Bringebær vol.2 - GRAVID!

14+0

Ny uke! Tiden går så fort! Herlighet vi tar over hus om 26 dager, og har ikke pakket en eneste ting! Har trua på at det går på et vis… samboer er på jobb akkurat nå, kommer hjem om en liten time vil jeg tro. Håper han tar med noe godt :Heartred

I dag var jeg til fysioterapeut, og endte opp med å ligge rett ut i 4 timer etterpå. Akupunktur på veldig stive muskler… tårene spruta, og føler meg mørbanka og har feber, pluss at jeg er så sinnsykt KVALM! Hun sa det kom til å være stivt i morgen, men at det kommer til å løsne igjen til søndag… håper formen generelt er bedre i morgen, for jeg og 9åringen skal på Food Truck festival og spise masse digg mat :cool: Jeg ELSKER food trucks! Gleder meg mest til alt asiatisk, så har jeg lovet mini churros, så han la seg med et smil om munnen og lovte å dele med meg :Heartred

14+3

Herlighet tiden bare flyr forbi! :Heartred I helga har jeg kjent masse bevegelse i magen, og det begynner endelig å føles virkelig! Samtidig kjenner jeg motivasjonen og lysten på å dra på jobb er lik null! Blir så fort sliten og anpusten, klarer ikke løfte og trøste ungene slik jeg vil, og suser og glemmer så mye at det er slitsomt... :hungover: Gleder meg veldig til litt fri i påska, men også da blir det fullt kjør med flyttepakking og litt hyttetur osv.

Helga ble veldig fin, men igjen: jeg er så sliten! Fysioterapeuten friskmeldte bekkenet mitt på fredag, men jeg har fortsatt så vondt i hofter og bein, så det er noe der som ikke er helt som det skal, og det sitter så langt inne å dra til legen for slitenhet og vondt i hofta liksom… Så føler jeg at jeg klager så mye hele tiden, og det liker jeg IKKE! :bag::arghh: Føler ikke jeg har igjen noe energi til 9åringen som vil finne på ting, og det skal så lite til før jeg må sette meg/legge meg nedpå… sukk…

Ikke lenge til ferie nå, og så er det plutselig høst, og så Vipps er det permisjonstid! Gleder meg til nesting i nyhuset! Tror mye er gjort bare vi kommer oss inn i hus, og at leiligheten er overgitt til nye eiere! Da blir det mindre å tenke på og stresse med i hverdagen :Heartred

Wow, så heldig å kjenne bevegelser så tidlig :love7 Da er det ekstra koselig med den voksende magen!

Gleder meg til nesting og nytt hus, lever igjennom andre med min begrensede livsstil :knegg::hilarious: (har ME).

Wow, så heldig å kjenne bevegelser så tidlig :love7 Da er det ekstra koselig med den voksende magen!

Gleder meg til nesting og nytt hus, lever igjennom andre med min begrensede livsstil :knegg::hilarious: (har ME).
Veldig koselig med bevegelser! Kjente relativt tidlig med førstemann også, og er veldig gjenkjennelige bevegelser :Heartred

Jeg lever igjennom andre på mye annet, så det er også veldig gjenkjennelig :hilarious: Skal oppdatere godt når den tid kommer :cool:

14+6

Nå ligger jeg i senga og prokrastinerer som bare det :hilarious: Har seinvakt, så må kjøre rundt 08.15, og tenkte å kjøre 9åringen på skolen i dag. Men ligger altså bare her og funderer på alt og ingenting!

Drømmene mine er like intense hver natt, og jeg våkner i hytt og pine for å tisse, så nettene blir rimelig oppstykket! I natt drømte jeg om fødselen, og det var en veldig fin opplevelse det, men ut kom ikke en baby, men en jente på sikkert 3 år fullt påkledd :hilarious: Minna litt om fødselen i blåfjell… og må ærlig innrømme at jeg ble litt skuffet..! Gleder meg så til den helt ferske lille klumpen som bare ligger tett inntil og er fornøyd med det :Heartred

Bestilte meg legetime i går også, for jeg er helt tømt for energi om dagen. På en måte er jeg ikke like trøtt som de første 12 ukene, men på en annen måte så er utmattelsen så veldig mye mer intens nå! Får jo ikke sovet ordentlig, så jeg fungerer nesten ikke hjemme etter jobb… i går var jeg ferdig på jobb 14.15, og skulle videre igjen på en øving kl 18, og da sov jeg mellom 14.30-16.30 før jeg MÅTTE opp og lage middag til 9åringen fordi samboer var borte hele dagen i går.. får så dårlig samvittighet når jeg bare teller timene på jobb for å kunne komme meg hjem og i senga.. det skal jo ikke være sånn :arghh::Heartred Pg guttungen er jo den som «lider» mest, fordi mamma er så utslitt at hun ikke orker annet enn det hun absolutt må… jeg har tatt blodprøver som jeg venter svar på, og lurer på om jeg har noe jernmangel… veldig lavt blodtrykk har jeg også, så blir fort svimmel og uvel i løpet av en dag… nei, noe må til!

15+0

Ny uke allerede! Tiden går plutselig så fort! :eek: Søvnen blir dårligere og dårligere for hver natt som går, og i natt hadde i tillegg 9åringen mareritt, og sovna ikke igjen, så vi har holdt det gående siden 03.40 i dag tidlig :hilarious: Godt med helg for meg, og påskeferie for han!

Kjente mye liv i natt, men blir så godt å jevnlig få de små sparkene og bevegelsene så jeg vet at alt er bra inni der! :Heartred

Irriterer meg sånn over termingruppa på FB nå, for er jo BARE bilder av UL med spørsmålet «er det noen som ser kjønn her?» og med rundt 800 medlemmer så blir det en del :hilarious: Husker så godt gruppa fra når 9åringen ble født! Der var vi så nære, og hadde jevnlige treff etter fødsel osv, og har fortsatt kontakt med noen av dem! Mens nå er det liksom bare anonyme spørsmål og bilder med nub… håper det går seg til etter hvert som vi kommer lenger ut i svangerskapet! Ellers har jeg heldigvis forumet her! :Heartred

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp