God påske, Eskimonika!god påske
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God påske, Eskimonika!god påske
Tusen takk, Stardust [emoji173] håper alt står bra til med deg også, og at du har en fin påske [emoji4]
Åå, gratulerer så mye!! krysser fingre og tær for at det er en terminspire denne gangen. Hvor langt på vei er du?Alt står veldig bra til er gravid igjen, og håper det holder denne gangen!
Åå, gratulerer så mye!! krysser fingre og tær for at det er en terminspire denne gangen. Hvor langt på vei er du?
Får du noe ekstra oppfølging denne gangen? Hyppige ultralyder hjalp i alle fall litt på nervene mine.4+0 bare, så veldig tidlig. tusen takk
Får du noe ekstra oppfølging denne gangen? Hyppige ultralyder hjalp i alle fall litt på nervene mine.
Jeg har ikke fått noe varsel om at du hadde svart, så jeg oppdaget det ikke før nå. Jeg fikk to ekstra ultralyder på sykehuset, men betalte for privat i tillegg. Var verdt hver eneste krone! Håper alt fremdeles står bra til med deg og lille spiren ❤Nei, får ikke det. Men skal gå privat selv til ultralyd uke 7, uke 10 og uke 13. Trenger å roe ned mine nerver og
Tusen takkgratulerer med 27 uker
Jeg har ikke fått noe varsel om at du hadde svart, så jeg oppdaget det ikke før nå. Jeg fikk to ekstra ultralyder på sykehuset, men betalte for privat i tillegg. Var verdt hver eneste krone! Håper alt fremdeles står bra til med deg og lille spiren ❤
Uke: 27+1
Termin: 7. juli
Kjønn: Gutt
Trimester: Andre
Neste kontroll: Glukosebelasningstest og svangerskapskontroll hos fastlege 16. april
Babyens størrelse: 1000 gram og 32 cm i følge BV-appen. Tenk at han er blitt et helt kilo da!
Kjenner du liv: Ja
Vektøkning: +7,6 - *kremt* noen har tydeligvis kosa seg i påska
Plager: Rett etter påske ble bekkenet plutselig mye verre, men synes jeg merker litt bedring etter to økter hos fysio denne uka. Vi reiser til Paris om to uker, så håper virkelig ikke bekkenet hemmer meg alt for mye da.
Humør: Som vanlig
Status jobb: I 100 % jobb, men fy så tungt det var å starte opp igjen etter ferien!
Cravings: Ingen.
Tanker om fødsel: Har ikke tenkt så mye på det enda. Er vel umulig å planlegge uansett, men kunne tenkt meg å prøve badekar som smertelindring og vil sannsynligvis ha epidural.
Innkjøp: Ikke noe nytt.
Annet: Oversikten til Babyverden over milepæler i svangerskapet påstår at tredje trimester starter i dag, men det kan vel ikke stemme? Alle andre steder jeg har sett står det enten 28+0 eller 28+1, men det nærmer seg uansett da!
Tusen takk I morgen er det akkurat tre måneder igjen til termin, så det begynner å nærme seg jaGratulerer så mye med 27 uker og snart høygravid nærmer seg nå altså !
Tusen takk I morgen er det akkurat tre måneder igjen til termin, så det begynner å nærme seg ja
Og gratulerer til deg med 5+0 og passering av kjemiskgrensa
Takk!Gratulerer med 28 uker
Hva slags bil har dere kjøpt da?
Herlig.Takk!
Mannen fikk ønsket sitt oppfylt, så det ble en Tesla Model S