Bort med babykiloene

Du må huske å spise hver dag! Du er kjempeflink til å gå turer, imponert!

Derfor jeg tenker det er lurt å fokusere på maten nå. Foreløpig går det veldig bra og jeg har spist som jeg skal :happy:
Jeg blir litt rastløs av å bare være inne, så jeg må heldigvis ut og gå hver dag for å ikke bli koko :D
 
Selvkontroll er mangelvare her altså... i går holdt jeg meg unna sjokolade helt uten problemer, i dag røk det en liten crispoplate og to fylte freia påskeegg.... :facepalm: fikk et skikkelig svakt øyeblikk og da var det gjort. Jaja, godtestopp i hverdager fra NÅ av da!
 
Glemt å sette klokka mi til lading, så aner ikke antall skritt i dag! Men jeg har gått tur, så tror jeg har bikket 10 000 altså.
 
Rolig dag i dag. Baby som ikke ville sove i vogn i dag og nekter både sjal og sele i dag gjør det vanskelig p få gått tur. Han ville ikke sove omtrent i det hele tatt, så var vanskelig å få gjort noe som helst.
Matmessig helt ok dag, spist frokost, lunsj, middag og kvelds :)

Antall skritt i dag landet på 7 926. Jeg har lagt meg nå så ingen planer om å gå noe mer. :)
 
Dagens veiing viste 88,4 kg. Gikk inn i denne uken med mål om å kun spise godis i helgen, men så ble faren min koronasyk og havnet på sykehuset og ligger der enda. Og jeg har en tendens til å bruke sjokkis som trøst. Så sånn gikk det. Får prøve igjen til uken :)
Blitt for lite aktivitet også, flere dager under 10.000 skritt. Så ingen god uke så langt, men likevel litt nedgang i vekt heldigvis.
 
Dagens veiing viste 88,4 kg. Gikk inn i denne uken med mål om å kun spise godis i helgen, men så ble faren min koronasyk og havnet på sykehuset og ligger der enda. Og jeg har en tendens til å bruke sjokkis som trøst. Så sånn gikk det. Får prøve igjen til uken :)
Blitt for lite aktivitet også, flere dager under 10.000 skritt. Så ingen god uke så langt, men likevel litt nedgang i vekt heldigvis.
God bedring til faren din! Foreldre på sykehus er ikke noe særlig. ❤️
 
Takk for det. ❤️ nei, det er ikke noe særlig.. første gang jeg har en forelder på sykehus faktisk. :nailbiting:
Jeg har dessverre en del erfaring med det, men ikke nå under corona. Det må være vanskelig med alle restriksjonene. Håper han kommer kjapt ut!
 
Jeg har dessverre en del erfaring med det, men ikke nå under corona. Det må være vanskelig med alle restriksjonene. Håper han kommer kjapt ut!

Det er ikke noe særlig. Håper du slipper å erfare det under pandemien altså. ❤️
Ja, det er vanskelig å ikke kunne besøke han. Gleder meg til mandag, for da er han forbi dag tolv, som visstnok er den dagen flest covid-pasienter får respirasjonssvikt. Hvis alt går som det skal så kan han belage seg på å bli skrevet ut til helgen igjen. :)
 
Fikk kjøpt leg en lite brukt ergobaby 360 i går, og endelig har jeg noe som funker for tur i skogen med baby. Den var jo så god å bære med, og baby koste seg oppi der!
Siden han absolutt ikke har villet ligge i vogna de siste dagene var det utrolig befriende å oppleve at den selen var vellykket. Så nå er det opp og ut og gå igjen! :D
 
Har forresten bestemt meg for at når jeg når 85 kg skal jeg unne meg én ny tights fra Bara, og kanskje en joggebukse. :)
Når jeg når 80 kg skal jeg unne meg to nye treningstopper. :)
Og når jeg når målvekt på 75 kg så skal jeg unne meg nye hverdags- og treningsklær. :)
 
Endte på 16 039 skritt i går. :)

Vekta i dag viste 88,4 kg. Så selv om jeg ikke har spist noe godteri og bare spist sunt og bra hele helgen stod vekten stille. Fornøyd likevel, fordi jeg har vært så flink i helgen. :)
Jeg jublet for å endelig kunne komme meg ut på tur med baby i sele, og nå snør det. Sånn skikkelig tung og våt snø.... hadde den ikke vært så våt så hadde jeg bært likevel, men dette er jo på grensen til sludd.. jaja, får prøve meg på vogna igjen etterpå da. Kanskje han er ferdig med vil-ikke-sove-i-vogna-perioden nå. :p

Ukens meny:

Mandag: Lasagnerester
Tirsdag: Kylling i pita
Onsdag: Torsk med søtpotet og brokkoli
Torsdag: Fiskeburger
Fredag: Taco
Lørdag: Elgstek
Søndag: Fiskesuppe
 
Fikk gått en liten trilletur med vogna i dag, ellers har det blitt knebøy og husarbeid som aktivitet i dag. Det ble 11 700 skritt ca i dag. :)

Spist en appelsin og en halv ananas som snacks i dag. Og 100 gram sjokolade :hilarious:
 
Syns du gjør en god innsats jeg! Stillstand på vekta er i det minste ikke oppgang, og det er bra!

Håper det går bra med faren din!
 
Syns du gjør en god innsats jeg! Stillstand på vekta er i det minste ikke oppgang, og det er bra!

Håper det går bra med faren din!

Takk! :)
Han er ute av sykehuset igjen nå, og ligner på seg selv igjen. Takk for omtanken :happy:
 
Jeg har vært litt off noen dager, men du har som vanlig vært utrolig flink! Du imponerer! Og synes det er kjempeviktig å slå seg til ro med vekta når man vet at man har vært flink. Muskler er tyngre enn fett. :happy:

Kjipt å lese om faren din – men utrolig bra at han er ute igjen. Puh! :shy:
 
Jeg har vært litt off noen dager, men du har som vanlig vært utrolig flink! Du imponerer! Og synes det er kjempeviktig å slå seg til ro med vekta når man vet at man har vært flink. Muskler er tyngre enn fett. :happy:

Kjipt å lese om faren din – men utrolig bra at han er ute igjen. Puh! :shy:

Tusen takk :happy:
 
I går var jeg hos osteopat og fikk løst opp litt i skuldre og nakke. Fikk ikke gått noen tur i går, men fikk gjort litt husarbeid da.

I dag var jeg ute på tur i skogen i 2 timer. Det var helt nydelig! Strålende sol og relativt vindstille i dag, perfekt for en tur med bæreselen. :happy:

Vært flink i dag og valgt jordbær fremfor sjokolade som kveldsnacks! :D

Antall skritt så langt denne uken:

65691164-0C6A-4B96-8AE2-98ABFD663169.jpeg
 
22 697 skritt i dag. Kjenner det i kroppen! :p
 
Back
Topp