Bringebær vol.2

Ja, jeg fikk beskjed om jente i 2022, og det ble jente. Nå er jeg nygravid og har allerede sjekket, denne gangen viser det gutt. Vi får se, symptomene er veldig annerledes nå i alle fall, men jeg er kjempekort på vei, og tror ikke det helt går veien pga. dårlig historikk.
Følger dagboken din, og krysser fingrene for terminspire denne gangen :Heartred

CD 16, 1 DPO, PP 5

Ganske sikker på at eggløsningen var i går, og vi er dermed i DPO land! Tar det like vel med en liten klype salt fordi appene er så forskjellige… Flo mener det er eggløsningsdag i dag pga positive tester to dager på rad (den tar ikke hensyn til tester som stiger/synker så lenge de er positive), mens Premom tar utgangspunkt i toppen som kom på torsdag:happy093.Stoler på testene og symptomene mine, så skriver DPO 1!

Ble ikke noe aksjer i går kveld. Ble heller en real krangel (les: diskusjon, jeg er bare trøtt og amper) fordi samboer ikke ville legge aksjer og mener jeg legger for mye i det (men han vil at vi skal fortsette å prøve da)… han mener man har større sjanse med mindre sex, og at man ikke planlegger så mye.. Så føler litt at det var den PP… Vi får krysse fingrene for at det klaffa med sex de to siste dagene før EL. :Heartred

Termometeret kom i posten i går, så tok første temp i dag tidlig. Har ikke tempoet før, så er jo litt seint å starte i DPO-land, men greit å bare komme inn i rutina i fall det ikke klaffer denne mnd! :confused005 Håper på en liten runde i kveld, for vil jo teste ut glidemiddelet som kom! Lysta mi er fortsatt på topp, så håper samboer er med nå som «plikt-perioden» er over! …selv om det kan være sjangs fortsatt i dag om egget slapp sent, men det sier vi ikke noe om :laughing021

Vedlegg

• IMG_7079.jpeg
    IMG_7079.jpeg
    240,4 KB · Visninger: 10
Last edited:
CD 17, 2 DPO, PP 5

Stille og rolig søndag i dag, og det har sånn smått begynt å stikke/murre nederst i magen. For tidlig for mens murringer, for tidlig for ligamentsmerter, så er garantert etterdrønninger fra eggløsning… Prøver å ikke legge noe særlig i det, men blir jo veldig bevisst på alle små endringer i kroppen når man prøver. Tenkte litt på det i går, at det er så fascinerende at man kan kjenne alt kroppen jobber med når man kjenner godt etter. Så er jobben å sortere ut det som er viktig, og det som bare er luft! :laughing021 Svetter mye i dag også! Hver minste bevegelse utløser svette! Og er sykt svimmel (ja, har spist og drukket greit i dag)! :schocked028Det pleier jeg ikke (verken spesielt svett eller svimmel til vanlig), så enten har jeg ikke lagt merke til det før, eller så brygger jeg på noe, eller så er det en ny DPO-greie.

Så til DPO-land da, siden jeg nevnte det. Så lurer jeg på dette med orgasme… jeg får ganske raske og sterke orgasmer, og det er litt uavhengig av penetrering eller ikke. Så lurer jeg på om det kan påvirke implantasjon? Leser litt forskjellig på google, og er nesten sånn at jeg ikke tør å ta en runde i TWW i frykt for at det skal påvirke implantasjonen eller noe… Man har jo sex mens man er gravid, så bør jo ikke ha noe å si, men kjenner jo på det like vel når man vil legge til rette og gjøre alt man kan for at spiren skal sitte! :smiley-angelic001

Så til slutt kommer en liten artig greie! Ei venninne jeg ikke har snakket med på en stund sendte melding i sta og sa hun hadde drømt at jeg var gravid. Kanskje hun er sanndrømt? :confused004 Tiden får vise!

