Bort med babykiloene

Skulle egentlig oppdatere mer i går, men hele kvelden gikk bort til overtrøtt baby som ikke ville sove. :p
Gikk tre turer i går, ikke så lange men endte på 16 469 skritt i går. :)
Deilig å være på 80-tallet vektmessig, og kjenne at klærne sitter litt løsere. Dette går riktig vei altså, og nå blir det bare mere turer ut fremover!
Prøvde å gå med baby i bæresele for første gang i går, han sovnet tvert og sov hele turen, så den kommer til å bli godt brukt når det er bart i skogen igjen! :D
 
Dagen i dag ble ikke så mye gåing som jeg hadde håpet. Men har stort sett gjort noe i hele dag. Baby har vært mye på puppen i dag, og det påvirker jo antall skritt også. Har 9099 skritt i skrivende stund. Det blir nok ikke 10 000 skritt i dag da jeg tenker jeg skal gå og legge meg nå. :)

Jeg har spist masse i dag, vært skikkelig sulten!
Spiste 3 torskefileter til middag i dag :eek: Pleier stort sett spise 1, kanskje 2 hvis jeg er skikkelig sulten. :rolleyes: Hadde 2 poteter og en halv brokkoli som tilbehør. Saus er jeg ikke sånn kjempeglad i, så det bruker jeg sjelden. :p
 
Dagen i dag ble ikke så mye gåing som jeg hadde håpet. Men har stort sett gjort noe i hele dag. Baby har vært mye på puppen i dag, og det påvirker jo antall skritt også. Har 9099 skritt i skrivende stund. Det blir nok ikke 10 000 skritt i dag da jeg tenker jeg skal gå og legge meg nå. :)

Jeg har spist masse i dag, vært skikkelig sulten!
Spiste 3 torskefileter til middag i dag :eek: Pleier stort sett spise 1, kanskje 2 hvis jeg er skikkelig sulten. :rolleyes: Hadde 2 poteter og en halv brokkoli som tilbehør. Saus er jeg ikke sånn kjempeglad i, så det bruker jeg sjelden. :p
Maten og at baby har vært mye på puppen i dag har helt sikkert en sammenheng. Og torsk, poteter og brokkoli er jo ikke det verste å spise mye av akkurat. :p
 
Dagen i dag ble ikke så mye gåing som jeg hadde håpet. Men har stort sett gjort noe i hele dag. Baby har vært mye på puppen i dag, og det påvirker jo antall skritt også. Har 9099 skritt i skrivende stund. Det blir nok ikke 10 000 skritt i dag da jeg tenker jeg skal gå og legge meg nå. :)

Jeg har spist masse i dag, vært skikkelig sulten!
Spiste 3 torskefileter til middag i dag :eek: Pleier stort sett spise 1, kanskje 2 hvis jeg er skikkelig sulten. :rolleyes: Hadde 2 poteter og en halv brokkoli som tilbehør. Saus er jeg ikke sånn kjempeglad i, så det bruker jeg sjelden. :p
Min hengte også på puppen i går. Mistenker konspirasjon. :wacky:
 
Maten og at baby har vært mye på puppen i dag har helt sikkert en sammenheng. Og torsk, poteter og brokkoli er jo ikke det verste å spise mye av akkurat. :p

Det henger helt sikkert sammen ja! Og ja, det er verre ting å spise mye av enn alt jeg spiste i går egentlig :p
 
Min hengte også på puppen i går. Mistenker konspirasjon. :wacky:

Det må være konspirasjon!
Men tim gjengeld har jeg faktisk fått han til å sovne i kurven sin for første gang i dag! Tidligere har jeg enten måtte amme han i søvn eller bysse han i søvn og så legge han ned, men nå sovnet han mens han lå i kurven! Milepæl :D
 
Vekta i dag var triste greier.. hatt noen dager med oksehunger, men nå må jeg virkelig skjerpe meg..
Opp en kilo, 90.6 :( Tilbake på 90-tallet..
Rart med det, selv om det bare er en kilo så er det en stor forskjell mentalt for meg å være på 90-taller fremfor 80-tallet. 80-tallet føles ikke like ille, særlig når jeg er vant til å veie rundt 75 kg og trives der..

Nå har jeg en BMI på 27.4 og vil gjerne tilbake til ca BMI 22.5 som jeg er vant til.

Føler egentlig ikke jeg har vært såå ille i matveien at jeg burde gå opp heller.. jaja, får bruke helga til å forbedre meg, vil gjerne ned mot 80-tallet igjen nå..
 
