7+3
I dag er en sånn dag som bare er limbo! En dag igjen til UL, og vi får svar på om alt ser bra ut inni der… klarer ikke å konsentrere meg på jobb, og er i tillegg stuptrøtt, så kunne egentlig tenkt meg å bare ligget i sofaen og sett på tv hele dagen

Men da tror jeg tiden hadde gått enda saktere, så er nok lurt med jobb!
Forum er litt sånn opp og ned om dagen… blir så ekstremt glad hver gang noen jeg har fulgt en stund får positiv test, og samtidig så er det SÅ mange som mister… jeg blir helt satt ut over hvor mange kjemiske og SA og MA og BO som finnes her inne, og det er dager jeg velger å skjerme meg litt mer enn andre… føler meg litt fæl som ikke kommenterer på alle triste poster, men er god på å juble med de det har klaffet for…

Jeg vil jo alles beste, men blir så stresset og nervøs av alle de som har fine sterke tester og som plutselig får blødninger, eller smerter, eller rett og slett bare har mistet troa… så er det de som er negative hele veien og ikke har noe trua så går det bra like vel, og man tør bare sånn forsiktig juble for de er så bastant på at det skal gå dårlig… nei huff

Dagens lille hjertesukk dette her!
Jeg har trua! Jeg tror vi får se og høre et lite hjerte som slår i morgen, og vi skal feire, og vi skal nyte
Og føler meg faktisk litt mer gravid i dag

VELDIG var på lukter… i natt synes jeg ånden til samboeren lukta diaré… selv om han pussa tenner sikkert 7 ganger! Så synes jeg bananene på jobb lukta rart, og blir uggen av ting jeg vanligvis synes lukter godt! Typ jordbær eller leverpostei…