Vedlegg

• IMG_7084.jpeg
    IMG_7084.jpeg
    249,6 KB · Visninger: 8
CD 18, 3 DPO, PP 5

DPO-land ja.. Jeg har siden i går hatt grusomt vonde pupper (og samboer kommenterte at areola var så stor og mørk), og i dag våknet jeg så kvalm at jeg brakk meg :hungover: Hjalp med mat og drikke, men turte ikke ta vitaminene mine akkurat til frokosten, så de får jeg ta senere i dag (blir litt kvalm av de også nemlig). Med eggløsningssmertene jeg hadde denne runden også, så tror jeg hormonene mine jobber på HØYGIR! Nattsvette (generelt dårlig natt søvnmessig) og stikninger, oppblåst og generelt litt uggen. Håper for guds skyld at dette egget er befruktet og fint og graver seg godt inn og at hormonsymptomene går over i graviditetssymptomer snart, snart, snart! :smiley-angelic001

Føler dette er den verste tiden i syklusen for meg… den tidlige ventingen! Der alt er normalt/unormalt, og symptomene stort sett ikke betyr noe som helst annet enn at kroppen forbereder seg på et eller annet… Denne dagboken letter på mye av stresset, og jeg kjenner jeg er så mye roligere etter å ha fått det ned på «papiret» :Heartred Det er så fint å kunne gå tilbake å lese tanker og følelser også, og kunne si til seg selv «herregud så drama du er!» og flire litt, og så er ventetiden plutselig over :smiley-angelic001:Heartred

CD 19, 4 DPO, PP 5

Lurer på hvor mange dager på rad jeg skal skrive dagbok :laughing021 Neida… men er faktisk veldig befriende og godt å bare få ut alle tankene på en plass! Da har jeg mer overskudd til alt rundt, og livet med meg som samboer og mamma blir lettere :cool: Samboer sa det i går også, at jeg virker «lettere» på et vis denne PP. Han skulle bare visst! På en måte er jeg lettere, men det er egentlig bare fordi at jeg har bestemt meg for at det ikke går uansett, så da er det uunngåelig med negativ test og TR :laughing021OG jeg får ut frustrasjon her…

I dag tenker jeg nemlig på dette med temping… jeg har tempet i totalt 4 dager nå, og vet ikke helt om jeg liker at man kan vite om det klaffer eller ikke via tempen! Så vet ikke om det er for meg. Selv om jeg ikke kan bruke en halv syklus med temping som noen som helst fasit… Vet ikke om jeg gjør det riktig engang! :smiley-ashamed004

På akkurat samme måte som at jeg venter lengst mulig med å teste, så vil jeg at tiden mellom skuffelse og TR er så kort som overhode mulig, og med temping opplever jeg at de fleste vet ganske tidlig om det har klaffet eller ikke :confused005 Men, har på vekkerklokke 05.30 denne uka, så får vi se hva det blir til! Er fortsatt 10/11 dager igjen til IKM! Kjedelig å miste trua allerede! Egget har jo ikke fått sjangs til å feste seg engang! Kom igjen lille spire, voks deg stor og sterk og grav deg hardt inn, mamma tar imot deg! :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_7101.jpeg
    IMG_7101.jpeg
    264,6 KB · Visninger: 7
CD 20, 5 DPO, PP 5

Nå snegler tiden seg fremover synes jeg, og blir i tillegg deppa av det våte og sure høstværet som er her… MEN får meldinger venninner om at de har drømt eller tenkt eller sett noe sånn spå-greier på tiktok at jeg er gravid.. :laughing021 tror ikke på sånt, men når det er så mange som uavhengig av hverandre sier det samme, så får vi se da! Skader ikke å håpe? Så manifesterer for harde livet og gleder meg til å kunne teste om 9 dagers tid (jeg er koko) :angelic::smiley-angelic001

Og til temping… æsj, blir ikke klok på det! :arghh:Våknet klokka 5 i dag tidlig, så måtte jeg bare tempe da, men jeg vet jo ikke hva jeg skal se etter! Hva er normalen liksom? Synes den er så lav, men vært sånn siden 1 DPO… kanskje jeg har lav temp? Så er det jo kanskje dumt å begynne midt i en syklus med temping? Og om jeg templer feil da? :confused004 Tok to på rad i dag tidlig og var noe forskjell på temperaturene… Så er jeg så redd for å bli deppa om det kommer en temp-drop! Så må jeg gå og vente på TR like vel… skal ikke legge så mye i det, men kan jo fortsette i fall det blir en ny PP :confused005

