38+2
Nedtelling til PKS: 3 dager
Herlighet nå nærmer det seg!! Det er faktisk bare 1 «vanlig» dag igjen av dette svangerskapet, og det er i morgen! Skal hente mamma på flyplassen, og gå igjennom alt praktisk med henne for tiden hun skal være her. Tirsdag er det jo kontroll på sykehuset, blodprøver, UL, samtale med lege, og planlegging av keisersnittet for øvrig

Vi skal så møte onsdag morgen kl 7 for selve operasjonen, men har en liten følelse om at de vil legge meg inn tirsdag kveld, så vi har det litt i bakhodet.
Ellers hadde jeg verdens fineste dag i går! Med bare 4 dager igjen til fødsel så ble jeg overrasket med BABYSHOWER!

Tidligere i uka hadde vi blitt invitert på middag til et vennepar kl 18 på lørdagen alle tre, og vi skulle spise taco! Gledet meg skikkelig og vi snakket om at dette blir jo siste middagsselskap før vi blir en familie på 4! Så vi sov lenge hele gjengen, og jeg og storebror dro på stort bruktmarked med barneklær og utstyr, og kjøpte masse små søte newbie-plagg til babyen i magen

Så på vei hjem så ringte jeg samboer (for han hadde ikke lyst til å være med sa han, og ville heller slappe av hjemme) for å høre hva vi skulle ordne til lunsj, men så sier han at han dro for å besøke farmora si, og er hjemme om ca 15 min. Så jeg og storebror ordnet lunsj, og ventet til han kom hjem før vi spiste godt alle tre! Så spillere samboer om vi ikke skulle pynte oss litt siden det var siste selskapet, og det syntes jeg var en god ide, så brukte gooood tid i dusjen, shavet legger, ordnet håret, brukte god tid på sminke, og tok på meg en nydelig jumpsuit jeg kjøpte i Spania, som både er komfortabel og fin! Følte meg skikkelig fresh og klar

Så ringer mannen i paret vi skal til og lurer på om det passer at vi kommer 18.30 isteden, og om vi kan ta med en boks rømme til tacoen, for det hadde de glemt! Så da blir vi enige om å dra litt over 18, for da rekker vi butikken først

Vi setter oss i bilen i rett tid, så får samboer plutselig melding fra svigermor om vi ikke kan svippe innom der for å ta med noe til det paret vi skal til (hu har bakt og lovt å levere). Da kjente jeg at jeg begynte å bli litt småstressa, fordi jeg hater å være sein, så jeg sa til samboeren at han må bare LØPE inn i butikken og kjøpe rømma, så vi kommer oss videre. Hva gjør som han får beskjed om (fine gubben min), og vi kommer oss til svigers i en fei. Samboeren lar bilen stå og gå, og går inn til svigers, men så kommer svigermor rundt hjørnet og sier hun vil vise meg noe, og jeg stresser litt men blir med hu. Storebror driver og tar av seg bilbeltet, så ber jag han bare vente i bilen, men han ender opp med å bli med like vel. Så runder vi hjørnet, og det er stelt istand DEN festen! 11 av mine nærmeste venninner hopper opp og roper overraskelse, og det er mat, kaker, ballonger, gaver, quiz egenlaga sang, og gjetteleker

Helt i ekstase!! Legger ved noen bilder av pyntet hage og matbordet! Nå kan baby bare komme!