Fordelen med at vekta viste som den gjorde i dag er at jeg fikk tatt min første treningsøkt med vogna i dag. Intervalltrening i bakke kombinert med tur unnagjort allerede, og klokken er bare 10, så det er jo rom for å få gått en ålreit tur til senere i dag :happy: Dette skal det gjøres mer av, for det føles utrolig deilig etterpå :smug:
 
Fordelen med at vekta viste som den gjorde i dag er at jeg fikk tatt min første treningsøkt med vogna i dag. Intervalltrening i bakke kombinert med tur unnagjort allerede, og klokken er bare 10, så det er jo rom for å få gått en ålreit tur til senere i dag :happy: Dette skal det gjøres mer av, for det føles utrolig deilig etterpå :smug:
Imponert! Både over innsats og tidspunkt. :D
Løp opp bakken(e), eller?
 
Imponert! Både over innsats og tidspunkt. :D
Løp opp bakken(e), eller?

Jogget vel mer enn jeg løp opp bakkene :p var tungt nok det. :shy:
Var på kontroll hos jordmor i dag og fikk sjekket magemusklene mine også, de er sammen hele veien så fikk klarsignal til å trene de rette magemusklene nå også :D så da skal jeg komme i gang litt mer ordentlig med treninga! :D:D
 
Jogget vel mer enn jeg løp opp bakkene :p var tungt nok det. :shy:
Var på kontroll hos jordmor i dag og fikk sjekket magemusklene mine også, de er sammen hele veien så fikk klarsignal til å trene de rette magemusklene nå også :D så da skal jeg komme i gang litt mer ordentlig med treninga! :D:D
Haha, jeg er på det stadiet at å gå fort er mer enn nok.

Eh, er det vanlig med slik sjekk hos jordmor? :facepalm: Nå mistet jeg all kontroll, kjenner jeg. :rolleyes:
Og hva gjør hun evnt? En mer kvalifisert og proff variant av selvsjekken du delte her en gang?
 
Last edited:
Haha, jeg er på det stadiet at å gå fort er mer enn nok.

Eh, er det vanlig med slik sjekk hos jordmor? :facepalm: Nå mistet jeg all kontroll, kjenner jeg. :rolleyes:
Og hva gjør hun evnt? En mer kvalifisert og proff variant av selvsjekken du delte her en gang?

Jeg spurte om hun kunne sjekke, bare for å være sikker :happy: Jeg kjenner ikke igjen magen min når jeg tar på den nå, så selvom jeg trodde det var i orden så var jeg litt usikker og har derfor valgt å la være å trene magen frem til nå da :happy:
 
Jeg spurte om hun kunne sjekke, bare for å være sikker :happy: Jeg kjenner ikke igjen magen min når jeg tar på den nå, så selvom jeg trodde det var i orden så var jeg litt usikker og har derfor valgt å la være å trene magen frem til nå da :happy:
Ok! Lurt!
 
Jogget vel mer enn jeg løp opp bakkene :p var tungt nok det. :shy:
Var på kontroll hos jordmor i dag og fikk sjekket magemusklene mine også, de er sammen hele veien så fikk klarsignal til å trene de rette magemusklene nå også :D så da skal jeg komme i gang litt mer ordentlig med treninga! :D:D
Åh, så deilig! ❤️ Kjenner at jeg misunner deg med magemusklene altså... Mine har fremdeles ikke samlet seg igjen, 4 år etter fødsel :banghead:
 
Åh, så deilig! ❤️ Kjenner at jeg misunner deg med magemusklene altså... Mine har fremdeles ikke samlet seg igjen, 4 år etter fødsel :banghead:

Akkurat det var jeg veldig spent på!
Er det håp for at de vil samle seg igjen så lenge etter fødsel eller må det i såfall et inngrep til da?
 
Hmm, klarte ikke dy meg så gikk på vekta igjen i dag. 89.0 kg viste den? Måtte kontrollveie flere ganger, 89.0 kg. Kan det virkelig variere så mye fra dag til dag? 1.6 kg liksom?
 
Antall skritt i går ble forresten 17 480 :)
 
Hmm, klarte ikke dy meg så gikk på vekta igjen i dag. 89.0 kg viste den? Måtte kontrollveie flere ganger, 89.0 kg. Kan det virkelig variere så mye fra dag til dag? 1.6 kg liksom?
Litt mer vann, litt mer innhold i magen, hadde du noe på det og var det det samme? Om du har fått mensen tilbake kan det ha innvirkning. Vektnedgang handler først og fremst om trend over tid, noen hundre gram opp her og der har ikke så mye å si i lengden. :)
 
Back
Topp