Ellers har jeg veldig såre nipler, og ekstremt mye utflod i dag (sorry TMI), og krysser fingrene for at det er gode tegn! Så spent på dagene som kommer, for det er jo da en evt implantasjon finner sted! Krysser fingrene for å kunne gi «æ ska bli storebror» T-skjorta til 9-åringen i gave på lille julaften, overraske familien på julaften, og gro frem en liten julibaby :Heartred:smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_7108.jpeg
    IMG_7108.jpeg
    264,2 KB · Visninger: 10
CD 21, 6 DPO, PP 5

Enn at dagbok faktisk er noe for meg :cool:

Dagen for blandede følelser! I dag har jeg hatt noe murringer og vondt i ryggen igjen. Litt stikkinger på venstre side, og våknet noe kvalm. Fortsatt en del utflod, og puppene er ømme (dog ikke så ille nipler i dag). Så har jeg EKSTREMT mye luft i magen, og samboer mener det lukter «kjøttsaus» av *kremt* fisen min… Sorry TMI! :smiley-ashamed004 :bag: Tempen er på vei opp igjen, men legger ikke så mye i den siden det er relativt nyoppstarta.

Uansett! Første reelle dag et evt befruktet egg kan feste seg, og jeg er SÅ spent på akkurat det! Samtidig har jeg ikke helt magefølelsen liksom… tror ikke det skjer meg - jeg blir ikke sååå heldig og får to streker… Ventetiden er så laaaang, men det er veldig godt å trygge seg med at vi får en fertilitetssjekk i november om det ikke klaffer denne PP. Litt beroligende, og gjør at det er håp liksom!

Må forøvrig flire av den evige tørken etter siste aksjelegging for perioden :laughing021 Ingen av oss som ofrer det en tanke, før neste eggløsning nærmer seg og vi sparker oss selv litt i gang igjen… MÅ finne på noe spennende for å holde piffen gående selv i prøvetiden! Rop ut om noen har tips :Heartred

Vedlegg

• IMG_7133.jpeg
    IMG_7133.jpeg
    270,2 KB · Visninger: 12
CD 22, 7 DPO, PP 5

Wæææ, det skjer ting med kroppen! Jeg har loggført alt av symptomer siden tidlig mai, og utifra disse loggføringene så er denne syklusen veldig lovende! :smiley-angelic001

For det første så er det første og eneste syklusen som treffer helt perfekt ifht aksjelegging. :wideyed: Så er det symptomene da! Jeg bruker å få noe smerter i korsryggen under TR og rett før eggløsning, men aldri ellers. Har sjekket med loggføring, og aldri hatt ryggvondt midt i DPO-land (mellom 5-9 DPO altså), men i går og i dag har jeg kjent stikkinger og litt brennende følelse i korsryggen, ikke vondt, mer som murringer, og stikking på venstre side. :Heartred Denne «stikkingen» har jeg også foran til venstre for navelen. I tillegg har jeg mye utflod, leamus i låret (leste en dagbok her inne med ei som alltid får leamus som tegn), og har hatt så sykt dilla på mariekjeks med hapå i går og i dag. :cool:

Luft i magen som vanlig (men det har jeg året rundt omtrent), og ømme pupper. Temperaturen går enn så lenge oppover, men dagens måling var litt senere enn jeg bruker, så det kan ha noe med resultatet å gjøre. Trøtt og slapp, og fiskekaker smakte ikke godt i dag (noe jeg vanligvis liker å spise på jobb). Får besøk av ei venninne i helga, så passer perfekt med litt distraksjon fra symptomjakting! :brb:

Og så lurer jeg på en ting… vi får influensavaksine gjennom jobben, og de kommer på arbeidsplassen min 31/10 for å sette vaksina. Jeg har meldt meg på for å ta den, men bør jeg vente? Har ikke tenkt å teste før 1./2. november, men må kanskje teste før vaksina da? Hmmmm :confused005

Vedlegg

• IMG_7138.jpeg
    IMG_7138.jpeg
    245,8 KB · Visninger: 12
CD 24, 9 DPO, PP 5

Det vart en bitteliten pause fra forum gitt! Med besøk er det godt å tenke på andre ting, og bare leve og nyte :Heartred

