Da krysser jeg fingrene for at den siste blir positiv hvordan ser tempen ut da?Takk. Håper den kommer til helga har bare en test igjen... litt krise
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da krysser jeg fingrene for at den siste blir positiv hvordan ser tempen ut da?Takk. Håper den kommer til helga har bare en test igjen... litt krise
Ikke så bra. Dårlig søvn de siste to dagene har ødelagt kurva miDa krysser jeg fingrene for at den siste blir positiv hvordan ser tempen ut da?
Åh, det er så irriterende Håper du sover godt fremover og at tempen hopper til værs snart!Ikke så bra. Dårlig søvn de siste to dagene har ødelagt kurva mi
TakkÅh, det er så irriterende Håper du sover godt fremover og at tempen hopper til vært snart!
Spennende tider fremoverPP4 CD 18
I dag kom krysset i FF [emoji4] eltestene var fremdeles positive da jeg la meg CD 16, men negative da jeg sto opp, så med tanke på tempen så slapp sannsynligvis egget i løpet av natta. Lurer derfor på om det egentlig er mest rett å si 2 dpo i dag. Får i alle fall ha det i bakhodet når testetøsa melder sin ankomst [emoji28]
Lykke til i dpo landPP4 CD 18
I dag kom krysset i FF [emoji4] eltestene var fremdeles positive da jeg la meg CD 16, men negative da jeg sto opp, så med tanke på tempen så slapp sannsynligvis egget i løpet av natta. Lurer derfor på om det egentlig er mest rett å si 2 dpo i dag. Får i alle fall ha det i bakhodet når testetøsa melder sin ankomst [emoji28]
Ja, for oss begge [emoji4]Spennende tider fremover
Takk, håper vi begge kan flytte over i maiforumet [emoji4]Lykke til i dpo land
Det hadde vært helt supert!!Takk, håper vi begge kan flytte over i maiforumet [emoji4]
Det hadde vært fantastiskTakk, håper vi begge kan flytte over i maiforumet [emoji4]
Takk for heiing [emoji1] Håååper så inderlig at jeg kan følge etter deg [emoji173]Heia heia! Nå må du følge med over til mai! [emoji173]️
Det er så spennende å følge medPP4 6DPO
Om tiden går mye saktere nå, så tror jeg den stopper opp [emoji14] tempen som var så fin og jevn før el har nå gått litt opp og ned, men holder seg i det minste godt over coverline [emoji4]
Planen er å vente til fredag, da er jeg 9 dpo [emoji4] men jeg har aldri klart å vente lenger enn 8 dpo tidligere da, så vi får se [emoji85]Spennende!!!! når ryker første test?
PP4 8DPO
I dag gikk tempen opp 0,03 grader igjen. Ikke akkurat et temphopp å juble for, men er glad den ikke gikk videre nedover [emoji4] har en del stikninger i livmorsområdet og på venstre side av magen (eggstokk?), men ellers ingen symptomer i det hele tatt.