CD 27, 10 DPO, PP 7
God jul! Enn at julaften bare kom og ble årets hittil fineste dag!
Så mye god mat, så fint selskap, og 5-timers gaveåpning (synes det blir flere og flere gaver for hvert år!). Det ble ingen alkohol i går, og heldigvis ingen spørsmål heller
Jeg er 10 dpo i dag, og er litt sånn skal skal ikke på testinga… men har bestemt meg for å vente! Både fordi man faktisk aldri vet helt sikkert når egget fester seg, og fordi jeg bare ikke orker dårlig humør de neste dagene
Har ikke spesielt trua grunnet murringer de siste dagene og rar natt i natt (jeg våknet 4 og fikk ikke sove igjen, og vi sovnet ikke før nærmere 1 i natt - sånn har jeg det ofte de siste dagene før mensen), men vil ikke få det bekrefta verken ene veien eller andre veien før helga! Da reiser 9-åringen på juleferie til morfaren sin, så vi har noen dager alene
Hvis jeg mot formodning tester positivt i helga, vil jeg spare nyheten, ta en digital test og gjemme den i lomma på frakken og dra den frem til samboeren akkurat når klokka slår midnatt midt i nyttårskysset
Må flire litt over at jeg alltid ser for meg hvordan jeg skal si det selv om det aldri blir noe av
Charten ser sånn her ut (se vedlegg), men blir ikke helt klok på den. Tok tempen alt for tidlig i dag, fordi jeg ikke fikk sove noe mer - så egentlig kan den være helt feil… blir spennende i morgen! Generelt lavere temp enn vanlig i DPO-land, men vet ikke om det skal ha kjempemasse å si så lenge den holder seg jevnt godt over coverline?
Nei, nå skal jeg ut fra badet og hjelpe mini med Lego-bygginga!
God jul videre!