Bort med babykiloene

Dagens vekt: 83,9 kg :woot:

Får ikke veid meg på fredag, da er jeg på reise, og jeg gidder faktisk ikke å pakke med meg vekta :p Så neste veiing blir mandag morgen når vi er hjemme igjen :happy:
Hvor skal dere reise? :) har du ferie?
 
Neida, det kan man få når som helst på året, har ikke sammenheng med kulde. Klarte heldigvis å pumpe unna sånn det ikke utviklet seg noe mer! :happy:

Bra du fikk kontroll på det!

Tenkte egentlig at det var "faren over" fordi vi har fått kontroll (?) på melkemengde og amming. :happy:
 
Bra du fikk kontroll på det!

Tenkte egentlig at det var "faren over" fordi vi har fått kontroll (?) på melkemengde og amming. :happy:

Ja, sånn ja!
Mini spiste/drakk oftere når det var så varmt ute, og så ble det litt mer levelige temperaturer igjen og han spiste/drakk som normalt. Så han økte produksjonen når det var så varmt, tror det var det som forårsaket det :p
 
Det hadde vært så utrolig bra om dere snart fikk flytte inn! :notworthy
Føler det går i kvikksand akkurat nå, har vel litt å si at elektriker (firma) vi bruker snart tar ferie og ikke har folk å sende til oss da :rolleyes: da stopper det helt opp :wacky:
 
Går litt i ett om dagen!

Har ikke fått inn den treningen jeg ønsket, og ikke spist helt optimalt siden forrige oppdatering, men det har ikke vært helt de store utskeielsene heller. Vekta viste 82,7 kg i dag :smug::joyful:

Nå skal vi reise til hytten enten i morgen eller torsdag, og da blir det straks litt lettere for meg å få inn jevnt med trening igjen. Fine områder å jogge og kan avslutte med et bad i sjøen om jeg vil :happy:
 
Går litt i ett om dagen!

Har ikke fått inn den treningen jeg ønsket, og ikke spist helt optimalt siden forrige oppdatering, men det har ikke vært helt de store utskeielsene heller. Vekta viste 82,7 kg i dag :smug::joyful:

Nå skal vi reise til hytten enten i morgen eller torsdag, og da blir det straks litt lettere for meg å få inn jevnt med trening igjen. Fine områder å jogge og kan avslutte med et bad i sjøen om jeg vil :happy:

Høres herlig ut!
 
Long time, no see! Her har jeg slått på feriemodus deluxe. Har vært en tur i Bergen, og så et par uker på hytta. De siste dagene har det vært alt for varmt for å gjøre noen ting annet enn å bade, og jeg har ikke orket å spise noe særlig mat, så det har blitt iskrem til lunsj :p
Skal hjem på søndag, så spennende å se hva vekta viser på mandag!
 
Vekta viste i dag 82.0 kg, så har faktisk gått litt ned i ferien. :) Kommer til å veie meg igjen allerede på fredag for å komme tilbake til gammel rytme igjen. :)
Denne uken blir hovedfokus kosthold, og null godis i ukedagene igjen, fra neste uke tenker jeg å begynne på treningsprogrammet mitt igjen. :)
 
Vekta viste i dag 82.0 kg, så har faktisk gått litt ned i ferien. :) Kommer til å veie meg igjen allerede på fredag for å komme tilbake til gammel rytme igjen. :)
Denne uken blir hovedfokus kosthold, og null godis i ukedagene igjen, fra neste uke tenker jeg å begynne på treningsprogrammet mitt igjen. :)
Woho! :D
 
Vekta viste i dag 82.0 kg, så har faktisk gått litt ned i ferien. :) Kommer til å veie meg igjen allerede på fredag for å komme tilbake til gammel rytme igjen. :)
Denne uken blir hovedfokus kosthold, og null godis i ukedagene igjen, fra neste uke tenker jeg å begynne på treningsprogrammet mitt igjen. :)
Det er jo kjempe bra :happy:
 
Skulle jo egentlig vente til i morgen med å veie meg, men nå har jeg vært skikkelig flink de siste dagene, og tenkte at noe av vekta kan ha vært vannvekt, så måtte bare sjekke i dag da. :angelic:
Og noe av vekta må jo ha vært vannvekt, for vekta viste 80,4 kg i dag :smug:
Nå er 70-tallet nærme nå! :woot:
 
Skulle jo egentlig vente til i morgen med å veie meg, men nå har jeg vært skikkelig flink de siste dagene, og tenkte at noe av vekta kan ha vært vannvekt, så måtte bare sjekke i dag da. :angelic:
Og noe av vekta må jo ha vært vannvekt, for vekta viste 80,4 kg i dag :smug:
Nå er 70-tallet nærme nå! :woot:
Så gøy, utrolig motiverende når man får så gode resultater :happy:
 
Skulle jo egentlig vente til i morgen med å veie meg, men nå har jeg vært skikkelig flink de siste dagene, og tenkte at noe av vekta kan ha vært vannvekt, så måtte bare sjekke i dag da. :angelic:
Og noe av vekta må jo ha vært vannvekt, for vekta viste 80,4 kg i dag :smug:
Nå er 70-tallet nærme nå! :woot:
Woho, nærmer seg veldig med 70tallet nå, ja :D
Vanskelig å holde seg fra å gå på vekta av og til, kjenner til det :angelic:
 
Kjempebra jobba! :)
 
Så gøy, utrolig motiverende når man får så gode resultater :happy:

Ja! Det er veldig motiverende. Og ekstra motiverende når 70-tallet er så veldig innen rekkevidde. Er jeg skikkelig flink nå så er jeg kanskje på 70-tallet allerede neste uke eller uken etter der! :woot:


Woho, nærmer seg veldig med 70tallet nå, ja :D
Vanskelig å holde seg fra å gå på vekta av og til, kjenner til det :angelic:

Ja, det er kjempevanskelig noen ganger, jeg har jo egentlig satt veiedager til mandag og fredag, men det hender jeg går på vekta mye oftere likevel fordi jeg er så nysgjerrig :angelic:


Kjempebra jobba! :)

Takk! :D
 
Ja! Det er veldig motiverende. Og ekstra motiverende når 70-tallet er så veldig innen rekkevidde. Er jeg skikkelig flink nå så er jeg kanskje på 70-tallet allerede neste uke eller uken etter der! :woot:




Ja, det er kjempevanskelig noen ganger, jeg har jo egentlig satt veiedager til mandag og fredag, men det hender jeg går på vekta mye oftere likevel fordi jeg er så nysgjerrig :angelic:




Takk! :D
Jeg veier meg oftere enn en dag i uka, rett og slett for å se at snittet til sammen ligger jevnt. Så hvis jeg plutselig øker en kg en dag midt i uka, så trenger jeg ikke å få helt panikk :hilarious:
 
Back
Topp