Ryggen er fortsatt vond, har fortsatt mye utflod (veldig blank, men med litt sånn slim liksom :wideyed:), tempen stiger fortsatt (selv om jeg fortsatt synes det er vanskelig å tempe - måtte justere bittelitt på ene målingen fra fredag, siden den ble tatt så sent på dagen), stikninger på venstre side, og litt sånn leamus på venstre side. Murringene er ikke murringer med tak som jeg pleier å få før TR, mer så det føles ut som om det er noen som drar litt hit og dit og strekker. Puppene er ikke like ømme i dag, men kjenner det om jeg kjenner etter. Fikk nesten litt sånn melkespreng-følelse ista… Skikkelig trøtt både i går og i dag, og blir småkvalm om det er lenge mellom måltider. Nå er jeg jo faktisk 9 DPO, og kunne i teorien begynt å teste i dag eller i morgen, men så redd som jeg er for kjemisk, og så utålmodig jeg er, så vil jeg helst gi det minst mulig tid mellom en eventuell negativ test og TR… :smiley-angelic001

Venninna mi sier hun har godfølelse denne syklusen, og jeg har litt godfølelse gjegnogså, men tør ikke få for høye forhåpninger! Fallhøyden blir så mye større da! :Heartred

Vedlegg

• IMG_7151.jpeg
    IMG_7151.jpeg
    250,9 KB · Visninger: 13
CD 26, 11 DPO, PP5

I går hadde jeg en knekk. Jeg som hadde sagt til meg selv at jeg ikke skulle teste, at jeg skulle vente til IKM, evt til vaksinedag på jobb… men så sprakk jeg på to tester på utvannet ettermiddagsurin på 10 DPO. :arghh: De var selvfølgelig blenda – både tidligtesten og den vanlige.

Temperaturen min er fortsatt høy (falt bittelitt i dag, men er snakk om 0,09 grader, så ikke store hoppet), jeg har grei mengde utflod, ryggen er vond, og jeg er trøtt og kvalm om hverandre. Men humøret har altså vært noe dalende.

Kjempemessig med forumet her og damer som er så positive og genuint vil alle vel! :Heartred Trua er der bittelitt fortsatt, men jeg er ganske sikker på at det ikke har klaffet denne PP heller. Vi har jo en time for fertilitetsjekk i november, så det er lys i tunellen, men det er blanda følelser det også! Enn om vi får beskjed om at alt ser bra ut? Hva da? Hva mer an vi gjøre for å få det til å klaffe liksom? Det er litt av problemet mitt. Jeg er en person som trenger forutsigbarhet, og vil helst ha kontroll. Jeg gir meg selv styringa ved å ta EL-tester, telle syklusdager, ta tempen hver morgen, planlegge aksjer, skrive lister, ta vitaminer, holde meg unna alt som ikke skal inn i kroppen (med unntak av junk og sukker…). Men så er dette en ting jeg ikke kan kontrollere. Jeg kan ikke kontrollere eggene mine, jeg kan ikke kontrollere svømmerne til samboeren… Og jeg sliter med å gi slipp på akkurat det! I går tok jeg meg i å håpe på at det var en grunn til at det ikke funket! At svømmerne var litt trege eller få eller defekte, eller at kroppen min ikke slipper egg like vel, eller at jeg har tette eggledere osv osv… For da føler jeg at det ikke er noe vi har gjort galt, men heller noe som ikke er som det skal. Men hvor teit er ikke det å håpe på! :sorry:

Nei! Jeg må ha trua, og vite at vi har gjort og gjør det vi kan, og at vi får ta eventuelle utfordringer som de kommer, og bare være takknemlige for at vi lever i en tid og i et land der vi kan få gjort noe med det. Basta! :Heartred:smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_7167.jpeg
    IMG_7167.jpeg
    252,4 KB · Visninger: 12
  • IMG_7168.jpeg
    IMG_7168.jpeg
    348 KB · Visninger: 12
CD 1, PP 6

