Bringebær vol.2

Så bra det ble en koselig dag til tross!

Er såå spent på deg! Imponert over det du klarer holde seg unna testene :laughing002 :bag:

Hvor mange dager etter sprøyta nå?

Så bra det ble en koselig dag til tross!

Er såå spent på deg! Imponert over det du klarer holde seg unna testene :laughing002 :bag:

Hvor mange dager etter sprøyta nå?
Tok sprøyta på kvelden onsdag 8. januar, så er 12 dager siden, så den er garantert ute av systemet :hilarious:

Orker ikke styre med tester, men har mista mye trua pga murringer! Og når man har mista trua uansett er det lett å la være å teste :cool:

CD 23, 10 DPO, 5 DPT, PP 8, IVF runde 1

Innser at jeg må prøve mitt aller beste å være positiv! For ellers blir uka grusomt lang :hilarious: Stilte meg på vekta i morges, og det merkes at jeg har spist mye god mat i det siste! Så første mål for uka er å lage meg en plan for middager, og handle inn frukt og grønt til når jeg blir småfysen! Jeg har ingen planer om å gå ned i vekt, men vil snu tilbake kostholdet til sånn det var før jul! Da får jeg så mye mer energi :Heartred Fint å ha et konkret mål også, for jeg er glad i å lage mat, det bare blir ork når man ikke har planlagt, og da tyr jeg så ofte til enkle løsninger som ikke nødvendigvis er det som er best for kroppen!

Har som nevnt hatt en del murringer, MEN det er ikke kjempeintenst faktisk, så kan jo være litt håp i det også! I dag merker jeg stølhet i korsryggen, men det tror jeg faktisk kommer av sengekosen natt til søndag, for da ble det en del tøying og bøying :hilarious:

Uansett… Symptomer så langt:
- Murringer
- Ømme pupper
- EKSTREMT TRØTT
- Drømmer mye
- Tisser oftere
- Kvalm litt av og på, spesielt på kveld

Dette er jo alle symptomer som er å forvente uansett om man er gravid eller ikke, men synes det er fint å notere det ned! Mye mer ømt i brystpartiet enn det det bruker, men så har ikke jeg brukt BH på flere uker heller, så kan være det er den som strammer litt og får dem til å føles ømme :laughing021

Så har jeg meldt meg på kor! Jeg har sunget i alle år, men har lagt det litt på hylla etter jeg fikk barn. Nå kjenner jeg behov for å gjøre noe for meg selv, og ikke bare for alle andre, så mor i huset skal være ALENE (med andre da, men uten noen av mine som maser) 3 timer hver torsdag, og det blir så godt! Tror det gjør godt i prosessen vi er i også, uavhengig av om det klaffer eller ikke (vi satser på klaff!), så har jeg noe å gå til som er bare mitt. :Heartred

CD 23, 10 DPO, 5 DPT, PP 8, IVF runde 1

Innser at jeg må prøve mitt aller beste å være positiv! For ellers blir uka grusomt lang :hilarious: Stilte meg på vekta i morges, og det merkes at jeg har spist mye god mat i det siste! Så første mål for uka er å lage meg en plan for middager, og handle inn frukt og grønt til når jeg blir småfysen! Jeg har ingen planer om å gå ned i vekt, men vil snu tilbake kostholdet til sånn det var før jul! Da får jeg så mye mer energi :Heartred Fint å ha et konkret mål også, for jeg er glad i å lage mat, det bare blir ork når man ikke har planlagt, og da tyr jeg så ofte til enkle løsninger som ikke nødvendigvis er det som er best for kroppen!

