Dette var både en fin og trist oppdatering. Jeg er glad for å lese at du har mer roen og at de negative beskjedene preller mer av. Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver, for jeg er blitt mer følelsesløs, hvis det er riktig ord, i dette prøvergamet. Hvis man bare lar være å håpe, kan man heller ikke bli skuffet.En liten oppdatering
Sommeren er over. Det ble en varm, avslappende, deilig, rolig, familiekjær sommer. Like etter min smak. Jeg har ladet batteriene for en ny høst med prøving.
Vi har en blasto på frys, og planen var at den skulle settes inn i denne syklus, men jeg fikk eggløsning litt skjevt i forhold til weekenden, og dermed ble det ikke noe av, dessverre. Vi prøver på nytt neste måned, men jeg merker at det tar på når alt jeg har fokusert på og sett frem til var innsett i slutningen av august. Nå blir det så i slutningen av september i stedet. Håper jeg! Jeg tror jeg prøver en runde til med naturlig syklus, og så går jeg over på medisiner som kan kontrollere det litt mer. Så jeg slipper å bruke hele høsten på å vente på at eggløsningen klaffer.
Jeg har (dessverre) blitt erfaren i prøve-gamet, og blir ikke like satt tilbake av en sånn litt kjedelig beskjed. Samtidig er jeg veldig gira på at det snart skal skje, og kjenner at jeg og resten av familien bare blir eldre og eldre og vi gjerne vil ha et nytt medlem nå med det samme. Så litt trist er det selvfølgelig <3
Håper september blir deres mnd og at dere får baby i juni
(Hilsen Nuuni)