Godt å se deg innom her igjen, rekker jo å bli litt bekymret om det går for lang tid
Noen dager føler jeg at det meste er under kontroll, mens neste dag stresser jeg over alt jeg skulle ha gjort
Har begynt å mase på mannen om at han må skru opp stellekommoden (bekkenet mitt tåler nok ikke at jeg gjør det selv), men har har vært syk denne uka så det blir når han er frisk igjen
Nedtellingen til permisjonen er i gang for fullt, og inkludert i dag har jeg 29 arbeidsdager igjen. Bekkenet krangler mer og mer, så er spent på om jeg greier 100 % jobb de siste ukene.
Hvordan går det med forberedelser, jobb, nedtelling osv. hos deg?
Vi var på 3D/4D-ultralyd 28+6. Det lille bøllefrøet insisterte på å ligge med hendene foran ansiktet mesteparten av tiden, men vi fikk da likevel en del fine bilder og små videoklipp
Synes han hadde trekk fra både meg og pappaen, så nå er jeg spent på om det stemmer når han kommer ut. Skal dere på 3D/4D-ultralyd?
Ja, beklager full forsvinning! Datt plutselig helt ut av det når jeg ble logget ut fra BV på mobilen, og det ble tydeligvis veldig tiltak å komme meg inn igjen. (husket ikke passordet
) åsså gikk plutselig ukene! Åh, 29 dager igjen! så deilig!! Kjedelig å høre at bekkenet blir verre og verre
Får håpe og krysse fingrene for at det holder seg på sånn noen lunde OK nivå i innspurten her nå
Hvis ikke må du få deg noe gradert sykemelding. Fått streng beskjed av de rundt meg som har hatt bekkenløsning at hvis en ikke tar det på alvor, kan det sitte i leeeenge etter fødsel :O Viktig å ta vare på seg selv nå
Haha, det høres ut som om du egentlig har ganske god kontroll da
Selv om jeg kjenner igjen det med stressnivået. Det går opp og ned konstant
Deilig å ha det meste på plass!
Jeg har ikke tatt nedtelling på arbeidsdager enda, men går ut i perm 29 juni
Er ellers i full jobb, men går som deg til kiropraktor en gang i uken. Det hjelper masse på rygg og bekkensmerter
Gjør ikke så mye utenom jobb da
Mye horisontalen på sofaen med snopeposen altså
med verdens beste samvittighet!
Ang forberedelser er vi nesten i mål! Ser ingen grunn til å ikke være tidlig ute, så lenge formen nå er såpass bra. Det kan endre seg fort! Fikk hentet vognen i går (såå fin!) og bestilt bilstol. Ellers er det bare småplukk (som er en overraskende lang liste til både meg og lille!) som gjenstår. Men det tar jeg litt "dag for dag" når det passer seg
Åh, så utrolig koselig med fine bilder og video <3 Det er helt fantastisk at de kan bli så gode at du kan se trekkene til babyen! Helledussen
Vi skal i dag faktisk! 29+2
Gleder meg masse, og krysser fingrene for at vi får gode bilder!
Gratulerer så masse med 30+ uker
Gravidmassasje var jeg også på sist fredag. syns det var helt magisk, så jeg og tenkte at det skal jeg gjøre igjen uten tvil! (ref, viktig å ta vare på seg selv!)