Ingen blodprøve planlagt, tester om en ukeSå godt at du fikk en koselig kveld igår etter dårlig stemning i heimenNår skal du ta blodprøven? Når tenker du å teste etter innsett? Lurer på når jeg skal teste meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen blodprøve planlagt, tester om en ukeSå godt at du fikk en koselig kveld igår etter dårlig stemning i heimenNår skal du ta blodprøven? Når tenker du å teste etter innsett? Lurer på når jeg skal teste meg.
Det blir spennendeKrysser fingrene for deg at spiren sitter godt plantetIngen blodprøve planlagt, tester om en uke
Tok sprøyta på kvelden onsdag 8. januar, så er 12 dager siden, så den er garantert ute av systemetSå bra det ble en koselig dag til tross!
Er såå spent på deg! Imponert over det du klarer holde seg unna testene
Hvor mange dager etter sprøyta nå?
Åh, det var lurt! Med kor! Noe som bare er dittCD 23, 10 DPO, 5 DPT, PP 8, IVF runde 1
Innser at jeg må prøve mitt aller beste å være positiv! For ellers blir uka grusomt lang Stilte meg på vekta i morges, og det merkes at jeg har spist mye god mat i det siste! Så første mål for uka er å lage meg en plan for middager, og handle inn frukt og grønt til når jeg blir småfysen! Jeg har ingen planer om å gå ned i vekt, men vil snu tilbake kostholdet til sånn det var før jul! Da får jeg så mye mer energi Fint å ha et konkret mål også, for jeg er glad i å lage mat, det bare blir ork når man ikke har planlagt, og da tyr jeg så ofte til enkle løsninger som ikke nødvendigvis er det som er best for kroppen!
Har som nevnt hatt en del murringer, MEN det er ikke kjempeintenst faktisk, så kan jo være litt håp i det også! I dag merker jeg stølhet i korsryggen, men det tror jeg faktisk kommer av sengekosen natt til søndag, for da ble det en del tøying og bøying
Uansett… Symptomer så langt:
- Murringer
- Ømme pupper
- EKSTREMT TRØTT
- Drømmer mye
- Tisser oftere
- Kvalm litt av og på, spesielt på kveld
Dette er jo alle symptomer som er å forvente uansett om man er gravid eller ikke, men synes det er fint å notere det ned! Mye mer ømt i brystpartiet enn det det bruker, men så har ikke jeg brukt BH på flere uker heller, så kan være det er den som strammer litt og får dem til å føles ømme
Så har jeg meldt meg på kor! Jeg har sunget i alle år, men har lagt det litt på hylla etter jeg fikk barn. Nå kjenner jeg behov for å gjøre noe for meg selv, og ikke bare for alle andre, så mor i huset skal være ALENE (med andre da, men uten noen av mine som maser) 3 timer hver torsdag, og det blir så godt! Tror det gjør godt i prosessen vi er i også, uavhengig av om det klaffer eller ikke (vi satser på klaff!), så har jeg noe å gå til som er bare mitt.
Så ikke noe mer til søsken, og h*n har ikke spurt heller, så da er det greitÅh, det var lurt! Med kor! Noe som bare er ditt
Hvordan har dere forresten pratet med slekta om forsøket videre? Ble det til at dere bare sa det til foreldrene?