Blue_ prøver på nytt <3

Operasjonen til mormor gikk veldig bra. Gleder meg til å ringe henne i morgen! Har et veldig nært forhold til besteforeldrene mine <3

Operasjonen til mormor gikk veldig bra. Gleder meg til å ringe henne i morgen! Har et veldig nært forhold til besteforeldrene mine <3
Så bra!! :)) Jeg er så glad for at det går din vei nå! Det er virkelig fortjent. Håper vi kommer i samme termingruppe! SNART!

Så bra!! :)) Jeg er så glad for at det går din vei nå! Det er virkelig fortjent. Håper vi kommer i samme termingruppe! SNART!

Så god du er :) det håper jeg også! Og da skal spirene våre blomstre i magen, heeeelt til termin!
Gleder meg til å begynne prøvingen igjen. Like spennende nå som sist :)

Nå er det flere dager siden jeg har tempet pga sykdom. I dag hadde jeg litt blod i slimet igjen... Men nå vet jeg at det ikke er pga rester. Dessuten var det friskt. Kanskje tr som kommer... Eller.....

På gøy tok jeg en el-test. Da jeg har en teori om at kroppen min kanskje tror de siste blødningene jeg hadde var tr... I så fall nærmer det seg el... Da jeg hadde det sånn ca på CD16-18 før...

Om det stemmer er jeg på CD16 i dag...

El-testen har blitt sterkere siden tirsdag... Den er ikke positiv, men kan jo være den blir sterkere utover kvelden eller i morgen...

ImageUploadedByBV Forum1472110991.373528.jpg
ELT fra tirsdag

ImageUploadedByBV Forum1472111022.791991.jpg
ELT fra i dag, torsdag

Last edited:
Mer slim med friskt, lyserosa blod nå.

Jeg jubler uansett hva som kommer :D

Last edited:
Tror det er tr som kommer... Og hun er veldig velkommen!

Men tankene vandrer litt tilbake til mai... Da jeg 4 dager etter slim med friskt, lyserosa blod fikk:

ImageUploadedByBV Forum1472122703.882095.jpg

Skjønner ikke en dritt :p

I formiddag VS nå

ImageUploadedByBV Forum1472140814.352374.jpg

Tror jeg må bestille noen digitale til vi skal igang på ordentlig :p

Dag 50:

Ikke noe blod i trusa... Men en større mengde ved tørk, enn i går!

Næææærmer seg!!! Komme da, tante!

Skal vel få mensen på mandag når jeg skal på intervju :p Haha, så typisk :p

Nå skal livet snu!

Last edited:
Så gira nå til å fylle inn på CD1!

CD 1:
CD 2:
CD 3:
CD 4:
CD 5:
CD 6:
CD 7:
CD 8:
CD 9:
CD 10:
CD 11:
CD 12:
CD 13:
CD 14:
CD 15:
CD 16:
CD 17:
CD 18:
CD 19:
CD 20:
CD 21:
CD 22:
CD 23:
CD 24:
CD 25:
CD 26:
CD 27:
CD 28:
CD 29:
CD 30:
CD 32:
CD 33:
CD 34:

Spennende! Lykke til!!

Heier på tanta! Måtte hun komme fort, for så å ikke vise seg på 9 måneder i alle fall!

Jaaaa! Spottingen har tatt seg opp fra i går... Men er ikke tante helt ennå. Synes hun bare kan komme nå altså :D jeg vil nemlig havne i juni!

Dag 50:

Ikke noe blod i trusa... Men en større mengde ved tørk, enn i går!

Næææærmer seg!!! Komme da, tante!

Skal vel få mensen på mandag når jeg skal på intervju :p Haha, så typisk :p

Nå skal livet snu!

Wii bra innstilling! Blir inspirert,hilsen negative Nils ;)

Wii bra innstilling! Blir inspirert,hilsen negative Nils ;)

Hihi, takk! Må bare tro at det går bra nå altså :D sååå motivert for å komme inn i syklusen igjen!

Du er da i dpo-land :) og virket som om du hadde en del symptomer? Heia, heia!!!

Jeg husker jeg syntes veldig synd på meg selv som måtte vente i 5 uker på mens etter MA....så da syntes jeg i hvertfall synd på deg!! Det er så utrolig frusterende å bare vente.... Håper CD 1 kommer snart, helst i går!! :D

Jeg husker jeg syntes veldig synd på meg selv som måtte vente i 5 uker på mens etter MA....så da syntes jeg i hvertfall synd på deg!! Det er så utrolig frusterende å bare vente.... Håper CD 1 kommer snart, helst i går!! :D

Takk for omtanken! Ja, ville jo helst vært i gang igjen nå... Vet iallfall at den er på vei :p Kommer seriøst til å gråte av glede når jeg kan plotte inn CD1 ass!!

Back
Topp