Tusen takk, det går utvilsomt begge veier kjære deg ❤ God helg til deg også!Høres ut som begynnende ammetåke ja.
Herlig å følge deg og at det går så fint med den lille i magehuset sitt. God helg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, det går utvilsomt begge veier kjære deg ❤ God helg til deg også!Høres ut som begynnende ammetåke ja.
Herlig å følge deg og at det går så fint med den lille i magehuset sitt. God helg
Ja, veldig glad for det. I verste fall hadde jeg bare tatt kontrollene hos fastlegen, men fint å kunne kombinere det siden jordmødrene både har litt bedre tid og spesialkompetanse på feltet.Så bra kjemien med jordmor var god. Viktig det!
Ligger ganske likt med hjerteslagene som min Dings. Her var det 142 sist, har vært mellom 142 og 148 jevnt her.
Min lå høyere på UL 12+3, men fra 15+2 har den holdt seg lavere. Siden jeg ikke har doppler har jeg ikke så mange holdepunkter da. Blir spennende å se om din holder seg høyere, kan jo fort være ei frøken som gjemmer seg der inneVeldig nysgjerrig på den hjerterytmen altså. Min ligger foreløpig høyere enn deres, men vi får se utover
en av delene er det jo, så blir interessant. Bare morsomt å følge med på hjerterytmen og sammenligneMin lå høyere på UL 12+3, men fra 15+2 har den holdt seg lavere. Siden jeg ikke har doppler har jeg ikke så mange holdepunkter da. Blir spennende å se om din holder seg høyere, kan jo fort være ei frøken som gjemmer seg der inne
Takk! Det skal jeg så absoluttGratulerer med 25 uker.
Så kjekt med en sånn overraskelse fra mannen! Bare å nyte det altså.
Ja, veldig! Og i går tok han meg med ut på restaurant etter jobb, så jeg blir jo rent bortskjemt for tidenHerlig overraskelse fra mannen!
Og gratulerer med 25 uker. Bare tre uker igjen til tredje trimester nå.
Tusen takk ❤Gratulerer med 25 uker
Så koselig å få en sånn overraskelse fra mannen da
Ja, når vi får ny sjef i huset blir det nok andre boller. Nyter det mens jeg kanSå koselig!
Bare å nyte denne oppmerksomheten og å bli skjemt bort og den siste tiden som bare dere altså
Ja, så absolutt ❤Så utrolig koselig!
Tusen takk, Stardust [emoji173] håper alt står bra til med deg også, og at du har en fin påske [emoji4]Gratulerer med 25, snart 26 uker! [emoji173]️ håper alt står bra til Bobla