB4-89D1-B1E156D7BE3D.jpeg
    564,8 KB · Visninger: 100
Jeg tror jeg ser en strek ❤️ Dette kan bare være skygge. Testen tatt nå. Tok i morges, ingen antydning. Litt rart at det slår ut på utvannet formiddagstiss, men jeg håper håper ❤️❤️
Jeg ser! Håper dette er en spire som har kommet for å bli ❤:smiley-angelic001

Jeg ser! Håper dette er en spire som har kommet for å bli ❤:smiley-angelic001
Ååå det håper jeg også. Gleder meg til å teste i morra og se hva som skjer. Blir nesten kvalm bare av tanken. Tenk om vi endelig får en terminspire ❤️❤️

Tok en nå. Ingenting. Men det er jo også kveldsurin. Etter mye vann. Litt kjedelig å ikke antyde noe. Men jeg ser hva morgendagen bringer.

Æsj! Ikke den minste antydning på morgenen nå. Kritthvitt. Kjedelig! Det verste er at jeg har begynt å bli kvalm. Så det forsterket håpet mitt, men akk nei! Tester et par ganger utover dagen. Meeeen, burde vel være litt mer nå.

Tok en digital nå. Ikke gravid. Jeg vet at det i teorien fortsatt er håp, meeeen jeg tror heller den lille skyggen jeg fikk i går bare var en skygge. Kjipt!!

Tok en digital nå. Ikke gravid. Jeg vet at det i teorien fortsatt er håp, meeeen jeg tror heller den lille skyggen jeg fikk i går bare var en skygge. Kjipt!!
Så kjipt altså… men du er.. 11dpo i dag? 6dp5dt? Det ER fortsatt muligheter! Selv om jeg forstår at du forbereder deg på det verste. Så utrolig teit skygge, den var jo veldig tydelig:shifty:

Jeg hadde nesten glemt den berg-og-dalbanen denne dpo-tiden egentlig er. Lykkerus den ene dagen og mørke kjelleren den andre. Huff. Dagen i dag er virkelig ikke så hyggelig som i går. Det er 6 dager siden innsett og alle de tre gangene jeg har blitt gravid med blasto har jeg testet positivt nå. Så i mitt hode er alt håp ute. Selv om teoretisk sett kan det være en sen hcg utvikling denne gang. De tre foregående gangene har jeg jo mistet, så et håp kan være at sen hcg er positivt ❤️❤️ Man må håpe på den lille flisa man har å klamre seg fast til ❤️

Så kjipt altså… men du er.. 11dpo i dag? 6dp5dt? Det ER fortsatt muligheter! Selv om jeg forstår at du forbereder deg på det verste. Så utrolig teit skygge, den var jo veldig tydelig:shifty:
Den var så veldig tydelig også! Så kjedelig. Det er muligheter. Jeg må vel prøve å tenke at enhver innsett er ulik. Akkurat som at enhver graviditet og fødsel også er det. Så det lille håpet er der fortsatt. Det bittelille håpet ❤️

Back
Topp