Blue_ prøver på nytt <3

Mhm :) tar gjerne en overraskelse om noen uker :D Men er veldig forberedt på første skikkelige pp!

Når testene ikke er positive vil vi jo bare ha tr og begynne på nytt. Synes jeg så "noe" på testene dine da... Og om du får strek sent, er det vel håp fortsatt?

Ja, nemlig :) Nei, testene bare tuller med meg. Jeg måtte tilbake å se på de i stad, og da Så jeg ingenting. Veldig rart at jeg kunne se noe tidligere i dag, har det jo til og med på bilde! :-/

Ønsker deg en god lørdagskveld! Her lader vi opp til skolestart for ikke mindre enn fire stk på mandag! Jeg og mannen min har to barn, mannen min har ei fra før og så har fostersøstra mi også flytta hit siden vgs i nærheten her. :)) Så det blir fullt i Casa Caos i høst!

Ja, nemlig :) Nei, testene bare tuller med meg. Jeg måtte tilbake å se på de i stad, og da Så jeg ingenting. Veldig rart at jeg kunne se noe tidligere i dag, har det jo til og med på bilde! :-/

Ønsker deg en god lørdagskveld! Her lader vi opp til skolestart for ikke mindre enn fire stk på mandag! Jeg og mannen min har to barn, mannen min har ei fra før og så har fostersøstra mi også flytta hit siden vgs i nærheten her. :)) Så det blir fullt i Casa Caos i høst!

Så kjipt!

Oi! Ja, da høres det ut som om det blir "livvat" hos dere! Takk, og god lørdag til dere også :)

Fikk ikke tempet i dag. Ikke bare bare med temping og småbarn som kommer hoppende inn i senga :p så da vet jeg ikke hvordan jeg ligger an i løypa.... Fortsatt....

Murrer sånn i magen min om dagen... Løper på do hele dagen for å sjekke om tr er på plass.... "Nå kommer den, nå kommer den" - Løper på do, ingenting.... Føles nesten litt som første dag med mens...

Jeg forventer antageligvis at den skal komme snart... Har jo ventet i over 6 uker... Og vært veldig klar for at den skulle komme, sånn at vi kunne se fremover igjen.... Hodet har vært så innstilt på å få mensen tilbake... Det at jeg ikke aner noen ting om når den faktisk kommer gjør meg jo helt surrete...

Last edited:
Fikk ikke tempet i dag. Ikke bare bare med temping og småbarn som kommer hoppende inn i senga :p så da vet jeg ikke hvordan jeg ligger an i løypa.... Fortsatt....

Murrer sånn i magen min om dagen... Løper på do hele dagen for å sjekke om tr er på plass.... "Nå kommer den, nå kommer den" - Løper på do, ingenting.... Føles nesten litt som første dag med mens...

Jeg forventer antageligvis at den skal komme snart... Har jo ventet i over 6 uker... Og vært veldig klar for at den skulle komme, sånn at vi kunne se fremover igjen.... Hodet har vært så innstilt på å få mensen tilbake... Det at jeg ikke aner noen ting om når den faktisk kommer gjør meg jo helt surrete...
Jeg stiller oss inn på septembespirer jeg! :)

Trøtt

Oppblåst

Murringer

Ingen spor av tr

Dag 45 snart over...

Last edited:
Klarer ikke å se noe på tempen min om jeg har hatt el. Er noen dager og uker uten temping også, men har ikke helt troen...

ImageUploadedByBV Forum1471855107.485111.jpg

Vi har heller ikke lagt inn så fryktelig med aksjer. Da planen var å vente til etter første tr. Først og fremst var det godt og bare ha sex igjen! Siden vi ikke hadde hatt sex siden slutten av juni...

Jeg håper at kroppen snart er tilbake til normalen. Nærmer seg 7 uker siden aborten nå. Og tre uker siden jeg fikk negativ gtest...

Likevel er jeg trøtt og har murringer i magen. Trøtt er jeg nok fordi hverdagen er i gang igjen. Og murringer fordi jeg har fått urinveisinfeksjon og tr antageligvis er i anmarsj.

