Bringebær vol.2

Masse lykke til med stimulering, uttak og innsett etterhvert! Ivf er både skummelt og spennende på en gang synes jeg. Vi er en god gjeng som henger inne på "assistert befruktning" her inne som også holder på med ivf :) I tråden Januar 2025 holder de av oss som skal ha forsøk i januar til :)

Takk for svar! Så spennende reise dette er :) og så "raskt" ting egentlig går, liksom stimulert, uttak, innsett og evt positiv test å fire uker :hello2 Litt sånn chop-chop :laughing002 57.000 kr er prisen etter de 20.000 kr er betalt?
De 20000,- er som egenandel hos legen. Vi har kjøpt medisiner for 7000,- så kostet behandlinga 50000,- :happy:
Da har vi fortsatt 13000,- vi må ut med til medisiner før de blir gratis (hvis vi har behov for mer medisiner enn til denne runden)

CD 3, PP 8, IVF runde 1

Herregud sprøyte nummer to var AU! :dead: Satt den på høyre side i dag, og det var noe HELT annet enn i går! Men traff sikkert litt feil, blir bedre i morgen!

Hittil ingen merkbare bivirkninger, føler meg helt som meg selv! :Heartred Aner ikke når man begynner å kjenne ting evt, men synes ting er helt greit så langt heldigvis! Jeg har jo aldri reagert noe særlig på ekstra hormoner i kroppen, men vet aldri på sånn ekstrem behandling som stimulering jo er..

Kvelden tilbringes på voksenfest, og vi teller ned minuttene til et nytt og forhåpentligvis nydelig år! Godt nyttår! :Heartred

Vedlegg

• IMG_7880.jpeg
    IMG_7880.jpeg
    488,9 KB · Visninger: 14
De 20000,- er som egenandel hos legen. Vi har kjøpt medisiner for 7000,- så kostet behandlinga 50000,- :happy:
Da har vi fortsatt 13000,- vi må ut med til medisiner før de blir gratis (hvis vi har behov for mer medisiner enn til denne runden)
Ah, skjønner! Aldri vært borti dette, så må bare spørre litt :hilarious:

Godt nytt år, heier på dere!

Jeg håper så veldig at dere får full klaff av dette og at alt går radig :smiley-angelic001 Det blir spennende å følge med, håper på det beste ❤️

CD 4, PP 8, IVF runde 1

Nest siste dagen med bare en sprøyte i dag, og skal si det var ork å stå opp kl 05.15 for å stikke seg når man la seg litt før 3 :laughing021 Men siden 9-åringen ikke er i hus, så sovna jeg igjen, og samboeren vekte meg 13.30 med frokost på senga!

I dag har jeg vondt i hele kroppen, men mest på høyre side liksom bak ribbeina. Gjør vondt å puste dypt, ligge på rygg eller mage, og å lene seg fremover… jeg drakk ikke en dråpe alkohol i går, og har jo sovet i ca 10 timer, så aner ikke hva det kan være… garantert muskulært! Siden jeg ikke har fastlege så spør jeg klinikken i morgen om det kan ha noe med hormonene å gjøre, hvis ikke får jeg bare bite tennene sammen, så går det vel over med litt bevegelse på jobb igjen! :cool:

Som sagt så er det snart på tide med to sprøyter per dag, og synes absolutt det er lettest og minst vondt å stikke på venstre side. Tror det har noe med at jeg får bedre tak i mageskinnet og har mer kontroll på sprøyta. Tror ikke det har stort å si hvilken side jeg stikker på, så fortsetter med venstre tror jeg! Enn så lenge ikke noe blåmerker eller blødninger eller hevelser/rødheter, så satser på at det fortsetter sånn! :smiley-angelic001

Glemte å ta temp i dag, men det får bare være!

Vedlegg

• IMG_7910.jpeg
    IMG_7910.jpeg
    479 KB · Visninger: 5
CD 6, PP 8, IVF runde 1

Å fytti f**n Ganirelix-sprøyta svir som fyttirakkern! Lå og kjente det brant en hel time etterpå :laughing021 Håper det var engangstilfelle, gruer meg allerede til i morgen… Ellers kjenner jeg fortsatt lite fra sprøytene! Ekstremt trøtt om dagen, men jeg har skikkelig sovehjerte til vanlig, så kan bare være pga at jeg har begynt på jobb igjen og kroppen trenger litt ekstra søvn…

Fått time til UL på tirsdag for å sjekke ståa, og samboer har fri fra jobb, så han får til å bli med :Heartred Har bedt om sykmelding grunnet smerter i nakke og høyre side, som er lite forenlig med mye løft på jobben, så håper jeg helg og noen dager med ro og kontrollert bevegelse kan gjøre susen! Upraktisk med fastlege i andre enden av landet (stått på venteliste her i over 2 år), å håper e-konsultasjon holder når hun kjenner meg så godt, hvis ikke må jeg komme meg til en dr. dropin ellerno på mandag. :dead:

Samboer er verdens fineste om dagen, og har virkelig gått inn for å ta vare på meg etter å h fått streng beskjed av sin mor om å dulle med meg så jeg kan bære fram barnebarn nummer 4 :laughing021 Godt å ha litt «lov» til å være slapp og trøtt!

Vedlegg

• IMG_7920.jpeg
    IMG_7920.jpeg
    460,4 KB · Visninger: 1
Back
Topp