8+3
Åh, i dag vil jeg bare komme innom for å skryte litt av svigerforeldrene mine
Eldstemann er ikke samboer sin, men svigers behandler han som om han var det, og er farmor og farfar i hans øyne
Ta i dag som eksempel: før helga ringte svigermor og lurte på om hun ikke kunne hente han på skolen, så kunne han være der noen timer til etter fritidsaktivitet, bare fordi! Så han ble hentet på skolen 12.50, og siden har de spilt spill, bakt boller, laget middag sammen, lekt ute, og hun fulgte han på fritidsaktivitet så henter jeg han 19.45
Enn det, at de tar han med på helt lik linje som sine andre to barnebarn! Når de snakker om barnebarna sine til andre så blir han alltid nevnt på lik linje, og det gjør meg så glad og stolt, for han har null kontakt med foreldrene til sin biologiske far, så det er ekstra godt å se at han har jo en farmor og farfar han også! Og når nestemann kommer er jeg helt trygg på at alle 4 blir behandlet helt likt, og får like mye alenetid med farmor og farfar 
Og en annen gladnyhet: takstmann var innom i dag, og vi får TG 0 eller 1 på alt på leiligheten! Da blir det radig å selge! Åh for en finfin dag!
Utover det er jeg fortsatt oppblåst og har ømme pupper… får masse blodtrykksfall i løpet av dagen, og høres ut som om jeg har løpt maraton om jeg går en trapp
Åh, i dag vil jeg bare komme innom for å skryte litt av svigerforeldrene mine

Og en annen gladnyhet: takstmann var innom i dag, og vi får TG 0 eller 1 på alt på leiligheten! Da blir det radig å selge! Åh for en finfin dag!

Utover det er jeg fortsatt oppblåst og har ømme pupper… får masse blodtrykksfall i løpet av dagen, og høres ut som om jeg har løpt maraton om jeg går en trapp