30+0
Heisann! Lenge siden sist! Tiden flyr altså så fort når det er sommer og været er fint!
Akkurat en uke siden forrige innlegg, og siden da har besøket reist, og storebror dratt på ferie til Østlandet, så vi har hatt huset helt for oss selv hele uka! Hadde vært litt artigere om vi hadde fått lov til å drive med babydans, men akk, den morkaka. Var for øvrig på kontroll på onsdag, og den har ikke rokket seg en millimeter, så blir septemberbarn dette! Mini i magen var heller ikke så fotovillig, så fikk ny time i dag for å se om vi får tatt noen fine bilder

Inviterte med svigermor, og hun ble SÅ glad! Håper mageboeren beveger seg masse så hun får se! Hu ligger på pluss siden på vekt, og er estimert til å bli over 4 kg til termin, men blir hentet ut noen uker før pga morkaka.
Ellers sover jeg dårlig, har halsbrann, tung pust, tett nese, neseblod… men humøret er på topp, og nyter siste dagene med sol før det er meldt plaskende regnvær!

Vi reiser til syden på onsdag (får lov, JIPPI), og blir borte i 14 dager, så gleder meg til sol og basseng og shopping litt til før høsten og hverdagen tar oss!
Jeg flyttet jo på tvers av landet med storebror for 2,5 år siden, etter 4 år med langdistanse med min nå samboer. Vi har et godt nettverk, men jeg føler liksom ikke jeg har noen bestevenninner her, eller noen som tar ansvar for en babyshower. Misforstå meg rett: jeg MÅ ikke ha babyshower, det var bare vissheten om at det ikke blir som gjorde meg trist…

Men, når jeg fant og kjøpte den perfekte kjole til babyshower nå på onsdag fikk jeg en liten meltdown midt på natta (en natt jeg og samboer ikke var sammen pga reise), og samboer bare «men altså jeg kan organisere jeg! Du har jo masse venninner her! Jeg får med meg noen, så fikser vi noe, men du får ikke vite når, hvem og hvor!»

så da ble jeg forelska i han helt på nytt, OG får en overraskelse mellom nå og midten på september en gang