Tusen takk for nydelige meldinger
Dere er så gode, og jeg setter så pris på all støtte.
Siste innlegg var i mai, og nå har vi bikket juni med god margin. Her kommer en oppdatering
Jeg og mannen har feiret bryllupsdag, nå har vi vært gift i 8 år. Det er jo helt vilt. Det betyr også at man begynner å bli litt gammel. Hehe. Men det er jo egentlig veldig hyggelig å bli gammel. Og det å bli gammel sammen med kjæresten sin er jo enda hyggeligere.
Det har vært masse prøving den siste tiden. Mest sannsynlig uten å ha noen fruktbarhetsbetydning, men prøving er jo gøy uansett. Jeg setter utrolig stor pris på vårt sexliv. Det fungerer veldig bra. Det er spennende, trygt og gir meg en stor glede. Når jeg er pumpet med hormoner er sex nesten ikke-eksisterende, men det fungerer også veldig bra. For da har mannen veldig forståelse for dette, og vi kan gå lang tid uten noe som helst. Veldig deilig å være så enige
Løpet for en eskimo før sommeren er nok kjørt, da mensen kom halvannen uke senere enn planlagt, men jeg ser fremover mot høsten og håper at det holder å sette inn denne fine eskimoen, og ruge, og få en sommerbaby neste år
Det er alltid lov å håpe
I sommer skal jeg bare nyte de to flotte gutta jeg har, finne på masse hyggelig sammen med dem, uten å være påvirket av kvalme. Jeg skal nyte litt rosevin i varmen. Jeg er langt fra noen alkoholiker, men et glass rose i ny og ne er veldig hyggelig
Jeg nyter å følge med på alt dere skriver, både her og i deres egne dagbøker. Jeg nyter å følge med på deres historier. Det er ikke alltid jeg kommenterer, noen ganger går hverdagen litt fort, men jeg leser endel mer enn jeg kommenterer.
Nyt livet og sommeren