Der ble det ny prøveperiode gitt :arghh: TR kom noen dager for tidlig, og jeg har hatt min hittil korteste syklus noen sinne... 27 dager ble det, og det er jo egentlig helt innafor (kortere til neste EL, siden TR like vel kom - woho!). Jeg har gjort mye nytt denne syklusen som var: temping, testing etter EL med eggløsningstester, og skrevet dagbok. Alle disse tre tingene har hjulpet litt, fordi jeg føler jeg har mer kontroll på et vis! :angelic:

Jeg skal på fertilitetsklinikken i byen i morgen for blodprøver, så får vi time for utredning om 10-12 dager. Det føles godt! Vi skal også ha skikkelig familiehelg fra i morgen, med AirBnB i Trondheim, high end restaurant, konsert, og bare avslapning. Det blir sååå godt :Heartred Tok meg akkurat en pause fra litt pakking, for vi kjører rett etter jobb i morgen for å rekke labben for blodprøvetaking, så vil ha alt klart og inn i bilen i kveld :bookworm:

Lager meg en liste med milepæler innen det neste året, som så mange her inne har, så krysser jeg ut underveis:
  • Ta blodprøver
  • Utføre fertilitetssjekk
  • Utføre spermprøve
  • Assistert befruktning ved behov
  • Positiv graviditetstest
  • Terminspire!

CD 4, PP 6

Hei hvor tiden gikk! Jeg har vært på kosetur med gutta mine, og ikke tenkt et sekund på forum hele helga! Litt godt kjenner jeg :angelic: Men nå er jeg tilbake!

Fredag ble det som sagt blodprøver på fertilitetsklinikken, og har fått time 22. november for full sjekk både jeg og samboeren. Rekker en eggløsning til før den tid, og vi ble anbefalt å bare prøve som normalt, og at det ikke gjorde noen verdens ting om vi la inn aksjer både dagen før og samme dag som utredninga (for vi lurte på det nemlig, siden det kan klaffe om eggløsning kommer litt i seneste laget). :cool:

Jeg krysser dermed ut på lista mi:

• Ta blodprøver
  • Utføre fertilitetssjekk
  • Utføre spermprøve
  • Assistert befruktning ved behov
  • Positiv graviditetstest
  • Terminspire!
Ellers har vi begynt å planlegge sånn smått til jul, og har den siste tiden vært åpne til alle rundt oss om prøvingen og utfordringene, og det kjennes veldig godt, for da er det mindre spørring i hytt og pine. Håper på å kunne ha en kjedelig hjemme ferie neste sommer fordi jeg er høygravid :laughing021:smiley-angelic001:angelic:

CD 6, PP 6

TR har dratt sin vei, og jeg begynner å teste etter EL om noen dager, og hva gjør man de dagene man venter? Jo! Man holder seg veldig opptatt! :cool: Vi har lagt inn noen aksjer selv om det ikke er noe å befrukte inni der, men man vet jo aldri, plutselig slipper det et egg supertidlig i syklusen og det er stor-klaff! :sign17:sign19

Ellers er armen min fortsatt blå etter blodprøvene på fredag, og er en påminnelse på at det snart er svar å få på hvorfor det ikke går for oss, eller om vi bare har hatt uflaks og missa vinduet hver måned. Håper på sistnevnte, men er uansett greit å få noe konkret!

Ene bilen vår må byttes ut, så hadde vært supert å slippe å måtte ut med 90000 kroner for å prøve å få baby i samme vending :smiley-angelic001 Men det er litt ulempen med å være utålmodige og gå privat… og vil må man jo ha!

CD 8, PP 6

Da nærmer man seg plutselig EL igjen, og samboer er hjemme hele den fruktbare perioden denne måneden! Jippi! :Heartred Funderer på hvordan legge inn aksjene uten at det skal føles for mye som plikt. :confused004 Noen med tips? Vi har hatt noen fine dager med øving nå den siste uken. Samboeren ville til og med ha en runde under TR, og det er ikke så ofte lenger, så lever lenge på den :Heartred:angelic:

