CD 8, PP 6
Da nærmer man seg plutselig EL igjen, og samboer er hjemme hele den fruktbare perioden denne måneden! Jippi!
Funderer på hvordan legge inn aksjene uten at det skal føles for mye som plikt.
Noen med tips? Vi har hatt noen fine dager med øving nå den siste uken. Samboeren ville til og med ha en runde under TR, og det er ikke så ofte lenger, så lever lenge på den
Ellers teller vi dagene til fertilitetssjekken! Sjefen min på jobb har slått seg litt vrang på dette med fri den dagen…
Vi har 1,5-2 times reisevei begge veier (avhengig av vær og trafikk), og timen varer 1-2 timer og begynner kl 10.00… dermed er jeg utilgjengelig ca 08.00-14.00… det er ikke så mye igjen av dagen da når arbeidsplassen min er åpen 06.45-16.30! Har sagt jeg rekker å være tilbake til senest kl 14.00 så kan ta (den vakta jeg i utgangspunktet har = 08.35-16.35), men hun mener jeg burde få timen til utkanten av en vakt, eller ta det utenom arbeidstid. Men altså… jeg jobber 100%! Når skal man ta sånt utenom arbeidstid? Får ikke velferdspermisjon, og får ikke ulønnet fri.. feriedag «passer ikke» den dagen, fordi det er mye som skjer og hun må ha meg på jobb… altså… hva gjør man da? Hu selv har ferie hele den uka
Så jeg sa bare at jeg er borte, så får hu løse dagen på et vis, for er vanskelig å flytte timen, og det blir uansett ikke på noe bedre tidspunkt fordi gynekologen kun er der på formiddag… blæ!
Nok om det! Formen er god, tempinga går bra, så begynte jeg EL-testing i går, og den er som forventet på «lav». Forrige måned skjøt det plutselig opp til positivt på CD 14, men har variert med noen dager fra eller til de siste mnd, så tror det er lurt å begynne med testing nå! Må teste tiiiidlig, for har jo på vekkerklokke for å tempe kl 5, og da må jeg jo tisse!
Satser på det går bra!