Bringebærbaby ❤️

Uttak #2 - selve uttaket

På tirsdag var jeg på klinikken og fikk hentet ut eggene. Sist gang bikket jeg 20 egg, denne gangen var det 8 stk. Jeg ble umiddelbart veldig skuffet, men legen betrygget meg på at dette var et godt antall, og egentlig noe de strebet etter hver gang. Jeg har ikke helt klart å legge fra meg skuffelsen, og det er nok litt av grunnen til at jeg ikke har orket skrive noe her. Jeg har innsett i morgen, og gruer meg innmari. Ikke til prosessen, men til det å motta en telefon om at noe ikke fungerer som det skal. Jeg kjenner faktisk at jeg skjelver endel, og må flere ganger gå på et rom for meg selv for å puste. Jeg tror jeg ikke har kjent det sånn i hele denne prosessen. Det er tungt og ubehagelig, og jeg kjenner at jeg bare vil ha det overstått.

Jeg skvetter til hver gang telefonen lager lyd, og jeg frykter at det er klinikken som ringer.

Jeg håper jeg blir ruger i morgen, og tenk om dette skulle være den ene som sitter til termin. Det hadde vært nydelig :Heartred:Heartred:Heartred
Nå er det deres tur:Heartbigred

Krysser alt jeg har for at du blir ruger imorgen:Heartred

Krysser fingrene for at du blir ruger i morgen, og at dette blir din tur ❤ Og med tanke på antallet, så vet jo du, like godt som meg - at det er kvalitet over kvantitet. Husker jeg var såå skuffa når jeg fikk ut 4 egg, men det ble faktisk to blastoer ut av det. Nå skal det være din tur ❤
Ja, du har helt rett ❤️ Kvalitet er det viktigste. Jeg var bare litt kravstor og håpte på begge deler. Hehe. Jeg håper det er god kvalitet på de få ❤️❤️

Uttak #2 Innsett

Så er jeg ruger ❤️ En fin tredagers ble satt opp. Jeg er veldig spent og glad, men også fryktelig nervøs. Håper nervene roer seg litt etterhvert. Mannen er veldig positiv. Så jeg må la hans humør smitte litt over på meg ❤️

Uttak #2 Innsett

Så er jeg ruger ❤️ En fin tredagers ble satt opp. Jeg er veldig spent og glad, men også fryktelig nervøs. Håper nervene roer seg litt etterhvert. Mannen er veldig positiv. Så jeg må la hans humør smitte litt over på meg ❤️
Hurra! Nyt livet som ruger og masse masse lykke til:joyful:

Tusen takk ❤️ Og grattis med termingruppe ❤️❤️ Hvor langt er du på vei?
Tusen takk, fine deg ❤ Håper du også snart kan juble over en termingruppe :shy: Er 10+2 i dag etter tul, så får vi se hvor mye den hopper frem eller tilbake ved senere ul :joyful:

Uttak #2 Innsett

Åååh, nå ble jeg så glad på dine vegne:Heartred Grattis som ruger:wav:Heartbigred Masse lykke til:Heartpink

Uttak #2 Innsett

Åh, så spennende! :joyful: Ønsker deg masse lykke til! :wav

Uttak #2 Innsett

:smiley-bounce016Hurra, dette var gode nyheter!

Lykke til som ruger!

Og, mtp antall, så er det ikke sånn at jo flere jo bedre. Mellom 8-12 er det ideelle, og med færre egg, er -ofte- kvaliteten bedre (.. når man får mange, så er det gjerne en god del umodne egg som aldri ville blitt noe av uansett).
Jeg fikk ut 15, men bare 4-5 ble befruktet med ICSI.. (endte dog med hele 4 på frys, og baby satt på første fryseforsøk, så... Da ble det jo bra, tross lavt antall befruktet. Var nok en del som var mindre moden.)

Uttak #2 Innsett

Å, så koselig å lese! Gratulerer så masse som ruger :love7 Håper du klarer å la mannens humør smitte over til deg, men jeg tenker at du har lov å kjenne på de følelsene du har også :Heartpink Krysser fingrene for at dette går rette veien, jeg heier og sender babystøv! :wav

Innom bare for å heie ❤:talk017
Veldig spent på testene dine fremover ❤

Sier det samme som Dipsy :D Nå krysses alt som krysses kan for positive tester♥️

Så spennende! Krysser fingrene for at det er ett gullegg!

Å, så koselig å lese! Gratulerer så masse som ruger :love7 Håper du klarer å la mannens humør smitte over til deg, men jeg tenker at du har lov å kjenne på de følelsene du har også :Heartpink Krysser fingrene for at dette går rette veien, jeg heier og sender babystøv! :wav
Innom bare for å heie ❤:talk017
Veldig spent på testene dine fremover ❤
Sier det samme som Dipsy :D Nå krysses alt som krysses kan for positive tester♥️
Så spennende! Krysser fingrene for at det er ett gullegg!
Tusen takk gode dere ❤️❤️ Foreløpig veldig hvitt. Dessverre. Men jeg får si til meg selv, som jeg sier til andre, det er fortsatt veldig tidlig ❤️

Back
Topp