Ellers teller vi dagene til fertilitetssjekken! Sjefen min på jobb har slått seg litt vrang på dette med fri den dagen… :dead: Vi har 1,5-2 times reisevei begge veier (avhengig av vær og trafikk), og timen varer 1-2 timer og begynner kl 10.00… dermed er jeg utilgjengelig ca 08.00-14.00… det er ikke så mye igjen av dagen da når arbeidsplassen min er åpen 06.45-16.30! Har sagt jeg rekker å være tilbake til senest kl 14.00 så kan ta (den vakta jeg i utgangspunktet har = 08.35-16.35), men hun mener jeg burde få timen til utkanten av en vakt, eller ta det utenom arbeidstid. Men altså… jeg jobber 100%! Når skal man ta sånt utenom arbeidstid? Får ikke velferdspermisjon, og får ikke ulønnet fri.. feriedag «passer ikke» den dagen, fordi det er mye som skjer og hun må ha meg på jobb… altså… hva gjør man da? Hu selv har ferie hele den uka :rolleyes: Så jeg sa bare at jeg er borte, så får hu løse dagen på et vis, for er vanskelig å flytte timen, og det blir uansett ikke på noe bedre tidspunkt fordi gynekologen kun er der på formiddag… blæ!

Nok om det! Formen er god, tempinga går bra, så begynte jeg EL-testing i går, og den er som forventet på «lav». Forrige måned skjøt det plutselig opp til positivt på CD 14, men har variert med noen dager fra eller til de siste mnd, så tror det er lurt å begynne med testing nå! Må teste tiiiidlig, for har jo på vekkerklokke for å tempe kl 5, og da må jeg jo tisse! :laughing021Satser på det går bra!

Vedlegg

• IMG_7274.jpeg
    IMG_7274.jpeg
    86,8 KB · Visninger: 10
CD 8, PP 6

Da nærmer man seg plutselig EL igjen, og samboer er hjemme hele den fruktbare perioden denne måneden! Jippi! :Heartred Funderer på hvordan legge inn aksjene uten at det skal føles for mye som plikt. :confused004 Noen med tips? Vi har hatt noen fine dager med øving nå den siste uken. Samboeren ville til og med ha en runde under TR, og det er ikke så ofte lenger, så lever lenge på den :Heartred:angelic:

Ellers teller vi dagene til fertilitetssjekken! Sjefen min på jobb har slått seg litt vrang på dette med fri den dagen… :dead: Vi har 1,5-2 times reisevei begge veier (avhengig av vær og trafikk), og timen varer 1-2 timer og begynner kl 10.00… dermed er jeg utilgjengelig ca 08.00-14.00… det er ikke så mye igjen av dagen da når arbeidsplassen min er åpen 06.45-16.30! Har sagt jeg rekker å være tilbake til senest kl 14.00 så kan ta (den vakta jeg i utgangspunktet har = 08.35-16.35), men hun mener jeg burde få timen til utkanten av en vakt, eller ta det utenom arbeidstid. Men altså… jeg jobber 100%! Når skal man ta sånt utenom arbeidstid? Får ikke velferdspermisjon, og får ikke ulønnet fri.. feriedag «passer ikke» den dagen, fordi det er mye som skjer og hun må ha meg på jobb… altså… hva gjør man da? Hu selv har ferie hele den uka :rolleyes: Så jeg sa bare at jeg er borte, så får hu løse dagen på et vis, for er vanskelig å flytte timen, og det blir uansett ikke på noe bedre tidspunkt fordi gynekologen kun er der på formiddag… blæ!

Nok om det! Formen er god, tempinga går bra, så begynte jeg EL-testing i går, og den er som forventet på «lav». Forrige måned skjøt det plutselig opp til positivt på CD 14, men har variert med noen dager fra eller til de siste mnd, så tror det er lurt å begynne med testing nå! Må teste tiiiidlig, for har jo på vekkerklokke for å tempe kl 5, og da må jeg jo tisse! :laughing021Satser på det går bra!
Nå vet jeg ikke hva du jobber med, men det var da en fryktelig vanskelig sjef.. Du har jo gitt beskjed god tid i forveien også. Håper det løser seg ❤️

Nå vet jeg ikke hva du jobber med, men det var da en fryktelig vanskelig sjef.. Du har jo gitt beskjed god tid i forveien også. Håper det løser seg ❤️
Jeg er pedagogisk leder i bhg, og hu er ganske vanskelig ja :rolleyes: En kollega av meg måtte krangle seg til å få dra i begravelse til søsteren sin fordi den var midt i en planleggingsdag… Men ja, jeg har sagt ifra 14 dager i forveien, mer enn nok tid når det kommer til helse-time!

