Bringebær vol.2 - GRAVID!

Det er helt lov, kan bare tenke meg til hvor mye følelser det er i sving her! Både naturlig, men også pga tilførte hormoner. Synes du er flink å holde motet oppe, helt lov å være urolig :happy: Håper du slipper uroe deg for blødninger, at alt er lukket og låst, og at testen gir deg glede på søndag :love7

SYMPTOMOPPDATERING VOL. 2

Æsj! Det føles skikkelig som at mensen skal komme! :arghh: Kvalm og uggen i hele dag, murringer nå når jeg kom hjem og la meg nedpå, og kjennes ut som jeg begynner å bli syk.. sånn er det hver gang mensen kommer samme dag… Sleit jo med å lage og spise mat i dag (det er ikke så vanlig for meg da), men nå når jeg ligger i senga føles det mer som rett før mensen enn bare kvalm liksom…

Går jo på Cyclogest, kan blødningen utsettes pga det, eller kommer den om den er ment å komme uansett? Vil bare begynne å blø om det ikke satt liksom… :smiley-angry016

Kan det også være graviditet og forveksles med mensen? Som nevnt 14 DPO og rugedag 9 i dag. Om jeg hadde testa positivt i dag så hadde jeg vært 4+0… småstressa hver gang jeg går på do… Og har jo ikke testa enda, så aner virkelig ingen ting! :arghh:

Blødning KAN utsettes pga Cyclogest, men selv har jeg alltid opplevd å få mensen til riktig tid selv om jeg har gått på det - så det er litt vanskelig å si i ditt tilfelle hvis det er første runde med progesteron :hilarious: Krysser fingrene skiiiikkelig for deg!!:Heartred Og god harryhandel!:hungry:

Blødning KAN utsettes pga Cyclogest, men selv har jeg alltid opplevd å få mensen til riktig tid selv om jeg har gått på det - så det er litt vanskelig å si i ditt tilfelle hvis det er første runde med progesteron :hilarious: Krysser fingrene skiiiikkelig for deg!!:Heartred Og god harryhandel!:hungry:
Vi får bare vente og se :hilarious::Heartred

Åre :cool: Trøndelag jeg
Ah, ja, langt unna meg da :hilarious: kose dere på tur! Vi som bor så nært bruker å skygge unna Sverige på lørdager her, men forrige helg måtte vi en tur.. Og det var sååå mye folk :knegg: angret tvert :laughing002 største matbutikken hadde oppe alle tjue kassene, og det var køøø... Men kanskje ikke samme trøkket oppe hos dere :happy:

Ah, ja, langt unna meg da :hilarious: kose dere på tur! Vi som bor så nært bruker å skygge unna Sverige på lørdager her, men forrige helg måtte vi en tur.. Og det var sååå mye folk :knegg: angret tvert :laughing002 største matbutikken hadde oppe alle tjue kassene, og det var køøø... Men kanskje ikke samme trøkket oppe hos dere :happy:
Nei hos oss er det omtrent like mye (lite) folk uansett dag føler jeg! Pleide å ha Svinesund/Norby som nærmeste for jeg flyttet nordover, og der var det krise :laughing021

Endelig søndag - 8 minutter over, men du tenkte kanskje vente til søndag morgen!? :hilarious: :knegg: neida. Håper veldig på gode nyheter for deg i dag! :Heartred

4+2

Da var dagen her! Testdato, og strekene kom så fort at jeg ikke rakk å tørke meg engang!! Løp inn på soverommet kl 05.20 og vekte samboer og dro han inn på badet (fordi han var definitivt i drømmeland), og sto og hoppet og utbrøt «SEEEEE!» (ikke så høyt, så vi ikke vekte 9-åringen) :hilarious: :Heartred

Nå må jeg puste, nyte, og begynne å tro på at det kanskje går bra like vel dette babyprosjektet! Kommer tilbake med oppdateringer. :Heartred

