Bringebær vol.2

Ja nå er det liksom siste innspurt igjen bare! :smiley-angelic001 :Heartred Håper vi får ut et par gullegg som utvikler seg supert! Innsett er 15.01, så termin blir isåfall 6. oktober! Gikk 14 dager over med storebror, så regner med oktober ja :cool:

Samboer ble imponert over sprøytesettinga! Han har jo bare sett den ene, for her i hus er det bare jeg som står opp for fuglene fiser :hilarious: Men han skjønte at han har det enkelt når det eneste han trenger å gjøre er å komme i en kopp og holde meg i hånda :cool:
Ja, og ingen av delene gjør vondt en gang, tvert i mot :bookworm::hungry::hilarious: irriterende dårlig fordelt dette :laughing002

CD 12, PP 8, IVF runde 1

ADVARSEL! Utblåsning!

Nå kjenner jeg at jeg blir irritert og unødvendig stressa her… samboer har et søsken som blander seg så innmari inn i livet vårt hele tiden, og skal ha noe å si om alt. :shifty:

I går hadde samboer ringt for å oppdatere på hvor langt vi var i løpet, og var giret for uttak på fredag osv, så blir det bare spørsmål om hvorfor vi går privat, hvorfor vi ikke venter på offentlig behandling, hva som er årsaken til at vi betaler det selv osv osv. det i seg selv er jo ikke noe galt, han svarer nå bare på det h*n lurer på, og de avslutter samtalen med at vi holder dem oppdatert (fordi VI vil og synes det er hyggelig).

Skal sies at hjemme hos oss så går alle samtaler i telefon på høytaler - aner ikke hvorfor, vane bare - så alt vi snakker om i telefon går ut i huset (unntak når guttungen er våken, da går vi i et annet rom, men også med høytaler på, ingen av oss er fan av å snakke i telefon). Så ringer h*n igjen i dag, og vet at vi alltid har på høytaler hjemme, så h*n starter samtalen med «er du alene?» og samboer svarer «nei, *mitt navn* er her», sier h*n «kan du gå et sted så hun ikke hører?» så gir jeg bare et nikk og en tommel opp og han går ut av rommet - fordi jeg har jo ingenting imot at han snakker med sitt søsken alene. :Heartred Så holder jeg på med mitt mens de snakker, og når han er ferdig så kommer han inn og begynner å skal til å fortelle hva h*n sa. Jeg stopper han og sier at om det skulle være mellom dem så er det helt greit, og han trenger ikke si hva h*n sa… jeg hørte jo bruddstykker av det han sa gjennom døra selv om jeg ikke hørte etter, og her er det tydeligvis noen som er HELT imot IVF og h*n sa tydelig sine bekymringer og meninger til samboer, som videre går litt i kjelleren. Jeg spør samboer om samtalen har fått han til å ombestemme seg ang IVF og han sier neida, men forblir stille til han drar på jobb… altså… hvorfor skal folk blande seg???? :finger: Dette er et søsken som har fått to barn med sin partner uten å planlegge (var et like stort sjokk for dem begge gangene), så skal h*n blande seg i våre valg?? Vi har vært åpne om at vi har prøvd, men ikke fått i detalj om hvor lenge eller hvorfor vi velger å gå privat! Hvorfor kan h*n ikke si sine bekymringer til oss begge? Tror h*n at jeg manipulerer samboer til å få flere barn via IVF? Vi har vært sammen i 6 år… er ikke sånn at vi såvidt kjenner hverandre heller! Gaaah :shifty:

Men det forteller meg at jeg ikke trenger å bruke tid og energi på å oppdatere den parten noe mer iallfall… sånn! Utblåsning ferdig! Håper ikke det påvirker humøret noe mer i dag! Nervøs nok for uttak i morgen fra før! :shifty:

Back
Topp