Bort med babykiloene

Spist ca 1000 kalorier mer enn jeg skulle i dag :bag:
Og ikke fått gått nok skritt. Så har ikke akkurat store forhåpninger til veiing i morgen :p

Denne uken har jeg spist kebabtallerken, skillingsbolle, sjokolade, is, is og mere is, skolebrød og eplekake med is. Så nå er det skjerpings igjen!
Vi har alle noen sprekker iblant :) spent på veiingen din, men som du legger frem, så kan det jo påvirke veiingen. Så hvis du skulle ha økt, så kan det vel godt bare være vannvekt som forsvinner raskt? :Heartred

Vi har alle noen sprekker iblant :) spent på veiingen din, men som du legger frem, så kan det jo påvirke veiingen. Så hvis du skulle ha økt, så kan det vel godt bare være vannvekt som forsvinner raskt? :Heartred

Veiinga viser 85,2 kg i dag, så det 400 g opp. Ikke så verst det egentlig :happy: Jeg er fornøyd med det jeg. Som du sier kan det være vannvekt :)

Har holdt meg til planen så langt denne uken, så jeg har altså trent hver dag denne uka! Klapp på skulderen til meg :D
Og så har jeg funnet masse bra treningsvideoer på instagram som jeg kan bruke til å supplere på det faste styrkeprogrammet mitt de gangene jeg har tid :happy:

Har nå bestilt meg amme-bh fra Bara, men får nok ikke den før helt i slutten av juni/begynnelsen av juli da jeg bestilte en shorts i samme slengen som ikke sendes ut før 21. juni. :p Enn så lenge klarer jeg å løse amming midt i en treningsøkt med å bare dra opp sports-bhn (ikke så veldig behagelig så blir fint med amme-sportsbh!).
Virkelig bra jobbet med trening hver dag:D Syns det et er så deilig å supplere litt på øktene av å til, får besten litt mer boost av det! Elsker bara, de har så gode treningsklær!

Virkelig bra jobbet med trening hver dag:D Syns det et er så deilig å supplere litt på øktene av å til, får besten litt mer boost av det! Elsker bara, de har så gode treningsklær!

Helt enig! :D

Og helt enig med at Bara har gode klær! Veldig behagelige på, og så ruller de ikke! Kjøpte meg en 2XU shorts i påvente av å få shorts fra Bara i posten, og den ruller :inpain: Det er SÅ irriterende! :arghh:

Har nå trent mandag-fredag, og kjenner kroppen er litt sliten, så da blir det iallfall en rolig dag i dag. Mini får sin første tann, og er veldig plaget med det, så vi tenker å ta en lenger seletur med han siden han har veldig behov for nærhet nå. ❤️ Så får jeg se om jeg tar meg en joggetur i morgen eller ikke, kommer til å se an hvordan kroppen kjennes, vil ikke starte med overbelastning heller, og 5 av 7 dager er uansett ikke så verst altså! :smug:

Helt enig! :D

Og helt enig med at Bara har gode klær! Veldig behagelige på, og så ruller de ikke! Kjøpte meg en 2XU shorts i påvente av å få shorts fra Bara i posten, og den ruller :inpain: Det er SÅ irriterende! :arghh:

Har nå trent mandag-fredag, og kjenner kroppen er litt sliten, så da blir det iallfall en rolig dag i dag. Mini får sin første tann, og er veldig plaget med det, så vi tenker å ta en lenger seletur med han siden han har veldig behov for nærhet nå. ❤️ Så får jeg se om jeg tar meg en joggetur i morgen eller ikke, kommer til å se an hvordan kroppen kjennes, vil ikke starte med overbelastning heller, og 5 av 7 dager er uansett ikke så verst altså! :smug:
Imponerende! Mer enn jeg har trent hvertfall :pjeg sliter med å finne motivasjon til å generelt trene, liker at det er en tanke bak det (f.eks det å grave ut en parkeringsplass, flytte fyllmasse osv, elsker det:p)

Imponerende! Mer enn jeg har trent hvertfall :pjeg sliter med å finne motivasjon til å generelt trene, liker at det er en tanke bak det (f.eks det å grave ut en parkeringsplass, flytte fyllmasse osv, elsker det:p)

Skjønner hva du mener. Er mye flinkere til å finne motivasjon hvis det er en jobb som skal gjøres jeg også :p
Men jeg finner ikke nødvendigvis motivasjon til å trene hver dag, jeg bare gjør det, for jeg vet at jeg angrer aldri på en økt :happy:

Skjønner hva du mener. Er mye flinkere til å finne motivasjon hvis det er en jobb som skal gjøres jeg også :p
Men jeg finner ikke nødvendigvis motivasjon til å trene hver dag, jeg bare gjør det, for jeg vet at jeg angrer aldri på en økt :happy:
Sant nok :) skal prøve å finne motivasjon til det etterhvert, per nå er graving og disse tingene trening nok for meg :hilarious:

Dagens vekt: 84,8 kg
Så da er jeg tilbake på samme vekt som for en uke siden. :) Helt greit, jeg har jo trent 5 dager forrige uke, så noe av fettet må vel ha blitt byttet ut med muskler :angelic:

Nå har jeg igjen 2 kg ned til BMI normalvektig (25.0)!

