Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Gratulerer med 30 uker!
Plutselig flyr tiden for deg jo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tenk at de snart er herJa, nærmer seg veldig for begge to nå!Jeg syns tiden fra 30+0 har rast avgårde.
De forsvinner nok greit igjen etterpå, og nå er det jo ikke så mange ukene igjen så begrensa hva en klarer å legge på seg siste tiden. Det er jo vann da eventuelt, men det renner jo fort av igjen etterpå.![]()
Håper tiden fremover flyr for min del også
).Takk! Synes tiden går ganske så fort selv også, så håper det fortsetter sånn de neste ti ukene.Gratulerer med 30 uker!
Tusen takk!Gratulerer så mye med 30!Snart har du hjerteplasteret ditt her
![]()

Tusen takk!
Men hva er det jeg ser i signaturen din?! Har du mistet igjen??![]()
Får håpe det jaTakk! Synes tiden går ganske så fort selv også, så håper det fortsetter sånn de neste ti ukene.
Så utrolig leit å høreJa dessverre![]()
Hvordan går det med deg da?Så utrolig leit å høredet var jo ikke sånn det skulle bli
Hvordan går det med deg da?
Det er veldig forståelig. Det gjør noe med deg å miste en ønsket spire, og det blir enda vanskeligere å tro på at man skal lykkes når det skjer flere ganger. For min del skygget frykten for å miste over gleden ved denne graviditeten i lang, lang tid. Man har selvfølgelig ingen garantier, men jeg både håper og tror at alle gode ting er tre for deg også ❤❤Veldig lei meg. Men har ikke klart å glede meg så mye enda fordi jeg var så redd for ny MA. Så er mest redd for å ikke klare å få barn nå. At dette bare kommer til å fortsette hver gang.![]()
Det er veldig forståelig. Det gjør noe med deg å miste en ønsket spire, og det blir enda vanskeligere å tro på at man skal lykkes når det skjer flere ganger. For min del skygget frykten for å miste over gleden ved denne graviditeten i lang, lang tid. Man har selvfølgelig ingen garantier, men jeg både håper og tror at alle gode ting er tre for deg også ❤❤
Tusen takk ❤ synes virkelig det er imponerende og raust at du greier å være glad på andre sine vegne etter det du har vært gjennom, det er langt fra noen selvfølge ❤Takk skal du hagodt å se at andre får det til, sånn som deg! Så glad på dine vegne!
Har inntrykk av at det er ganske vanlig når man har mistet flere ganger.Det er veldig forståelig. Det gjør noe med deg å miste en ønsket spire, og det blir enda vanskeligere å tro på at man skal lykkes når det skjer flere ganger. For min del skygget frykten for å miste over gleden ved denne graviditeten i lang, lang tid. Man har selvfølgelig ingen garantier, men jeg både håper og tror at alle gode ting er tre for deg også ❤❤
Godt å se deg innom her igjen, rekker jo å bli litt bekymret om det går for lang tidHei!
Nå var det lenge siden jeg hadde kikket innom her :O Så deilig å lese at alt står så bra til med deg og lillemann, og at plagene ikke er for voldsommeHer går alt også bare bra, selv om det begynner å bli tungt i rygg og bekken, og med våren/solen frister det veeeeeldig med noe kald vin i glasset
(dagens lille bagatell!) Har dere ellers alt under kontroll, og nedtelling til permisjon har begynt?
Skal dere på 3D/4D ultralyd forresten?
Synes han hadde trekk fra både meg og pappaen, så nå er jeg spent på om det stemmer når han kommer ut. Skal dere på 3D/4D-ultralyd?

Godt å se deg innom her igjen, rekker jo å bli litt bekymret om det går for lang tid
Noen dager føler jeg at det meste er under kontroll, mens neste dag stresser jeg over alt jeg skulle ha gjortHar begynt å mase på mannen om at han må skru opp stellekommoden (bekkenet mitt tåler nok ikke at jeg gjør det selv), men har har vært syk denne uka så det blir når han er frisk igjen
Nedtellingen til permisjonen er i gang for fullt, og inkludert i dag har jeg 29 arbeidsdager igjen. Bekkenet krangler mer og mer, så er spent på om jeg greier 100 % jobb de siste ukene.
Hvordan går det med forberedelser, jobb, nedtelling osv. hos deg?
Vi var på 3D/4D-ultralyd 28+6. Det lille bøllefrøet insisterte på å ligge med hendene foran ansiktet mesteparten av tiden, men vi fikk da likevel en del fine bilder og små videoklippSynes han hadde trekk fra både meg og pappaen, så nå er jeg spent på om det stemmer når han kommer ut. Skal dere på 3D/4D-ultralyd?