15+5
ENDELIG påskeferie! Jeg er så utslitt at måtte jeg jobbet en dag til denne uka så hadde jeg kastet inn håndkleet og ringt inn syk… samboer er en helt i dag og sto opp med guttungen så han kunne få besøk av en kompis og de lot meg sove til nå

Nettene er fortsatt veldig opp og ned, og jeg drømmer så mye heeeele tiden! Det er helt forferdelig å være så inn i en drøm at relaliteten bare klasker deg rett i ansiktet når du brått våkner og må tisse! Heldigvis er realiteten alltid bedre enn drømmene
Tiden går så ufattelig fort, og det er jo faktisk nesten en uke siden forrige oppdatering! Ikke at det har skjedd så voldsomt mye… har vært rolig på jobb, men ganske hektisk hjemme. Er bare to uker i dag til vi tar over huset, og vi skal på hytta med svigerfamilien fra torsdag-søndag denne uka, så blir ikke noe pakking da

Veldig godt å slappe av en annen plass før hverdagen kommer igjen da, så ser veldig frem til det! Men når vi er tilbake så må alle brette opp ermene og få unna pakkinga! Er utrolig mye vi ikke bruker hver dag som bare kan pakkes ned, og vi har til nå vært veldig flinke på å kvitte oss med ting også!

Ene fordelen med flytting om man starter tidlig nok, at man får med seg bare det som faktisk er nødvendig!
Nå skal jeg daffe i to minutter til (må tisse!) for jeg går ut av hulen min til småtrolla som gamer

Har heldigvis en gutt som fortsatt blir veldig glad når mamma kommer inn på rommet, selv om han har besøk og de er opptatt!

Mageboeren var det forresten veldig bra! Tror jeg… liker best å kjenne liv hver dag, men er litt tidlig til det enda! SOM jeg gleder meg til OUL! Bare 27 dager til! Da er jeg 19+4!