Wow, her var det jo mye nytt siden jeg var innom! Gratulerer med dagen på etterskudd (17. Mai), og til gubben som hadde dag på selveste dagen! Og ja, tenk å ha Eurovision på en allerede festdag
Eneste var at det var litt (veldig) tungt å holde seg våken til halv to etter en slik dag hehe.
Så mye spennende innkjøp! Godt med alt som er gjort. Hvilken madrass gikk du for til Moonboon?
Vi har hatt god nytte av vippestol (babybjørn kan brukes fra nyfødt). Og slik..ja, nå har jeg glemt hva det heter. Men man setter setet på Stokke tripp trapp stolen. Men vi har jo så mange barn, og mine hender trengs på fem plasser samtidig
Så kan jo være dere har andre behov.
Har også hatt god nytte av slik bilstolpose, nå har jo du termin litt sånn bob bob mtp temperatur. Alt etter hvordan du har opplevd ammingen, men multimam kompresser til brystene, jeg tenker også prøve slike..herregud, hjernen min fungerer ikke, men slike sølvkopper til brystknoppene. Jeg blir fryktelig sår første måneden..
Så mye spennende innkjøp! Godt med alt som er gjort. Hvilken madrass gikk du for til Moonboon?
Vi har hatt god nytte av vippestol (babybjørn kan brukes fra nyfødt). Og slik..ja, nå har jeg glemt hva det heter. Men man setter setet på Stokke tripp trapp stolen. Men vi har jo så mange barn, og mine hender trengs på fem plasser samtidig
Så kan jo være dere har andre behov.Har også hatt god nytte av slik bilstolpose, nå har jo du termin litt sånn bob bob mtp temperatur. Alt etter hvordan du har opplevd ammingen, men multimam kompresser til brystene, jeg tenker også prøve slike..herregud, hjernen min fungerer ikke, men slike sølvkopper til brystknoppene. Jeg blir fryktelig sår første måneden..

Har dere begynt å tenke på navn?
Vi laga også kjempefint niste i går, så har sittet og småspist moreller og jordbær hele turen, og gleder oss til middagsstopp snart, for vi har ordnet deilig pastasalat med kylling 

Eller, hater er kanskje å ta i, men han huffer seg hver gang vi prøver ut favorittnavnet, og sier «eller *et av de andre navnene* isteden»… hva gjør vi? Venner han til det? Går for et av de andre navna? Det er ikke et veldig uvanlig navn, men storebror har null forhold til navnet og kjenner heller ingen som heter det, så vi skjønner liksom ikke hvorfor han motsetter seg navnet så veldig… Heldigvis litt tid på å finne ut av det, men trengte å lufte litt kjenner jeg