Bort med babykiloene

Jeg veier meg oftere enn en dag i uka, rett og slett for å se at snittet til sammen ligger jevnt. Så hvis jeg plutselig øker en kg en dag midt i uka, så trenger jeg ikke å få helt panikk :hilarious:

Sikkert ikke så dumt å bruke snittvekt, for det kan jo variere en del i løpet av uken :happy:
 
Skulle jo egentlig vente til i morgen med å veie meg, men nå har jeg vært skikkelig flink de siste dagene, og tenkte at noe av vekta kan ha vært vannvekt, så måtte bare sjekke i dag da. :angelic:
Og noe av vekta må jo ha vært vannvekt, for vekta viste 80,4 kg i dag :smug:
Nå er 70-tallet nærme nå! :woot:
Herlig! :hug007 :dance018:dance011:gen014
 
Det ser ut som at jeg har nådd et lite platå nå på 80 kg. Vekta viser stort sett 79,8 kg - 80,3 kg for tiden. Men så har jeg ikke vært sånn kjempeflink med kosthold og trening heller må jeg innrømme.
Jeg trener litt skuldre, rygg, armer og kjerne hver dag for å få bedre holdning. Løpetreningen har falt helt i grus og målet mitt om å løpe halvmaraton innen utgangen av dette året spørs om jeg ikke skal endre til 10 km i stedet. :rolleyes:
Håper det blir litt greiere temperaturer fremover nå så jeg fungerer litt bedre. Endelig er sommeren på hell, håper jeg. Høsten og vinteren ønskes hjertelig velkommen! :happy:
 
Platåer er kjipt altså! Fort opp å gi opp… Men dette skal du klare! ❤️ Plutselig så raser det nedover igjen :cool: jeg heier på deg :D
 
Det ser ut som at jeg har nådd et lite platå nå på 80 kg. Vekta viser stort sett 79,8 kg - 80,3 kg for tiden. Men så har jeg ikke vært sånn kjempeflink med kosthold og trening heller må jeg innrømme.
Jeg trener litt skuldre, rygg, armer og kjerne hver dag for å få bedre holdning. Løpetreningen har falt helt i grus og målet mitt om å løpe halvmaraton innen utgangen av dette året spørs om jeg ikke skal endre til 10 km i stedet. :rolleyes:
Håper det blir litt greiere temperaturer fremover nå så jeg fungerer litt bedre. Endelig er sommeren på hell, håper jeg. Høsten og vinteren ønskes hjertelig velkommen! :happy:
Jeg traff også et platå nettopp, mellom 71,5 og 72,5. Så enden i tunnelen da jeg tre dager på rad så 71tallet,men jaggu var jeg på 72 idag igjen:p forhåpentligvis ser jeg 71 igjen om en dag eller to.

Jeg heier på deg, dette klarer du:D
 
Det ser ut som at jeg har nådd et lite platå nå på 80 kg. Vekta viser stort sett 79,8 kg - 80,3 kg for tiden. Men så har jeg ikke vært sånn kjempeflink med kosthold og trening heller må jeg innrømme.
Jeg trener litt skuldre, rygg, armer og kjerne hver dag for å få bedre holdning. Løpetreningen har falt helt i grus og målet mitt om å løpe halvmaraton innen utgangen av dette året spørs om jeg ikke skal endre til 10 km i stedet. :rolleyes:
Håper det blir litt greiere temperaturer fremover nå så jeg fungerer litt bedre. Endelig er sommeren på hell, håper jeg. Høsten og vinteren ønskes hjertelig velkommen! :happy:
Det høres jo ut som om du skal være godt fornøyd med å være dønn stabil på vekta, da! :smiley-bounce012

Styrketrening er lite effektivt på vektreduksjon, men heldigvis veldig bra for mye annet. :think005

Trener du utelukkende ute året rundt?
 
Det høres jo ut som om du skal være godt fornøyd med å være dønn stabil på vekta, da! :smiley-bounce012

Styrketrening er lite effektivt på vektreduksjon, men heldigvis veldig bra for mye annet. :think005

Trener du utelukkende ute året rundt?

Jada, er for så vidt fornøyd med det. Den har vist 79,9 kg hver morgen nå, så da er jeg vel på 79-tallet da? :p:hilarious:
Føler ikke jeg har trent så mye at det skulle påvirket vekta akkurat, men det har nok spilt en rolle likevel ja :happy:

Nei, trener enten ute eller i stua hjemme. Men vi har ikke AC hjemme så det blir like varmt inne som ute dessverre.
 
Jada, er for så vidt fornøyd med det. Den har vist 79,9 kg hver morgen nå, så da er jeg vel på 79-tallet da? :p:hilarious:
Føler ikke jeg har trent så mye at det skulle påvirket vekta akkurat, men det har nok spilt en rolle likevel ja :happy:

Nei, trener enten ute eller i stua hjemme. Men vi har ikke AC hjemme så det blir like varmt inne som ute dessverre.
Da er du på 79-tallet – absolutt! :D

Jeg har ikke vært så flink til å trene ute, men neste uke skal vi til svigers så mulig jeg tar i bruk gressplenen deres. Gubben rister litt på hodet ("vi skal jo bare være borte en uke"), men jeg har ikke lyst til å ikke trene i det hele tatt. Spørs hvor mye trilletrimturer jeg får lagt inn da, det er nok på mange måter mindre styr. :rolleyes:
Hjemme er jeg jo bortskjemt med treningsrom, men på fine dager har jeg virkelig tenkt at jeg burde ha holdt meg ute. :shy:
 
Da er du på 79-tallet – absolutt! :D

Jeg har ikke vært så flink til å trene ute, men neste uke skal vi til svigers så mulig jeg tar i bruk gressplenen deres. Gubben rister litt på hodet ("vi skal jo bare være borte en uke"), men jeg har ikke lyst til å ikke trene i det hele tatt. Spørs hvor mye trilletrimturer jeg får lagt inn da, det er nok på mange måter mindre styr. :rolleyes:
Hjemme er jeg jo bortskjemt med treningsrom, men på fine dager har jeg virkelig tenkt at jeg burde ha holdt meg ute. :shy:

Er det 10-15°C og overskyet synes jeg det er perfekt til å trene ute! :happy: Men det viktigste er at man trener der man selv trives! Jeg skulle veldig gjerne hatt et eget trimrom, for jeg trives ikke på treningssenter, men vi har ikke plass pr i dag. Den dagen vi ikke leier ut hybelen og halve garasjen så kan jeg lage meg trimrom et av stedene tenker jeg :happy:
 
Etter en litt for lang for pause i sommer er jeg endelig ordentlig tilbake på hesten igjen!
Maten bra, og nå er jeg i gang med treninga igjen! Deilig!

i dag ble det 20 min kombinasjon av HIIT og tabata og så 2 timer tur med hundene og vogn :)
 
Vært stille fra meg en stund her nå. Vært deilig med litt forumpause :)
Nå er jeg bare én kilo unna å veie det jeg gjorde før jeg ble gravid. :D
Fortsetter å fokusere på hverdagsaktivitet og kosthold fremover. Har vært litt opp og ned med treningsrutiner, men satser på å få det mer på plass når mini blir litt eldre :happy:
 
Vært stille fra meg en stund her nå. Vært deilig med litt forumpause :)
Nå er jeg bare én kilo unna å veie det jeg gjorde før jeg ble gravid. :D
Fortsetter å fokusere på hverdagsaktivitet og kosthold fremover. Har vært litt opp og ned med treningsrutiner, men satser på å få det mer på plass når mini blir litt eldre :happy:
Kjempebra! :D
 
Back
Topp