14+6
Nå ligger jeg i senga og prokrastinerer som bare det

Har seinvakt, så må kjøre rundt 08.15, og tenkte å kjøre 9åringen på skolen i dag. Men ligger altså bare her og funderer på alt og ingenting!
Drømmene mine er like intense hver natt, og jeg våkner i hytt og pine for å tisse, så nettene blir rimelig oppstykket! I natt drømte jeg om fødselen, og det var en veldig fin opplevelse det, men ut kom ikke en baby, men en jente på sikkert 3 år fullt påkledd

Minna litt om fødselen i blåfjell… og må ærlig innrømme at jeg ble litt skuffet..! Gleder meg så til den helt ferske lille klumpen som bare ligger tett inntil og er fornøyd med det
Bestilte meg legetime i går også, for jeg er helt tømt for energi om dagen. På en måte er jeg ikke like trøtt som de første 12 ukene, men på en annen måte så er utmattelsen så veldig mye mer intens nå! Får jo ikke sovet ordentlig, så jeg fungerer nesten ikke hjemme etter jobb… i går var jeg ferdig på jobb 14.15, og skulle videre igjen på en øving kl 18, og da sov jeg mellom 14.30-16.30 før jeg MÅTTE opp og lage middag til 9åringen fordi samboer var borte hele dagen i går.. får så dårlig samvittighet når jeg bare teller timene på jobb for å kunne komme meg hjem og i senga.. det skal jo ikke være sånn

Pg guttungen er jo den som «lider» mest, fordi mamma er så utslitt at hun ikke orker annet enn det hun absolutt må… jeg har tatt blodprøver som jeg venter svar på, og lurer på om jeg har noe jernmangel… veldig lavt blodtrykk har jeg også, så blir fort svimmel og uvel i løpet av en dag… nei, noe må til!