I dag har jeg vært til behandling hos osteopat. Vi fikk jobbet med noen låsninger i ryggen, og så nevnte jeg at jeg hadde kjent på litt bekkensmerter igjen i går når jeg jogget litt, og det var ikke så rart for hadde en skikkelig forskyvning i bekkenet. Fikk rettet opp i det, og løst opp i litt stive muskler også. Følte meg mye lettere i kroppen etter timen! Og veldig greit å få løst opp i det nå så jeg slipper å plages med bekkenet igjen!
Så skal man jo ta det rolig etter behandling, men ut på tur må jeg jo. Det ble en times lang tur med baby i bæresele i dag. Deilig
Har fått litt dilla på smoothie nå, så ble smoothie til frokost i dag.

Det metter en del ekstra når jeg har oppi havregryn da
Det går som jeg hadde håper på, jo mer aktivitet jeg er i jo mindre frister det med usunn mat og godteri. Så det går rette veien nå føler jeg.
Har også fått tilbud om tilrettelagt trening hos kommunen, så jeg vurderer litt om jeg skal takke ja til det. Litt lettere å få struktur på treningen når man må møte opp et sted og trene med en trener. Det er liksom litt utfordrende å få til det hjemme til faste tider med baby synes jeg. Men så er jeg av den litt ustrukturerte typen også da.
Antall skritt hittil i dag: 12 986. Resten av kvelden blir å slappe av, så det blir bare en ubetydelig mengde skritt til i dag.