Vedlegg

• IMG_8077.jpeg
    IMG_8077.jpeg
    1 MB · Visninger: 94
Last edited:
4+1

Da var dagen her! Testdato, og strekene kom så fort at jeg ikke rakk å tørke meg engang!! Løp inn på soverommet kl 05.20 og vekte samboer og dro han inn på badet (fordi han var definitivt i drømmeland), og sto og hoppet og utbrøt «SEEEEE!» (ikke så høyt, så vi ikke vekte 9-åringen) :hilarious: :Heartred

Nå må jeg puste, nyte, og begynne å tro på at det kanskje går bra like vel dette babyprosjektet! Kommer tilbake med oppdateringer. :Heartred
Åååh, gratulerer så masse masse masse! Det er vel kanskje derfor man skal vente såpass lenge, for her er det absolutt ingen tvil :smiley-bounce022:smiley-bounce022:smiley-bounce022

Åååh, gratulerer så masse masse masse! Det er vel kanskje derfor man skal vente såpass lenge, for her er det absolutt ingen tvil :smiley-bounce022:smiley-bounce022:smiley-bounce022
Haha! Ja er noe med det! Jeg visste det var enten eller i dag! Negativ betyr ingen håp så langt uti, og positiv trenger man ikke lupe for å se :hilarious:

4+1

Gratulerer! :happy093 :Heartred

Åååh, gratulerer så mye med spiren :love017 :dummy::dummy1::cool05:gen014:dance011:dance018:happy093:love017:talk017:binkybaby:love7:Heartblue:Heartpink:Heartred

4+1

Åhh :sad010 dette var så fint å se og akkurat hva jeg håpet for deg :woot: gratulerer så mye ❤️

4+3

Rakk bare å gå en dag før jeg blir stressa vettu! I dag har jeg like ømme pupper, er like trøtt, føles helt likt i mageområdet… men like vel så stresser jeg, helt uten grunn! Tok et par tester til (som jeg ikke tok bilde av…) på morgenen i dag, og de var helt like de i går, så da gikk jeg litt i kjelleren. Så må jo gå og minne meg selv på at HCG dobler seg ikke hver dag! Ikke unormalt med to like tester på rad! Den var jo ikke svakere! Vente to dager, og ta en test til, så blir den sikkert litt sterkere! Og jeg er jo 16 DPO i dag, så jeg har fine tester utifra det, og digital viste jo 2-3, som passer perfekt ifht befruktning, så jeg må bare puste med magen!

Så er jeg ikke like kvalm tenker jeg da… så kommer jeg på at i går var jeg heller ikke kvalm på dagen, men det kom snikende på på kveld/ettermiddag, så det kan komme og gå det, uten at det er noe galt!

Laget et lite hjerte med sprøytene og CB-testen, legger det ved, fordi det gjør meg glad! :Heartred

Vedlegg

• IMG_8079.jpeg
    IMG_8079.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 66
Last edited:
4+5

Måtte inn og redigere, for jeg er jo en dag lenger frem enn jeg trodde, har telt feil :hilarious: Jeg har funnet ut at etter kl 14.00 kommer kvalmen, og jeg så trøtt at jeg er NØDT til å ta en middagshvil hver dag… Lover godt det da! Symptomer er litt deilig å ha når de ikke er ekstreme, men like vel tegner på at det er noe inni der! Har stresset mindre og sett fin økning på tester (jeg som ikke skulle teste noe mer!). Venter på en dyestealer, og tør ikke ta CB digital igjen før til helga, men den bør da slå ut på 3+!!! Rart med den egentlig, for den slår ut på 1-2 med hcg på 10, 2-3 på hcg på 158 (ellerno), mens for å få 3+ må man ha godt over 2000 i hcg :eek: Det er godt tegn å få 3+ da, så har det som mål på søndag :Heartred

Nå skal jeg legge meg litt! Tudeluuu!

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp