Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
WoW!Jeg har forresten klart å dytte i meg en hel pakke (200 g) med After Eight i dag da....![]()

WoW!
Jeg elsker After Eight, men en hel pakke hørtes litt mye (les: kvalmende) ut.
Men min lille smell (som tilsvarer sikkert tee ruter melkesjokolade) ble veldig ubetydelig i forhold.![]()

Det går vel opp og ned for oss alle. En smell nå og da må påregnesI går ble det mye mat/godteri og lite mosjon. Skikkelig dårlig dag altså. Skal være bedre i dag!
Nå er det bare veier så da blir det minst én trilletur i dag. Skal ikke se bort i fra at jeg går to heller, det er siste innspurt i en fitbitchallenge jeg er med i i dag.![]()
Det går vel opp og ned for oss alle. En smell nå og da må påregnesgoood tur
![]()
Haha! Jeg så for meg at du satte en hel eske livs i en smekk. Så deg for meg i en haug med After Eight-poser.Hele pakken på en gang hadde nok vært kvalmende jahar spist den opp i løpet av hele dagen. Ble ganske forsynt på After Eight etterhvert, så det frister ikke til gjentakelse
Høres ut som dun utskeielse er helt innafor
I dag skal jeg ikke spise godteri!
Aha! Ikke lett å holde tritt da.I går ble det mye mat/godteri og lite mosjon. Skikkelig dårlig dag altså. Skal være bedre i dag!
Nå er det bare veier så da blir det minst én trilletur i dag. Skal ikke se bort i fra at jeg går to heller, det er siste innspurt i en fitbitchallenge jeg er med i i dag.![]()

Haha! Jeg så for meg at du satte en hel eske livs i en smekk. Så deg for meg i en haug med After Eight-poser.
Aha! Ikke lett å holde tritt da.![]()
Det er litt imponerende, egentlig. Både at du klarte det, og at du åpenbart har sluttet med det.Haha! Ikke mange år siden jeg lett kunne tømt en pakke på én gang altså![]()

Imponerende at du er i gang med å ta tak i babykiloene allerede! Det er min plan også.. etter påske kanskje.![]()

Her har jeg blødd i 6 uker etter fødsel, så skal jeg bare få én uke pause før det er på’n igjen?
Urettferdig!! Jeg forventet at tanta skulle holde seg unna en stund til siden jeg fullammer! 

Ikke bra at du glemmer å spise. Men yey for milepæl under 90!Onsdag ble det 14 829 skritt. Gikk tur med ei venninne, ca 6 km
Måtte unne meg litt kos også da, så det ble dette til lunsj på turen:
Vis vedlegget 351803
I går ble det 10 709 skritt. Gikk en liten tur med ei venninne som nettopp har født, og så tok jeg med meg hundene og gikk tur med svigermor etterpå. Mye roligere tempo i går enn på onsdag.
Spiste to brødskiver til frokost, glemte å spise lunsj, og så ble det kalkun til middag.
I dag skal jeg på besøk til mine besteforeldre, de skal få møte gutten min for første gang. Det gleder jeg meg til! Prøver å få til en gåtur etter besøket
Vekta viste 89,9 kg i dag. Bare 100 gram ned fra mandag, men det er under 90 iallfall!
Skal prøve å være litt flinkere med kosthold i helgen, så blir det spennende å se hva vekta viser på mandag igjen.![]()

Jeg syns det er kjempevanskelig å huske å spise med en liten baby i hus. Ting skjer så plutselig, og da blir det brått ikke tid til den skiva likevel.
spennende å se hva vekta viser over helga. Alltid deilig å bytte første siffer!
Føler meg dritsunn! Så får vi se hvor mye alt det sukkeret straffer seg i morgen da