Har som nevnt hatt en del murringer, MEN det er ikke kjempeintenst faktisk, så kan jo være litt håp i det også! I dag merker jeg stølhet i korsryggen, men det tror jeg faktisk kommer av sengekosen natt til søndag, for da ble det en del tøying og bøying :hilarious:

Uansett… Symptomer så langt:
- Murringer
- Ømme pupper
- EKSTREMT TRØTT
- Drømmer mye
- Tisser oftere
- Kvalm litt av og på, spesielt på kveld

Dette er jo alle symptomer som er å forvente uansett om man er gravid eller ikke, men synes det er fint å notere det ned! Mye mer ømt i brystpartiet enn det det bruker, men så har ikke jeg brukt BH på flere uker heller, så kan være det er den som strammer litt og får dem til å føles ømme :laughing021

Så har jeg meldt meg på kor! Jeg har sunget i alle år, men har lagt det litt på hylla etter jeg fikk barn. Nå kjenner jeg behov for å gjøre noe for meg selv, og ikke bare for alle andre, så mor i huset skal være ALENE (med andre da, men uten noen av mine som maser) 3 timer hver torsdag, og det blir så godt! Tror det gjør godt i prosessen vi er i også, uavhengig av om det klaffer eller ikke (vi satser på klaff!), så har jeg noe å gå til som er bare mitt. :Heartred
Åh, det var lurt! Med kor! Noe som bare er ditt :love7

Hvordan har dere forresten pratet med slekta om forsøket videre? Ble det til at dere bare sa det til foreldrene?

CD 24, 11 DPO, 6 DPT, PP 8, IVF runde 1

Dagens oppdatering kommer ganske tidlig, men sitter på kontoret på jobben, og er så trøtt at jeg ikke klarer å holde en fornuftig tanke i hodet, så da tar jeg meg en 5-minutter og skriver her! :cool:

Nå er det mulig jeg overtenker her, og legger mer i ting, men skriver litt om symptomene mine her for egen dokumentasjon :Heartred

Puppene er fortsatt ømme, men det er ikke så ubehagelig lenger siden jeg har gått over til sportsbh! :angelic: Sjekket tidligere måneder, og har ikke brukt å være så øm over lenger tid, men behøver ikke bety noe siden dette er en litt rar syklus! Jeg er fortsatt stuptrøtt omtrent hele tiden, og drømmer rare drømmer som jeg ikke husker etterpå. Tisser hele tiden, men det gjør jeg jo til vanlig i lutealfasen også, så tror det er progresteronet! :cool:

De siste to dagene har jeg vært ekstra tett i nesa, og hatt litt skjørt tannkjøtt. Jeg blør lett i tannkjøttet til vanlig, men nå er det sånn at jeg kan komme borti med tunga bare, så smaker det blod… æsj… og når vi snakker æsj så lukter alt litt ekkelt… samboeren min sin ånde i går f.eks. var kvalmende, selv etter at han pusset tenner… jeg reagerer aldri på dårlig ånde, så det er litt rart! Så synes jeg alt lukter så mye på jobben… gangen lukter æsj, kjøkkenet lukter æsj, og sverger på at jeg LUKTER dosettet mitt med vitaminer som ligger langt unna meg… dere vet den fæle lukta av piller? Litt sånn støv-lukt blanda med… gammel olje? :hilarious:

Så er jeg kvalm… uggen både før og etter mat. Merker det spesielt om jeg ligger i ro, eller rett etter å ha våknet (enten på morgenen eller etter en dupp midt på dagen) :sour: Dette kan jo også bare være progresteronen, men bruker ikke være kvalm flere dager på rad!

Så er det murringene jeg har snakket om… greia er at det var faktisk bare den ene dagen jeg nevnte det… og det er litt utenom normen… murringer pleier å komme en uke før mens, og være litt sånn av og på over flere dager, og de kjennes! Nå hadde jeg litt intense murringer én dag, så har det bare vært litt ømt etter det… nesten så jeg har trent magemusklene liksom… og det VET jeg at jeg ikke har! Kjenner jeg er liksom støl om jeg ler eller strekker meg… godt tegn? Har bare fortsatt å tenkt at det er masse murringer og gått rett i kjelleren, men var jo bare den ene dagen :hilarious:

Som sagt så er det sikkert bare ønsketenkning eller resultat av støttemedisiner, men artig å dokumentere like vel :Heartred:angelic:

Back
Topp