Dagens vekt: 87,8 kg![]()
22 697 skritt i dag. Kjenner det i kroppen!![]()
Så utrolig bra!

Jeg får litt vondt i beina bare av å tenke på alle de skrittene!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens vekt: 87,8 kg![]()
22 697 skritt i dag. Kjenner det i kroppen!![]()

Så utrolig bra!
![]()
![]()
Jeg får litt vondt i beina bare av å tenke på alle de skrittene!

Haha, nei, sikkert lurt!Kjenner at det blir ikke like lang tur i dag![]()
Restitusjon er vel så viktigKjenner at det blir ikke like lang tur i dag![]()

Fikk ladet batteriene litt, og føler meg så lett og god nå! Jeg elsker å være ute i skogen, det er så deilig! Og endelig er baby ferdig med periode hvor han ikke vil bæres i sele, ikke kjøre bil og ikke ligge i vogn. Nå er det endelig mulig å dra på turer igjen, så nå skal aktiviteten opp, opp, opp! 

Klarer ikke helt å se hvorfor jeg har gått opp, annet enn at jeg ikke har kommet meg på do i helgen. Har spist litt godteri, og drukket to glass brus, så det har jo sikkert straffet seg litt det også da, selvom jeg ikke synes jeg har spist spesielt mye godis. Jaja, får ta det som motivasjon til å være flink i uken denne uken også da.
de elsker å danse, og jeg syns det er gøy å se på dem Du er jammen god til å komme deg ut!
Skulle ønske at jeg har samme motivasjon, per nå er min aktivitet å så plen (med raking og rulling, overraskende tung jobb) og så motiverer jeg ungene til dansing på ettermiddagende elsker å danse, og jeg syns det er gøy å se på dem
![]()

Skulle gjerne hatt hund, jaÅ så plen er jo litt jobb da! Og all aktivitet er god aktivitet. Hva er vel mer morro enn å danse med barna? Genial måte å komme seg i aktivitet på
Jeg elsker å være ute, og da er det lett å komme seg ut. Og så har jeg to hunder, hjelper det også![]()
Skulle gjerne hatt hund, jamye mer motiverende å komme seg ut med hund enn alene
![]()

Nyt tiden med lille, det går så fortDagens vekt viste 86,4 kg. Jeg har ikke vært så flink med kostholdet denne uken så bare glad for nedgang jeg.
I går og i dag har det vært så varmt og lummert, så har tatt to sløvedager. Håper det kan tordne fra seg litt nå så tempen og luftfuktigheten kan droppe igjen. Jeg blir litt værtsjuk også når det er tordenvær i sikte, får hodepine av det. Så koser meg på sofaen med mini på brystet i dag.
God helg!