Heldigvis time til legen min i morgen. Sånn at jeg får tatt meg en sjekk etter aborten og får antibiotika for denne hersens UVI'en...

Er lov å være utålmodig og lei nå synes jeg...

Nye el-tester bestilt fra eBay så jeg skal være klar til neste og første pp etter MA.

Komme da, tante!

Dag 46:

Stikkinger og murringer

Trøtt

UVI

Feber

Migrene (IGJEN)

Fuck my life, assaaaa!

Da var man hjemme fra legen...

UVI konstatert, antibiotikakur startet...

Med tanke på at tiden går og ingen tante dukker opp... Er nå henvisning til sykehuset sendt. Jeg fikk antagelig time veldig snart!

Hun ville kjenne meg litt på magen og jeg var litt øm og "sår"...

Da jeg sa at på ul 6 dager etter MA, ble sendt hjem med 13mm rester... Sa hun "uten utskrapning?" Og himlet litt med øynene...
Det skulle heller ikke ta så lang tid og få tilbake mensen...

Så da ligger jeg her... Med litt feber, vondt i halsen, hodet, murremage, UVI og venter........

Fikk nettopp melding fra mamma...

Mormor blir innlagt på sykehuset hjemme nå... Kunne være tarmslyng....

Skal snakke mer med henne senere, men nå er jeg redd :(

Forhåpentligvis går det bra med mormor. Får høre mer senere i kveld...

Jeg har snakket med Ahus i kveld... Og med mindre jeg får sterkere smerter, blødning eller høyere feber så skal jeg inn i morgen tidlig... Skal bli veldig godt å få seg en sjekk!

EDIT: Mormor blir sendt med sykebil fra sykehus A til sykehus B nå i kveld... Litt større sykehus, med bedre kompetanse. Da de hadde funnet noe på gjennomlysingen...

Last edited:
Forhåpentligvis går det bra med mormor. Får høre mer senere i kveld...

Jeg har snakket med Ahus i kveld... Og med mindre jeg får sterkere smerter, blødning eller høyere feber så skal jeg inn i morgen tidlig... Skal bli veldig godt å få seg en sjekk!

EDIT: Mormor blir sendt med sykebil fra sykehus A til sykehus B nå i kveld... Litt større sykehus, med bedre kompetanse. Da de hadde funnet noe på gjennomlysingen...
Så bra at du får sjekket opp hva som foregår i morgen tidlig :)

Men uff så trist med mormoren din! Godt hun er på sykehus og får behandling :)

Så bra at du får sjekket opp hva som foregår i morgen tidlig :)

Men uff så trist med mormoren din! Godt hun er på sykehus og får behandling :)

Ja, det blir veldig godt! Skuldrene har sunket et par hakk allerede :)

Mhm, antageligvis blir det operasjon i kveld eller i morgen tidlig...

Hun er morsom da... Ringer hjem til mamma og sier at hun har så vondt i magen. Men kan godt ta bussen til legen i morgen :p Da har hun så vondt i magen at hun ikke klarer å lukke buksa... Blir lagt inn og må opereres...

Skjønner hvor jeg har: "Det er sikkert ingenting. Utsetter det bare til i morgen..." fra... :p

Hjemme fra ul og jeg er sååå happy nå!

Ul viste at nå hadde alt kommet ut!!! Og slimhinnen var tykk og fin, 0,67cm. Hva nå enn det betyr :p

Han sa at jeg hadde gått fryktelig lenge! Og at jeg nå burde gå hjem og sprette champisen :p så kom nok tr veldig snart. Snart så han meg nok igjen ;)

Fikk jo med meg bilde av livmoren også :p uten baby inni, men en fin slimhinne :p Som akkurat nå gjør meg NESTEN like glad :p nesten

ImageUploadedByBV Forum1472035397.796892.jpg

Så da må bare tr komme sånn at vi kan lage ny baby :D

Gode nyheter da :) Lykke til med prøvingen! Spennende tider :)

Så bra! Det var nok godt å høre :)
Lykke til med prøving igjen og håper tr dukker opp hvert øyeblikk så dere kan sette igang :D

Back
Topp