Bringebær vol.2

Det er helt lov, kan bare tenke meg til hvor mye følelser det er i sving her! Både naturlig, men også pga tilførte hormoner. Synes du er flink å holde motet oppe, helt lov å være urolig :happy: Håper du slipper uroe deg for blødninger, at alt er lukket og låst, og at testen gir deg glede på søndag :love7

SYMPTOMOPPDATERING VOL. 2

Æsj! Det føles skikkelig som at mensen skal komme! :arghh: Kvalm og uggen i hele dag, murringer nå når jeg kom hjem og la meg nedpå, og kjennes ut som jeg begynner å bli syk.. sånn er det hver gang mensen kommer samme dag… Sleit jo med å lage og spise mat i dag (det er ikke så vanlig for meg da), men nå når jeg ligger i senga føles det mer som rett før mensen enn bare kvalm liksom…

Går jo på Cyclogest, kan blødningen utsettes pga det, eller kommer den om den er ment å komme uansett? Vil bare begynne å blø om det ikke satt liksom… :smiley-angry016

Kan det også være graviditet og forveksles med mensen? Som nevnt 14 DPO og rugedag 9 i dag. Om jeg hadde testa positivt i dag så hadde jeg vært 4+0… småstressa hver gang jeg går på do… Og har jo ikke testa enda, så aner virkelig ingen ting! :arghh:

Blødning KAN utsettes pga Cyclogest, men selv har jeg alltid opplevd å få mensen til riktig tid selv om jeg har gått på det - så det er litt vanskelig å si i ditt tilfelle hvis det er første runde med progesteron :hilarious: Krysser fingrene skiiiikkelig for deg!!:Heartred Og god harryhandel!:hungry:

Blødning KAN utsettes pga Cyclogest, men selv har jeg alltid opplevd å få mensen til riktig tid selv om jeg har gått på det - så det er litt vanskelig å si i ditt tilfelle hvis det er første runde med progesteron :hilarious: Krysser fingrene skiiiikkelig for deg!!:Heartred Og god harryhandel!:hungry:
Vi får bare vente og se :hilarious::Heartred

Åre :cool: Trøndelag jeg
Ah, ja, langt unna meg da :hilarious: kose dere på tur! Vi som bor så nært bruker å skygge unna Sverige på lørdager her, men forrige helg måtte vi en tur.. Og det var sååå mye folk :knegg: angret tvert :laughing002 største matbutikken hadde oppe alle tjue kassene, og det var køøø... Men kanskje ikke samme trøkket oppe hos dere :happy:

Ah, ja, langt unna meg da :hilarious: kose dere på tur! Vi som bor så nært bruker å skygge unna Sverige på lørdager her, men forrige helg måtte vi en tur.. Og det var sååå mye folk :knegg: angret tvert :laughing002 største matbutikken hadde oppe alle tjue kassene, og det var køøø... Men kanskje ikke samme trøkket oppe hos dere :happy:
Nei hos oss er det omtrent like mye (lite) folk uansett dag føler jeg! Pleide å ha Svinesund/Norby som nærmeste for jeg flyttet nordover, og der var det krise :laughing021

Back
Topp