Dagens vekt: 84,8 kg
Så da er jeg tilbake på samme vekt som for en uke siden. :) Helt greit, jeg har jo trent 5 dager forrige uke, så noe av fettet må vel ha blitt byttet ut med muskler :angelic:

Nå har jeg igjen 2 kg ned til BMI normalvektig (25.0)!
Jeg har igjen mellom 9 og 10kg for å få normalvektig bmi (dvs ca 66-67kg):angelic: ulempen med å være lav :hilarious:
trooor ikke det skjer, men får se :p

Nå går jeg fra min trofaste og simple fitbit, til fordel for en mer avansert klokke fra garmin. Det er litt av en overgang, da jeg har hatt fitbit alta siden den kom ut, og egentlig vært greit fornøyd med den, men nå vil jeg ha mer ut av klokka og bruke den som et verktøy for å forbedre treningen. Så jeg gikk all in jeg, og unnet meg ei klokke til 7.000 kr. Aldri hatt så dyr klokke før, men jeg digger den foreløpig! Gleder meg til å teste ut intervalltrening med den nye klokka mi :D

Kostholdet har jeg skrevet lite om i det siste. Jeg har begynt å loggføre alt jeg spiser i Lifesum, og ser at jeg ligger bra an kalorimessig, men sliter litt med å få i meg nok protein. Selv etter å ha inkludert et egg til frokost og tilsatt proteinpulver i lunsjen min.. Så, hva er dine beste kilder til protein?
Litt gammelt dette, men mannen har også brukt Lifesum og strever også med det proteingreiene. Og hvis han klarer det, så mangler noe annet. :rolleyes:

Litt gammelt dette, men mannen har også brukt Lifesum og strever også med det proteingreiene. Og hvis han klarer det, så mangler noe annet. :rolleyes:

Jeg endret målet for makroverdiene mine, så da satt jeg protein ned til 20% og nå treffer jeg litt bedre. Regnet litt på det og det burde holde :) så har satt 50% karbo, 20% protein og 30% fett som mål nå da :)

Steike du er god! Blir inspirert av å lese om treningen din - takk!

Så gøy! Takk skal du ha :D Nå ble jeg mer motivert til å ta i et tak igjen! Har blitt dårlig med trening denne uken fordi jeg har måtte forebygge brystbetennelse. Ble plutselig rød og øm på begge bryst, og det ble ubehagelig å trene, så har bare fått inn en ordentlig økr hittil denne uken fordi min ledige tid ellers har gått med til pumping og sterilisering av pumpeutstyr, og nå var det vanskeligere å komme i gang igjen kjenner jeg :p

Jeg har igjen mellom 9 og 10kg for å få normalvektig bmi (dvs ca 66-67kg):angelic: ulempen med å være lav :hilarious:
trooor ikke det skjer, men får se :p

Viktigste er at du kommer til et sted hvor du trives med deg selv :happy:

Så gøy! Takk skal du ha :D Nå ble jeg mer motivert til å ta i et tak igjen! Har blitt dårlig med trening denne uken fordi jeg har måtte forebygge brystbetennelse. Ble plutselig rød og øm på begge bryst, og det ble ubehagelig å trene, så har bare fått inn en ordentlig økr hittil denne uken fordi min ledige tid ellers har gått med til pumping og sterilisering av pumpeutstyr, og nå var det vanskeligere å komme i gang igjen kjenner jeg :p
Håper du føler deg bedre og slapp relativt lett unna betennelse :Heartred

Ånei! Jeg trodde det var litt faren over for det nå? :nailbiting: Jeg var jo helt hysterisk i vinter, men har slappet av nå.

Håper du føler deg bedre og slapp relativt lett unna betennelse :Heartred

Klarte heldigvis å pumpe unna sånn at det ikke utviklet seg noe mer :happy:

Ånei! Jeg trodde det var litt faren over for det nå? :nailbiting: Jeg var jo helt hysterisk i vinter, men har slappet av nå.

Neida, det kan man få når som helst på året, har ikke sammenheng med kulde. Klarte heldigvis å pumpe unna sånn det ikke utviklet seg noe mer! :happy:

Dagens vekt: 83,9 kg :woot:

Får ikke veid meg på fredag, da er jeg på reise, og jeg gidder faktisk ikke å pakke med meg vekta :p Så neste veiing blir mandag morgen når vi er hjemme igjen :happy:

Back
Topp