CD 9, PP 6

Svipper nesa innom for å si at jeg måtte over sjefen min til hennes sjef, og der var velferdspermisjon MED lønn i boks for fertilitetssjekken :Heartred Lønner seg å være tillitsvalgt på egen arbeidsplass og ha litt ekstra kontakter her og der! Selv om det ikke burde vært nødvendig…

Ellers nærmer det seg EL-dager, og temping og testingen går sin gang :happy: Forøvrig artig med funksjonen til FF der man kan overlappe charts!

Vedlegg

• IMG_7295.jpeg
    IMG_7295.jpeg
    345 KB · Visninger: 9
  • IMG_7296.jpeg
    IMG_7296.jpeg
    99,6 KB · Visninger: 10
  • IMG_7297.jpeg
    IMG_7297.jpeg
    147,5 KB · Visninger: 8
CD 13, PP 9

Der fløy det forbi et par dager til gitt! Har hatt svimlende lite å meddele, noe som har vært ganske godt! Tiden før EL føler jeg er den mest harmoniske hormonmessig og symptommessig, samtidig som at man blir møkk lei ventetiden :laughing021

Har ikke kjempetegn til EL enda, tester forblir lave, og har ikke hatt noe EL-slim enn så lenge. Tempen er litt opp og ned. Har hatt EL-smerter både i går og i dag (ekstra mye så langt i dag) så venter slim i løpet av dagen i dag/i morgen. Merket forrige måned at jeg har ganske kort topp, så den kommer nok brått i løpet av de neste dagene! :scared007

La inn aksjer på søndag, så blir det en runde i dag rett etter jobb, fordi jeg skal til byen i jobbsammenheng og overnatte til i morgen. Måtte legge inn en liten tur hjemom for å rekke sengekos, for TENK om toppen kommer i kveld! Så tar vi en runde i morgen når jeg kommer hjem også, så blir det bra! :smiley-angelic001 Merkelig rolig hele denne mnd! Muligens fordi jeg vet vi får svar på litt prøver den 22. november!

Måtte bytte EL-tester midt i her denne mnd, for skulle ta en fra babyplan i skuffa på søndag og så jeg hadde så innmari få igjen! Kasta meg rundt og bestilte både det og kosttilskudd til mannen, men tar et par dager, så prøver meg på makesure sine enn så lenge. Ikke helt overbevist, men får teste ofte nå disse dagene så jeg er sikker på å treffe toppen! :thumleft

Vedlegg

• IMG_7340.jpeg
    IMG_7340.jpeg
    250,5 KB · Visninger: 7
  • IMG_7338.jpeg
    IMG_7338.jpeg
    96,7 KB · Visninger: 9
  • IMG_7339.jpeg
    IMG_7339.jpeg
    311,8 KB · Visninger: 7
CD 14, PP 6

Fikk nesten meltdown tidligere i dag… klarte ved et uhell å slette hele Premom appen, og når jeg fikk den opp igjen så var alle EL-testene jeg hadde registrert borte! :eek: Men en liten oppdatering av appen, så var de tilbake på plass! Phew! :angelic:

Litt øm i ryggen i dag, men testene er fortsatt veldig lave! Tempen kryper noe oppover, så satser på at jeg får positiv test i morgen/fredag :cool::smiley-angelic001 Toppen kom kjempebrått forrige måned, så har trua! Jeg liker for øvrig IKKE MakeSure sine EL-tester… synes de er så ukonsekvente! Måtte kaste to i pakken jeg kjøpte fordi de ikke viste noe kontrollstrek… :shifty: Hatt EL-slim i dag, så lurer på om vi skal satse på en aksje-runde :salut

Vedlegg

• IMG_7367.jpeg
    IMG_7367.jpeg
    356,3 KB · Visninger: 9
  • IMG_7368.jpeg
    IMG_7368.jpeg
    101,3 KB · Visninger: 9
  • IMG_7369.jpeg
    IMG_7369.jpeg
    294,2 KB · Visninger: 9
Last edited:
Back